Rehvid jää peal paremini haakuma??

Postita siia naljakaid ja erilisi pilte ja videosid, mis on mudelismiga seotud
Post Reply
User avatar
priitom
Posts: 458
Joined: Sun Jan 16, 2011 22:07
Location: Viljandi

Rehvid jää peal paremini haakuma??

Post by priitom »

Kas keegi oskab soovitada mõnd vedelikku, vaha või muud ainet, mida auto rehvidele määrida, et need jää peal talvel paremini haakuks. Selleks, et saaks kiiremini driftida? :D
User avatar
prosper
Posts: 1621
Joined: Mon May 11, 2009 18:22
Location: Hiiumaa
Contact:

Post by prosper »

Hmm? Kui haakuvad siis on ikka kehvem driftida. Või mis? Kas neile väikestele miskit naelrehve ei toodeta?
User avatar
priitom
Posts: 458
Joined: Sun Jan 16, 2011 22:07
Location: Viljandi

Post by priitom »

Puhta jää peal käivad rattad kohapeal ringi. Naelasid ega kette ei taha- seepärast uuringi, et äkki on mingi aine olemas, mis rehvi haardumist soodustaks. :?
Nowotny
Posts: 114
Joined: Mon Jul 19, 2010 8:34

Post by Nowotny »

coca cola
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

priitom wrote:Naelasid ega kette ei taha-...
Aga määri rehvid mingi sobiva liimiga kokku veereta siis peenikese liiva sees ja lase korralikult ära kuivada.
Kevadeks kulub kindlasti maha.
User avatar
priitom
Posts: 458
Joined: Sun Jan 16, 2011 22:07
Location: Viljandi

Post by priitom »

mnjaa.. ma arvan, et kui liim kummi peal ära tahkub, siis läheb olukord hullemaks. Liimi kiht peab olema eriti õhuke, et liiv rehvi peal toimiks, aga sellise täpsusega liimida ma ei viitsi.

Pean iga rehvi kohale väikse fööni kinnitama, et kets kuum hoida :lol:
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

On ju olemas elastsed liimid. Näiteks WürtH müüb "Liimisprayd",
Art.-Nr. 0890 100 055-Z, 500ml purk - hinda ei tea, kui Tallinnas siis võin proovimiseks anda.

Aga igasugu Moment liime on ju ka elastseid.
Määrid või pihustad papi peale ja siis veeretad rehvi mustri pealt liimiga ja edasi siis abrassiivse puru sisse.
primaat
Posts: 414
Joined: Sat Dec 22, 2007 9:45
Location: võrumaa

Post by primaat »

Hmm,liimida ei viitsi,vaha justkui viitsiksid kummi peale määrida,naelu ja kette ei taha..........egas ta ikka õige ole et soojad kummid haakuvad jää peal keik-see paremini või prooviksid kummide asemele sokutada soojad hammasrattad?
qdwin
Posts: 84
Joined: Wed May 05, 2010 9:07

Post by qdwin »

Seadused on selleks et neist kõrvale hiilida. Ka loodusseadused, mis sest, et ei õnnestu. Hammakas on ainus, mis võimaldab loodusseadusi ära kasutada.

Kuradima hea lugemine õllekõrvale on siin teemas! Mõnuga võetav!
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Vabandan väga, aga liigutsin selle teema "naljaviluks" alateemasse.
Lauri Laidna - www.pistik.com
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Ärge te märkige: esimesed auruvedurid tehtigi hammastega ratastega!!! Siis saadi aru, et asjatu vaev. Vedurite driftimise omaduste kohta mul andmed puuduvad... :)
Pole midagi paremat halvast ilmast !
User avatar
Riff
Posts: 1439
Joined: Mon May 03, 2010 10:12
Location: Rakvere

Post by Riff »

Hea tähelepanek felch! Järgmine võimalus on teha nagu rongidel on asi lahendatud... vaikselt lastakse liival joosta ratta ja rööpa vahele.

Seod liivakoti ning voolikud auto peale, ning las raskusjõud teeb oma töö ära ;) Voolikutega suunad rataste juurde liivajoa :roll:
T-Rex 600 EFL DFC 3GX HV; T-Rex 600N DFC 3GX OS55 LimitedEdition HV; HK250GT - DFC 3gx savöx jne :) ; RF 5,5G; DX9; RoboCat 280 (Holybro F7, Tekko32, Atlata2 HV, Monster 2 jne )
primaat
Posts: 414
Joined: Sat Dec 22, 2007 9:45
Location: võrumaa

Post by primaat »

Neid hammasratastega ronge tehakse ka praegu kuigi nad pigem trammid......ei mäletse nüüd hästi aga lõuna saksas või oli see austrias kasutatakse mägitramme millel ikka kaks rööbast aga edasi veab hammasratas st.rööbaste vahel on hammaslatt ja seda mööda siis teda tõusudest üles upitatakse.
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Rööbaste liivatamist vist ikka kasutati kui uskuda lapsepõlves loetud raamatut "Tisza kaldal" (purupunast propagandat täis aga seiklust oli ka ja muud ei viitsinudki märgata).
Huvitav kas nüüd ka liivatatakse?
Samast raamatust meenub, et veduri "driftimise" analoogi nimetati tollal puksimiseks (olukord kus rattad libisesid rööpal).
Pole midagi paremat halvast ilmast !
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

Rööbaste liivatamine on siiamaani kasutusel. Veduritel on rataste ees ja taga liivatoud. Kohalt liikuma saamiseks lastakse peenike liivajuga otse relsile ratta ette.
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Naelasid ega kette ei taha- seepärast uuringi
mis neil naeltel siis häda on,et ei kõlba :shock: Minuteada pole keegi siiani midagi efektiivsemat välja mõelnud.Kui tahad eriti teravaid elamusi,siis hangi piigid - võimaldavad jääl olusliselt kiiremnini sõita,kui suvel asfaldil - tunne on vapustav 8)
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Kui me mudelitest räägime, siis igasugu naelad kipuvad rehvist silma lendama, kuna http://www.youtube.com/watch?v=084ng55mD-I
Lauri Laidna - www.pistik.com
Post Reply