natukene abi meistritelt ehk. Sbach 342 EPP 3D 900mm

Alateema kus käistleda vigurlennuga seonduvat - reeglid, mudelid jms

Moderator: Marek

Post Reply
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

natukene abi meistritelt ehk. Sbach 342 EPP 3D 900mm

Post by kyylik »

tere..

soetasin siis sellise lennuki nagu : Sbach 342 EPP 3D 900mm
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=37275

nimelt ml küsimus tema käitumise kohta õhus ja loomulikult ka CG.
esmalt manin et olen 3a lennand tava mudelitega,seega mõned asjad võivad olla selle süü,kuna antud lennukid on natukene midagi muud.tüürid suuremad jne jne jne jne.peale 5minta lendamist suutsin end juba häälestada tudlikute tüüride peale ära.

CG.mõõtsin ka tiiva üle..tiib on 25,5cm ,,kas tõesti asub CG(nagu manualis)9,5-10cm??? mulle jäi mulje et lennuaeg see oli vale..(meenutas kohati lennukit millel CG on liiga ette pandud) e.saba liiga raskse.Ehk peaksin natukene raskust ette lisama?

kui üritasin otse lennata siis kippus saba alla vajuma.ning sammuti kaldus kord ühele...kord teisele küljele=siis kui gaas oli alla 50%

kokku nüüd lennuand sellega cr6minta:D
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

on kellelgi kogemusi taolise lennukiga? umbes sama tiiva mõõduga... proowisin ka CG paika ajada 1/3 tiiva ninast,ei ütleks et palju midagi muutus,kas ülts midagi muutus...
seriff
Posts: 737
Joined: Wed Dec 19, 2007 22:16
Location: Põlvamaa

Post by seriff »

tere.
kontolli kõrgus tüüri tiiva suhtes.
sellised tükivad saba kaotama nagu su tüüpi.aga proovi raskuskese ette poole tuua ja proovi siis ära ole kinni antud cg nihuta ette poole.
kardan et viga on ikka sabas sellest võib tekkida ka hüplemine tiivalt tiivale,vaata et kõik oleks paraleelselt.
saaks näha oleks lihtsam aidata.

terv seriff
53457079



Ridali lennuklubi.
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Post by Kuno »

Kui kipub nina püsti ajama ja tiiva peale varisema,siis on selgelt sabaraske.1/3 peal on stabiilsuse suhtes kindlasti liiga taga,kusagil 20-25% juures jääb ilmselt rahulikumaks.Tegelikult selle lennuki mõte ongi lennata nina püsti,ehk loomulik asend ongi rippuv - siis tuleb tagapool asetsev raskuskese kasuks.Soovitan ninasse paigutada niipalju raskust,kuni stabiilsus on sobiv ja siis nuputada,kuidas saada raskuskese paika ilma lisaraskuseta - tagant võib kere seest tühjaks lõigata,kõrgustüüti ja põõrdetüüri servod paigutada ettepoole-raskuskeskmele lähemale,ninasse paigutada suurem aku jmt.
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

ok,aga täna proovisin kh(varem oli pisikene tuul).. nüüd lendab suht hästi.eks 99% vigadest minus,harjund ju lendama teist moodi jne.ning isegi õhus püsti püsimine hakkab looma,täna lisasin juhtimiseks ka pöördetüüri,nüüd juba keksleb küll ja uimab nagu purjus inimene õhus,aga vaikselt hakkab seegi vähenema.ma pole kunagi pöördetüüri kasutanud=seda on nüüd suht jube kasutada:D
Post Reply