Juhtkang pöidla all või mitme näpu vahel

See on koht, kus rääkida kõigest mudelitega seonduvast, mis teiste teemade alla ei lähe.
Post Reply
User avatar
tikka
Posts: 902
Joined: Wed Jan 31, 2007 13:33
Location: Rakvere

Juhtkang pöidla all või mitme näpu vahel

Post by tikka »

Alustuseks mõned vanemad postitused samal teemal:

http://foorum.pistik.com/viewtopic.php? ... sc&start=0
http://foorum.pistik.com/viewtopic.php? ... 0c67ab5a71
http://foorum.pistik.com/viewtopic.php? ... c6890a7f04

Siiani olen kogu aeg pöialdega kange juhtinud ja ei olnud isegi mõttes midagi muud katsetada. Korra proovisin sõrmede vahel, aga ei meeldinud, nüüd alles nägin järgmist viisi: https://youtu.be/1jiuh84SO8Q?t=306. Proovisin järgi ja tundus kohe esimesel korral päris mugav. Kindlasti katsetan veel ja võibolla lähen sellisele juhtimisele üle. Lihtsalt üks viis kuidas saatjaga toimetada, kui veel näinud pole.
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

mina kasutan kh nt kahte sõrme igale kangile.pole täpselt jälginud,aga pm üks sõrm tegeleb juhtmisega,teine nt kindla asendi hoidmiseks v.liigutuste sujuvaks liikumiseks.(aga juhtimisel on mõlemad ametis korraga)
User avatar
revlis01
Posts: 154
Joined: Tue Jan 18, 2011 23:59

Post by revlis01 »

Lennukitega lendamiseks kasutan kindlalt ainult pöidlaid, aga rallikaga lennates olen täheldanud, et põialdega on mul raskusi kangide kiiresti peopesade poole üles/alla liigutamisega. Natuke tuleb käsi lahti tõsta puldist... Olen proovinud kahe sõrmega ja see tundub veel piiravam just rallikaga lennates. Peaksin 2 sõrmega kange hoides reite tõstma, et expo varem üles viskaks, ehk kaotaksin kangil resolutsiooni.
Näen enda puhul 2 sõrmega hoidmisel ainult siis kasu, kui mul ooleks mingi ülimalt tundlik asi, mille korral oleks just kangi keskel äärmist täpsust vaja. Talvel on kinnastega ümber kangi kinni hoidmine ka mugavam.

Äkki on tulevik hoopis selline:
Image
Pilt: keithbrown (Instagram)

Sellel on 4 kanalit 1 kangi peal. Elevaator, ailekad, rudder ja throttle vastavalt üles/alla, vasakule/paremale, suure juraka keeramine põidla ja keskmise sõrme vahel, peal oleva ketta pööramine nimetissõrmega. :)
- A balanced cell is a happy cell! -
Mini Saturn F3A; E-Flite Rare Bear
Turnigy 9X w/ FrSky Module
Post Reply