Elektri mootori asendus

Arutelu kõigist mootoritest ja sellega seonduvast... elektrimootorid, sisepõlemismootorid, kiiruseregulaatorid jms
Post Reply
daapn
Posts: 300
Joined: Mon May 28, 2007 12:48

Elektri mootori asendus

Post by daapn »

Hei!

Kui tegemist on Kyosho elektrilise Cessnaga ja mootorile on peale märgitud (uhh oleks ma vaid üles kirjutanud) 06V08A läbimõõt on ca 24 millimeetrit.

Kas sinna annaks mingit muud mõistlikku mootorit sobitada. Esialgu loodan sama reduktori külge.

Mul kuram murdus millegi pärast üks klemm ära ja joota on ilge kamm lisaks veel vist mõtetu ka - murdub kohe jälle ära.

Lisainfona võin öelda, et aku peale on märgitud 8.4 volti.

Ülejäänud aparatuur on hirmsa ärisaladuse nimel varustatud vaid seeria numbriga.


daapn
daapn
Posts: 300
Joined: Mon May 28, 2007 12:48

Post by daapn »

User avatar
Ervin2
Posts: 1787
Joined: Thu Mar 23, 2006 23:24
Location: tallinn & harjumaa
Contact:

Post by Ervin2 »

Sinna tavaline Speed 300 sobib,Kullos letis müügis.
Erinevate tööpingetega 6,3V ja 8,4V (vist),sobiv oleks 6,3V.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
pipercub
Posts: 516
Joined: Wed Dec 13, 2006 13:10
Location: Tartu

Post by pipercub »

Tegu peaks olema Graupner Speed300/ Mabuchi370 mõõdus 6V mootoriga. Välisläbimõõt Ø24,4.
Pistiku valikus on vasted:

1. http://shop.pistik.com/product_info.php ... b9817c0a92

2. http://shop.pistik.com/product_info.php ... b9817c0a92

Speed280 on tavavariandis ~3x väiksema võimsusega, välisläbimõõt Ø23,8, ees pole jahutusavasid, võimsust jätkub paarisajagrammilisele mudelile.

Ilma reduktorita sobivad

http://shop.pistik.com/product_info.php ... b9817c0a92 ja http://shop.pistik.com/product_info.php ... b9817c0a92 ja http://shop.pistik.com/product_info.php ... b9817c0a92.

Reduktori ja 6 pütise akuga http://shop.pistik.com/product_info.php ... b9817c0a92.
daapn
Posts: 300
Joined: Mon May 28, 2007 12:48

Post by daapn »

Ma mõtlesin selle mootori ikka reduktori sisse pista. Peaks vist gabariidid täpsemalt ära mõõtma.
Mingit kiiruseregu ma ka kasutada ei taha, see on tal vastuvõtja küljes niiöelda integreeritud.

Või mis?


daapn


PS: kiiret pole kuhugi, tuul on liiga kõva.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Siis sul vaja jah ainult harjadega mootorit, millel oleks õige:
* tööpinge / võimsus
* võlli diameeter, et reduktori pinion hammasratas sinna sobiks
* mootori diameeter ja pikkus
Lauri Laidna - www.pistik.com
daapn
Posts: 300
Joined: Mon May 28, 2007 12:48

Post by daapn »

Ma täpsustan natuke oma muret...

Kaevasin vist originaal mootori välja.
http://www.fullymotor.com/e/product/pro ... asp?sku=92

Ilmselt see 6V nominaalpingega.
Mõõdud, kaalud klapivad. Leidsin mootori pealt ka pisikese kirja "FULLY". Pildi poolest on ka täpselt sarnane.

Lennuk kaalub ca 500g ja prop on 8.25X5.5 (teine variant oli vist 8x6)

Mootori peal on markeering: 608A6V0 L3A24A12(A).

Ma ei rasbiraita eriti nendes keerukamates detailides (stall current jne) ja kardan liiga erinevat mootorit kasutades elektroonikat kärsatada.


daapn
prederik
Posts: 159
Joined: Thu Aug 31, 2006 13:14
Location: Tartu
Contact:

Post by prederik »

Stall current on mootori vool pidurdatud olekus, seda peaks see regulaator üle elama vähemal niikaua, kuni pärast heina sisse maandumist tõmbad gaasikangi maha :)

Aga praktilise poole pealt on vastused juba kirjas, et see on speed300-ga analoogne mootor, millele asenduse leiab Kullost, pistik.com-ist jne.
Post Reply