mure Staufenbieliga

Ostu-müügi tehingute tagasiside ja muud seesugused arvamused-kommentaarid-arutelu!
Post Reply
Ilmar2
Posts: 73
Joined: Wed Mar 19, 2008 16:56

mure Staufenbieliga

Post by Ilmar2 »

Tegemist hea ja tuntud poega, aga minul nendega hetkel kana kitkuda.
Tellisin 10.02.09 Spektrumi DX7SE saatja, mida ei olnud laos ja mille sain kätte 2.03. Postkontoris midagi kahtlast ei märganud, kuid kodus selgus, et hoolsad transamehed ei märganud neoonvärvi suurt hoiatussilti õrna kauba kohta ja tegid oma tööd korralikult. Kas see juhtus toimetamisel poodi või mulle ei tea keegi, aga tulemuseks on see, et saatja sees olev akupakk tahtis hoopis välja jalutama minna, lõhkudes hoolega kaane all olevat plastmassi ja voolujuhtme. Väliseid vigastusi ei ole. 3.03 hommikul võtsin ühendust poega, kes muide vastab mailidele väga kiiresti ja nad lubasid toote väljavahetada. Saatsingi kauba samal päeval kiirpostiga tagasi lootuses peatselt uus saatja saada. Nad said väidetavalt saatja kätte 10.03 ja saatsid edasi Spektrumi töökotta. Sellest ajast lubatakse lähipäevadel probleem lahendada ja seda 2 korda nädalas. 2.04 viskas see tegevus lõplikult üle ja kirjutasin, et kui hiljemalt 3.04 seda mulle teele ei panda, siis soolaku kaup sisse ja saatku raha tagasi. Seepeale teatati, et asjaga tegeletakse, käsitlemine käib tootja etteantud protseduuri järgi ja läheb veel paar nädalat.
Õhtul tegin neile veel telefonikõne ja peale 22 minutilist ootamist saigi jutule. Vahepeal oli asi justkui lahenduse leidnud ja kaup teele saadetud.
Eks näeb, kas saan kauba ca 10 päevapärast kätte ja kuidas transamehed seekord oma tööd teevad.
Õnneks vähemalt ei öeldud, et ma ise selle ära lõhkusin.
Loo moraal on vist see, et jama võib juhtuda ka parimatega.

Lõbus on ka see, et hetkel saab sama saatja Eestis asuvast netipoest mõnisada krooni odavamalt osta ja väidetavalt 10 päevaga on käes.
User avatar
JazZ
Posts: 882
Joined: Sun May 06, 2007 10:41
Location: Pärnu
Contact:

Post by JazZ »

Ma arvan, et Sul ei ole põhjust selles probleemis seda poodi süüdistada.
Viivituse põhjustajaks on tõenäoliselt Horizon Hobby, neil on seal "hullud päevad" seaoses selle DX6i probleemiga. Üldiselt on Horizon Hobby garantii küsimuste lahendamises väga eeskujulik olnud, nii et natuke kannatust ja ma usun, et Su probleem saab positiivse lahenduse.
Anna teada kui uue saatja kätte saad ;)

Eestis asuva netipoe all mõtled Fast Hobbies poodi? Seal on tarneajaks siiski 14 päeva märgitud, aga tegelikult peaks Spektrumi DX7SE juba täna või esmaspäeval lattu saabuma.
Ja mis hinda puutub, siis kasutades avalehel olevat sooduskupongi saab selle rohkem kui 400 krooni odavamalt kätte.

Millega Sa lendad, et Special Edition versiooni ostsid? See rohkem kopterite jaoks mõeldud... + tal on üks puudujääk võrreldes tavalise versiooniga, nimelt puudub trainer auk, seega simu kasutamine peaaegu võimatu :(
Peaaegu selle pärast, et on olemas wireless adapter, mis on mõeldud kasutamiseks ainult ühe konkreetse simulaatoriga, samas on võimalik ise juhtmeid ühendades sellest tavaline PPM kätte saada. Seda plaanin ma lähiajal testida.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Ilmar2
Posts: 73
Joined: Wed Mar 19, 2008 16:56

Post by Ilmar2 »

Selge see, et pood ei ole selles lõhkumises süüdi, kuid kauba ostsin ja kauba pani teele ikkagi pood, sellepärast lootsingi et kui jõuab minu saatja tagasi, siis vaadatakse üle ja saadetakse riiulist uus teele.
Ei arvanud, et mängu tuleb Horizon Hobby. Kuna infot eriti ei jagatud, siis jäi mulje, et kui Horizonis aega leiavad, siis kavatsevad katkise ära parandada ja tagasi saata.
SE ostsin kuna tegelesin ja peatselt jälle tegelen ka kopteritega.
Treeneri funktsioonist on jah kahju, õnneks on mul simu jaoks eraldi pult.
User avatar
JazZ
Posts: 882
Joined: Sun May 06, 2007 10:41
Location: Pärnu
Contact:

Post by JazZ »

Ilmar2 wrote:Selge see, et pood ei ole selles lõhkumises süüdi, kuid kauba ostsin ja kauba pani teele ikkagi pood, sellepärast lootsingi et kui jõuab minu saatja tagasi, siis vaadatakse üle ja saadetakse riiulist uus teele.
Ei arvanud, et mängu tuleb Horizon Hobby. Kuna infot eriti ei jagatud, siis jäi mulje, et kui Horizonis aega leiavad, siis kavatsevad katkise ära parandada ja tagasi saata.
SE ostsin kuna tegelesin ja peatselt jälle tegelen ka kopteritega.
Treeneri funktsioonist on jah kahju, õnneks on mul simu jaoks eraldi pult.
Ma ei mõelnudki lõhkumist, mõtlesin tekkinud viivitust.
Paraku päris nii need asjad siiski ei käi, et riiulist uus ja teele. Kui asi läheb garantiisse, siis on see Horizon'i asi see kas korda teha või vahetada uue vastu (mitte poe).
Pood küll vastutab selle eest, et Sa saaksid oma asja korda, aga kohustust kohe uus anda, neil ei ole.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Ilmar2
Posts: 73
Joined: Wed Mar 19, 2008 16:56

Post by Ilmar2 »

Eks ta ole, et kui oled kauba tellinud ja saad ta kätte kasutuskõlbmatuna, siis ei taha hästi garantiist rääkida, pigem defektiga kaubast mille osas ootaks vahetust. Pood võiks sellistel juhtudel tootjatega vaidlemise endapeale võtta.
Tõenäoliselt see laheneb positiivselt, kui just transportimine ei üllata.
Lasin aku korpusest eemaldada ja soovitasin seda teha ka edaspidi.
Nimelt originaal aku on väiksem kui aku jaoks mõeldud pesa ja seetõttu pääseb aku kergesti liikuma ja võib palju kurja teha. Saatja ise korralikult kohvris pehmenduste vahel kinni.
User avatar
JazZ
Posts: 882
Joined: Sun May 06, 2007 10:41
Location: Pärnu
Contact:

Post by JazZ »

Ilmar2 wrote:Eks ta ole, et kui oled kauba tellinud ja saad ta kätte kasutuskõlbmatuna, siis ei taha hästi garantiist rääkida, pigem defektiga kaubast mille osas ootaks vahetust. Pood võiks sellistel juhtudel tootjatega vaidlemise endapeale võtta.
Tõenäoliselt see laheneb positiivselt, kui just transportimine ei üllata.
Lasin aku korpusest eemaldada ja soovitasin seda teha ka edaspidi.
Nimelt originaal aku on väiksem kui aku jaoks mõeldud pesa ja seetõttu pääseb aku kergesti liikuma ja võib palju kurja teha. Saatja ise korralikult kohvris pehmenduste vahel kinni.
Nii või teisiti on tootjaga vaidlemine poe teema.
Paraku antud juhul ei tea keegi kust kuhu transportides see juhtus, nii et asi on veel keerulisem. Teoreetiliselt võiks Horizon selle poe üldse "sinna" ju saata ja öelda et nõudnke transpordi firmalt, aga seda ta vaevalt et teeb. Ainuke lahendus on kõik poodi saabunud kaup pakendist välja võtta ja üle kontrollida (mina olen seda teinud, edaspidiste vaidluste vältimiseks), aga siis vaatab klient jälle imelikult, et miks pakend avatud on.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
User avatar
JazZ
Posts: 882
Joined: Sun May 06, 2007 10:41
Location: Pärnu
Contact:

Post by JazZ »

Sa pole sugugi mitte ainuke > http://www.helifreak.com/showthread.php?t=122049

Ma väga loodan, et minu omad ikka tervena kohale jõuavad...
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Ilmar2
Posts: 73
Joined: Wed Mar 19, 2008 16:56

Post by Ilmar2 »

Täna sain lõpuks saatja kätte. Ära oli vahetatud katkine korpus ja saadeti sama komplekt ilusasti tagasi. Aku juhe, mis korpuse ja aku vahele jäi on endiselt katki. Lisaks avastasin, et halvasti töötab üks programmi sirvimise lüliti, aga kuna see lennuomadusi ei muuda, siis ei olegi erilist tahtmist saatjast määramata ajaks loobuda. Nüüd jääb loota et elektroonika toimib, aga see selgub juba lähipäevadel.
Tänu transatüüpidele jätkus mõtetut ootamist lausa kaheks kuuks.
Post Reply