Mk-17 kütus
Mk-17 kütus
Tervist.
Olen uus siin foorumis .
Tekkis küsimus, et mis küte Mk-17 mootorile sobib?
Olen lugenud, et 30% eetrit, 25% kastoorõli ja 45% petrooleumi.
Siit aga tekkisid küsimused: Kas võiks olla puhas kastoorõli või mingit sorti õlide segu?
Mis kohast oleks võimalik osta petrooleumi (selline, mis sobiks just Mk-17'le)? Kõige parem, kui Tartumaal.
Olen kuulnud, et seda saab kasutada ka diisliga. Ise arvan, et see pole väga hea mõte.
Olen uus siin foorumis .
Tekkis küsimus, et mis küte Mk-17 mootorile sobib?
Olen lugenud, et 30% eetrit, 25% kastoorõli ja 45% petrooleumi.
Siit aga tekkisid küsimused: Kas võiks olla puhas kastoorõli või mingit sorti õlide segu?
Mis kohast oleks võimalik osta petrooleumi (selline, mis sobiks just Mk-17'le)? Kõige parem, kui Tartumaal.
Olen kuulnud, et seda saab kasutada ka diisliga. Ise arvan, et see pole väga hea mõte.
Nojah.
Aga, millisest kohast oleks võimalik Tartumaal petrooleumi saada? "Lambikütus" sobiks selleks (peaks sobima, kuna seal petrooleum)?
Ma olen kuulnud selliseid variante:
1) Sinu versioon, kõike võrdselt
2) 30% eetrit, 25% kastoorõli ja 45% petrooleumi
3) 50% eetrit, 30% kastoorõli ja 20% petrooleumi (põhjuseks oli eetri kiire aurustumine)
Ja ei teagi nüüd, millist varianti valida .
Aga valmissegusid vist müügil enam pole?
Aga, millisest kohast oleks võimalik Tartumaal petrooleumi saada? "Lambikütus" sobiks selleks (peaks sobima, kuna seal petrooleum)?
Ma olen kuulnud selliseid variante:
1) Sinu versioon, kõike võrdselt
2) 30% eetrit, 25% kastoorõli ja 45% petrooleumi
3) 50% eetrit, 30% kastoorõli ja 20% petrooleumi (põhjuseks oli eetri kiire aurustumine)
Ja ei teagi nüüd, millist varianti valida .
Aga valmissegusid vist müügil enam pole?
... ja kastoori saad apteegist tavaliselt ainult väikeses koguses. Vähemalt mina tellisin ette ja 2 päeva hiljem oli 1kg pudel laost kohale toodud.
Lauri Laidna - www.pistik.com
kastoorõli sai vanasti ka 250 ml pudelis sealt http://www.hobipunkt.ee/pood/seebikivi- ... 50-ml.html
Päris nii see kaa ei ole aga ilusa küsimuse peale on mul vôimalik
seda ainet saada ja muidugi peab olema korralik taust , et aine ei läheks
valedesse kätesse, aga kui mônel toredal mudellistil on vajadus
mootorit kräunutada siis olen nôus seda hankima , seda olen
ma siin foorumis juba ka öelnud:)
seda ainet saada ja muidugi peab olema korralik taust , et aine ei läheks
valedesse kätesse, aga kui mônel toredal mudellistil on vajadus
mootorit kräunutada siis olen nôus seda hankima , seda olen
ma siin foorumis juba ka öelnud:)
53 401 449
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz
Kopter: T-Rex 450 Sport , Mini Titan E325
Raadio: Spektrum DX6i 2,4GHz
Kastorka on igati väärt paks õli aga kui mootor talveks seisma jääb tuleb tal lasta enne talveuinakut mõned minutid kastorkavabal segul käia.
Mingi vene diisli passis oli ka selline segu:
33% -eeter
33% -petrool
17% -kastorka
17% - mineraalõli
siis oli ka poes saadaval "mineralnoe maslo" 100ml pudelid (17.kop)
see oli küllaltki vedel õli (palju vedalam kui 2T õli)
selline segu sai ka ära proovitud ja töötas suurepäraselt
NB! MK-17 teemal on siin varemgi juttu olnud ja ka mina olen pajatanud ,et kompressiooni peale keeramisega peab väga ettevaatlik olema. Kontrakolb saab tõesti kolviga kokku - hetkega on prop vabajooksul ja väntvõll pooleks. Selle vältimiseks oleks mõistlik eelneval kaliibriga tööd teha ja kompressiooni kruvile mingi täpne piiraja vahele panna.
Mingi vene diisli passis oli ka selline segu:
33% -eeter
33% -petrool
17% -kastorka
17% - mineraalõli
siis oli ka poes saadaval "mineralnoe maslo" 100ml pudelid (17.kop)
see oli küllaltki vedel õli (palju vedalam kui 2T õli)
selline segu sai ka ära proovitud ja töötas suurepäraselt
NB! MK-17 teemal on siin varemgi juttu olnud ja ka mina olen pajatanud ,et kompressiooni peale keeramisega peab väga ettevaatlik olema. Kontrakolb saab tõesti kolviga kokku - hetkega on prop vabajooksul ja väntvõll pooleks. Selle vältimiseks oleks mõistlik eelneval kaliibriga tööd teha ja kompressiooni kruvile mingi täpne piiraja vahele panna.
Noo. Masin istub mul hetkel toas.
Ma vast ikka proovin kolme komponendiga.
Oled kindel, et puutub vastu? Ei tundunud küll midagi vastu käivat.
Muide, mootori võtsin hiljuti lahti ja õlitasin juppe ja kontrollisin kõik üle (Silindrit ei hakanud täielikult lahti võtma, kruvisin ainult ploki küljest lahti.
Ma vast ikka proovin kolme komponendiga.
Oled kindel, et puutub vastu? Ei tundunud küll midagi vastu käivat.
Muide, mootori võtsin hiljuti lahti ja õlitasin juppe ja kontrollisin kõik üle (Silindrit ei hakanud täielikult lahti võtma, kruvisin ainult ploki küljest lahti.
Kolm komponenti on igati OK.
See mineraalõli jutt oli nii lihtsalt lisalt infoks.
Olen omal ajal kolm MK-17 vänta ära lõhkunud .
Kui sa varem pole diisleid käivitanud siis on risk suur.
MK-17 käivitub vägagi kergelt. Siis keerad kompressiooni ettevaatlikult juurde ja segu kruvi kinnipoole.
Mõlema puhul pöörded aina tõusevad.
See mineraalõli jutt oli nii lihtsalt lisalt infoks.
Olen omal ajal kolm MK-17 vänta ära lõhkunud .
Kui sa varem pole diisleid käivitanud siis on risk suur.
MK-17 käivitub vägagi kergelt. Siis keerad kompressiooni ettevaatlikult juurde ja segu kruvi kinnipoole.
Mõlema puhul pöörded aina tõusevad.