Page 1 of 1

Mis autot hetkel omad/sõidad/võistled?

Posted: Mon Mar 06, 2006 23:03
by lauri
Uuriks siin välja, kellel mis auto on... onroad või offroad, elektri- või sisepõlemismootoriga?

Posted: Sat Jul 15, 2006 22:14
by alku
on-road elektrimootoriga....

Posted: Mon Jul 17, 2006 3:18
by hando
Milline auto sul täpsemalt on ja kas oled ka võistelnud? Tahaks pilte ka näha!

Posted: Mon Jul 17, 2006 14:29
by alku
Mul on mingi hpi rs4 pro2.....
Voistlustele lahen laupaeval esimest korda!!!!


Noh pilte saab parast

Posted: Wed Oct 18, 2006 23:03
by olerex
Mul on Kyosho tr15 1/10 off road ja mini inferno st.
Mina vist võistlstele ei jõua veel niipea sest kui midagi tööle saan siis jõuan juba järgmise asja ära lõhkuda. Praegu seisavad mõlemad autod kasutult (nitrokal bensupaak ja esisillalt mõned jupid, mini infernol palju-palju kruve ja juppe kadunud/katki).
Muide nitrokaga selline lugu, et sai nati pöördeid juurde keeratud ja kuna polnud kaua taga sõita saanud siis üritasin teda niimoodi käima panna. Siis põrutas ta minema ja peatus murutraktori terade vahel (Niiduki terad seisid õnneks) . Eest läksid mõned väiksed pudinad puruks, järgmisena aitas hoogu peatada steerin servo hoob, siis läks bensupaak ja seisma jäi ta mootori juures. Õnneks sai viimane ainult mõned kriimud

Posted: Wed Oct 18, 2006 23:38
by lauri
Ise alustan sõitmist vaikselt TeamLosi LST2 1:8 monstertruckil... ehk varsti ka võistlustel näha!

Image

Posted: Sat Apr 21, 2007 13:06
by mushu 123
Ma ostsin kah just selle nädala algusest endale Tamiya Super Fighter G Saksast Lharist .Et mis arvate autost ja kas see on ka kiire kui nt mingi Nikko lelu.

Posted: Sat Apr 21, 2007 13:30
by lauri
Elektrikad peaksid kiiremad olema küll ;) sinu oma vist 1:10 mõõtkavas on. Kahjuks endal veel offroad elektrikatega suurem kokkupuude puudub!

Tänasel päeval saab brushless ehk harjadeta mootoriga ülivõimsaid autosid teha, küll on see suht kallis lõbu, aga kokkuvõttes palju võimsam, kui nitro-mootoriga.

Posted: Wed Mar 26, 2008 20:09
by Submarin
Võtsin lennuki kõvrvale ka ühe mänguasja. Vaadates aknast välja siis lennata ilmaselt ei saa niipea.

Thunder Tiger 1\8 4WD Off-Road pro


http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album66

Sellega seoses on tekkinud ka 100 küsimust...oehh

Posted: Wed Mar 26, 2008 21:25
by allar
Submarin wrote:Võtsin lennuki kõvrvale ka ühe mänguasja. Vaadates aknast välja siis lennata ilmaselt ei saa niipea.

Thunder Tiger 1\8 4WD Off-Road pro


http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album66

Sellega seoses on tekkinud ka 100 küsimust...oehh
küsimused pane siia http://foorum.hpi.ee/ ,palju spetsialiste :D

Posted: Wed Mar 26, 2008 22:59
by lauri
Oleksid pidanud täna trenni tulema, oleks saanud su auto üle vaadata ja sõidukorda panna :wink: Järgmist trenni vist niipea ei tule. Mootori sissetöötamine ääretult tähtis, et mootorile kohe alguses liiga ei teeks ja et see kaua-kaua vastu peaks.

Posted: Thu Mar 27, 2008 11:54
by Submarin
Ehk on mingi personaalne võimalus ta sinu kätte tuua? :)
2 paaki olen kohapeal läbi lasknud.

Posted: Thu Mar 27, 2008 14:54
by lauri
Kohapeal sissetöötamisel on äärmiselt tähtis see, et soojendad mootori enne fööni või kuumapuhuriga umbes 50-70C peale üles (mõõdetuna küünlalt) ja siis alles käivitad. Et mootor soe püsiks (umbes 90-120C) tuleb fooliumi või alumiiniumteipi jahutuspea ümber mässida. Kui lased mootoril jahedamalt tiksuda, siis kulutad kepsusilmad ära keps ise ka kõvasti haiget saab, sest mootor (kolb ja hülss) käivad tihedalt ning ka need kuluvad üleliia. Kui mootori seisma jätad või seisma jääb, siis veendu kohe , et kolb oleks Bottom Deat Centeris ehk siis olekus, kus kolb on ALL asendis, mitte hülsi sees üleval küünla juures. Selleks kruti näpuga hooratast.

Võta otsi mootorite kasutusjuhendeid tootjate kodukatelt, seal sissetöötamise kohta palju taolist inffi ja ka seadistuse kohta. Näiteks OS auto mootorite (.21 V-spec vist) manualis oli tore inff.

... ja mina lasin eile oma .28 offroad mootori täispööretel kokku. Edu :!: :roll:

Töötemperatuuri saad lihtsalt nii mõõta, et lase tilk kütust või õli küünlale tilkuda. Kui aurustub hetkega, on liiga kuum. Kui läheb keema ja aurustub nii 2-3 sekundiga, siis on paras. Kui kauem, siis on liiga külm. Gaasi andes peab mõnusalt sinist suitsu tulema, siis on high speed nõel enamvähem õige. IR termomeeter on aga abiks. Auto mootor on palju kapriissem kui lennuki oma, mis töötab sisuliselt igal juhul...

Posted: Thu Mar 27, 2008 14:58
by Submarin
Mootor on soe,saab näppu 2 sek. peal hoida. kõik tundub nagu super,käima läheb laksust sumps suitseb ilusti mootor läheb ka kuumaks mitte küll 90 ega 110. ei oskagi kohe midagi kahtlustada.
...Kui mootori seisma jätad või seisma jääb, siis veendu kohe , et kolb oleks Bottom Deat Centeris ehk siis olekus, kus kolb on ALL asendis, mitte hülsi sees... vat see oli asi mida ma ei teinud :S
loodame et saame hakkama :) loen veel foorumeid

Posted: Tue Apr 01, 2008 18:25
by mushu 123
Mul siis juba päris pikka aega olnud Kyosho 7,5 sport 3 pole lihtsalt kaua ega siin foorumis käinud 8) .

Posted: Sat Apr 12, 2008 23:35
by RonM
Oman HPI SAVAGE X SS-i ja varsti plaan osta truggy

Posted: Sun Jan 10, 2010 14:12
by manston
sellist oman ise
Image