Page 1 of 1

Vastuvõtja programmeerimine

Posted: Tue Mar 06, 2012 16:24
by villy93
Kardan, et olen kogemata oma lennuki vastuvõtja ära "programmeerinud". Lülitasin sisse esialgu puldi ja siis lennuki, nii nagu peab, aga puldil oli sisse lülitades gaas üleval, ehk siis sisenes programmeerimise režiimi. Puutusin ilmselt kange, kuna ei saanud aru, mis toimub, ja rikkusin mingid sätted ära. Kuidas tehtut ära resettida? Vastuvõtja on Corona rs410II.

Posted: Tue Mar 06, 2012 16:30
by Climatix
Äkki mõtled esci mitte vastuvõtjat ?

Posted: Tue Mar 06, 2012 20:23
by titan
See on ikka ESC, mis sedasi prog. reziimi läheb.

Posted: Tue Mar 06, 2012 20:26
by Climatix
Esciga peaks ju mingi manual kaasas olema , piiksude järgi saab muuta settinguid .

Posted: Sun Mar 11, 2012 17:13
by villy93
Ahsoh. Lennuki ostsin kasutatult ja manuale kaasa ei saanud.

Posted: Sun Mar 11, 2012 19:47
by Climatix
villy93 wrote:Ahsoh. Lennuki ostsin kasutatult ja manuale kaasa ei saanud.
Aga mis escile peale on kirjutatud , neti kaudu saab ka neid manuale tõmmata

Posted: Sat Mar 31, 2012 14:44
by villy93
Osa tekstist on maha kulunud, välja lugesin roxxy bl control 730 8644. Guugel selle kohta erilist infot ei anna kahjuks.

Posted: Sat Mar 31, 2012 14:58
by Climatix
inglise keelt oskad ? algul on saksa keel siin aga 8-ndalt lehelt hakkab inglise keeles , sama firma esc aga teistugune esc vb , võibolla on progemine sama http://www.mscomposit.com/editor/image/ ... _11711.pdf

Posted: Sun Apr 15, 2012 11:33
by villy93
Miskipärast ei taha lennuk enam programmeerimise režiimi minna. Lülitan puldi sisse, panen gaasi "edasi" asendisse, ühendan aku ja siis peaks tulema piiks. Piiksu ei tule. Soovitusi?

Posted: Sun Apr 15, 2012 15:24
by ufo
Enne puldi sisselülitamis pane gaasi kang 0asendisse, siis lülitad puldi ja siis ühendad aku,(peaks piiks käima) ja siis proovi lükka gaas põhja ja 0 asendisse tagasi (peaks piiks käima).
(Ühenda mootor ka ESC KÜLGE ENNE SAATJA JA AKU ÜHENDAMIST! )
:roll:

Posted: Sun Apr 15, 2012 19:22
by villy93
Sama rida, ei mingit piiksu. Isegi servod liiguvad, mis selles režiimis ilmselt toimima ei peaks.
Ma vaatasin neid programmeeritavad parameetreid jälle ja hakkasin mõtlema, et äkki asi pole ikkagi escis. Ainus jama, mis lennukiga praegu on, on see, et propi mootor tahaks nagu käia samal ajal mõlemas suunas (ehk siis võbeleb enam-vähem ühe koha peal ja teeb veidraid hääli). Esc ei tohiks ju mitte mingil juhul sellist olukorda tekitada?

Posted: Sun Apr 15, 2012 19:25
by villy93
Kusjuures kui ma varem lennuki akuga ühendasin, oli alati mingit piiksu kuulda, isegi kui tavalise režiimi valisin. Nüüd ei ole sedagi.

Posted: Sun Apr 15, 2012 19:43
by ik
villy93 wrote:Sama rida, ei mingit piiksu. Isegi servod liiguvad, mis selles režiimis ilmselt toimima ei peaks.
Ma vaatasin neid programmeeritavad parameetreid jälle ja hakkasin mõtlema, et äkki asi pole ikkagi escis. Ainus jama, mis lennukiga praegu on, on see, et propi mootor tahaks nagu käia samal ajal mõlemas suunas (ehk siis võbeleb enam-vähem ühe koha peal ja teeb veidraid hääli). Esc ei tohiks ju mitte mingil juhul sellist olukorda tekitada?
just valesti progetud v progemata esc teeb seda suurepäraselt.

Posted: Mon Apr 16, 2012 11:13
by ufo
See peaks olema selle esc manual .
http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... _en_fr.pdf
Manualist lugeda siis seal pole eriti midagi rasket.
Ühesõnaga selle escga väga raskusi pole ja googlest annab otsingu tulemusi palju selle esc koht (roxxy bl control 730 no.8644) .

Posted: Mon Apr 16, 2012 15:08
by villy93
Novot. Manuale kui palju, aga programmeerimise režiimi see asi mul ei lähe. Olen igast erinevatest asenditest proovinud ja signaali puldi pealt reverse-inud, nagu manualis soovitati. Ma kardan, et ma olen lihtsalt puruks sõitnud selle esci, kuigi vigaseks programmeerisin ma ta alles pärast viimast lendu.

Posted: Mon Apr 16, 2012 16:35
by ufo
ENNE PROGAMIT PANE KÕIK ASJAD 0 ASENDISSE !
aku on ikka vähemalt 50% täis ?
saatja omad ka ?

Kui ta vigane siis ta peaks kuumenema,või ültse tegema suss.

Posted: Mon Apr 16, 2012 18:46
by Maikkel
Esc ei pruugi vahest üldse aru anda, et tal midagi viga on, vahest lõpetab ka lihtsalt koostöö, tehes ebamääraseid liigutusi mootoriga.

Endal siseneb Esc proge reziimi ühendades aku lennukisse, eelnevalt gaasikang põhja lükatud, muud seades peaksid suvad olema. Sest sa regullid ainult Esc-i-mootori vahelist suhet, ehk siis Throttle kang on see mis määrab.

Järgnevad igasugu järjestatud piiksud koos kergemate mootori võpatustega, mida miski piiks tähendab, seda ütleb siis manual.

Katseta veel, võimalusel lase kellegil kogenumal pilk peale visata, kui enam tõesti miski ei aita, siis on ta võibolla tõesti tuksis. Kogemata +- otsade sassiajamine ajab asja hetkeliselt õhtale.

Uue saad poolmuidu hobbykingist. Ise sõidan juba poolteist aastat HK reguga mis maksis 12$.