Külmaga lendamisest

Arutelu kõigist mootoritest ja sellega seonduvast... elektrimootorid, sisepõlemismootorid, kiiruseregulaatorid jms
Post Reply
User avatar
Kuno
Posts: 1436
Joined: Tue Apr 11, 2006 18:03
Location: Tallinn

Külmaga lendamisest

Post by Kuno »

Täna,so. 23.veebruaril sai Harkus lennatud-ilm oli külm,ma arvan,et temperatuur võis olla alla -10 kraadi.Kas on kellelgi kogemusi,kui kaua nii külmas pardaakud (praegu kasutusel NICA akud, mis igas elektroonikapoes saadaval) ja servod töövõime säilitavad?
Marek
Posts: 2912
Joined: Tue Jul 26, 2005 15:43

Post by Marek »

Mu lennukil on pingenäitaja peal ja pärast tänast 3-e lendu olid alles laetud akud täiesti normis. Mul küll NiMH ja ainult 1100mAh-sed, kuid samas 6 V. Täna kell 15:00 oli -8 C (Andruse mõõdetud kohapeal), hiljem läks - 10ni (päike ei paistnud enam otse peale). See siis ka minu külmarekord vist. Ise arvan, et kuni - 10ni on kõik veel ok aga sellest külmem ilm on eelkõige endale ebamugav, eriti kui veel tuul ka.
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

NiCd kannatab külma paremini kui NiMH !!! Autode najalt tean, et ega meeletuid probleeme polegi olnud... 40-st võistlejast ehk mõnel on jama olnud, kas siis vastuvõtja või saatja akuga! Ise laen alati enne veel peale, aku on hästi ära pakitud, nii läheb akupakk soojaks ja enne maandumist ehk ei jõua ära jahtudagi.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Post Reply