Täna siis jäin oma lemmiklennukist ilma
http://live.hot.ee/gallery/gallery/slid ... &page_nr=5
Ainult kümme litrat saingi tollega läbi lennatud
Hakkan nüüd hoopis markidega tegelema. Pole veel otsustanud kas kangemate või lahjematega
Jumperiga ühel pool...
Jumperiga ühel pool...
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Võiks süüdistada päikesepaistelist ilma ja rajaga risti puhuvat tuult aga tegu siiski piloodi veagaErki.K wrote:Mis sellise purustuse põhjus oli?
See nagu oleks plahvatanud.
Päikesepoolsest pöördest välja tulles kadus korraks lennuki trajektoor silmist ja seejärel enam ei adunud kummale poole lennuk kaldus- mõlemalt poolt samasugune. Jumper lendab kiiresti ja reageerimiseks aega alla poole sekundi. Ehk oleks päästnud kõrgustüüri andmine aga see päästemanööver (sellises olukorras) oli mul eelnevalt läbi mõtlemata ja aega mõtlemiseks loomulikult polnud
Seega siis kiirusega 100 maha. Tuli siiski suht laugelt, mootor porgandit ei teinud, aku jäigi kadunuks. Lähen täna kopterit lennutama, ehk leiab aku üles.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit