UUEM LIND - DISCUS CS
UUEM LIND - DISCUS CS
Ei saa kohe jätta kiitlemata!
Staufenbielist lõpuks tellisin koopiaplaaneri,elektri versioon,tootja Jamara.
Kasti sisu üllatavalt korralik ,hiinaka kohta,kõik vajalik kaasas ja defekte pole,tiibade otsad ehk veidi nurgelise kvaliteediga,üllatavalt kerge ja detailid istuvad täpselt paika.
Muudatusi konstruktsioonis tuleks teha,sellest mudelist on RC Groupsi ja RC Universes päris paalju räägitud ja on ka fotod ümbereehitamise kohta.
Kõige raskem detail,mis ilmselt läheb väljavahetamisele on tiibu ühendav metalltala,vahetan süsiniku vastu.
Esialgu ei oskagi midagi rohkemat.
Mõned fotod : http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album39
Staufenbielist lõpuks tellisin koopiaplaaneri,elektri versioon,tootja Jamara.
Kasti sisu üllatavalt korralik ,hiinaka kohta,kõik vajalik kaasas ja defekte pole,tiibade otsad ehk veidi nurgelise kvaliteediga,üllatavalt kerge ja detailid istuvad täpselt paika.
Muudatusi konstruktsioonis tuleks teha,sellest mudelist on RC Groupsi ja RC Universes päris paalju räägitud ja on ka fotod ümbereehitamise kohta.
Kõige raskem detail,mis ilmselt läheb väljavahetamisele on tiibu ühendav metalltala,vahetan süsiniku vastu.
Esialgu ei oskagi midagi rohkemat.
Mõned fotod : http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... me=album39
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Jah 129.- euri,on päris hea hind,uurisin ja proovisin,vigu nagu polegi, väga õnnestunud ost,täitsa rahul kohe olen.
Kõigepealt panen servod ja juhikud,juhtmed,akud ja muu mudru peale,mootori valin kaalu järgi,et saaks tsentri täpseks(mul hetkel 3 mootorit,erineva kaaluga,2 inrunnerit,165 ja 260g ning üks 140g outrunner,pöörete arv kõigil seal kusagil 1300 - 1500 voldi kohta,vahed ainult kaalus ja võimsuses)
Kõigepealt panen servod ja juhikud,juhtmed,akud ja muu mudru peale,mootori valin kaalu järgi,et saaks tsentri täpseks(mul hetkel 3 mootorit,erineva kaaluga,2 inrunnerit,165 ja 260g ning üks 140g outrunner,pöörete arv kõigil seal kusagil 1300 - 1500 voldi kohta,vahed ainult kaalus ja võimsuses)
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Seda windstari oled sa ehk näinud isegi,Cuprum uudistas seda ka korra sügisel,hea lendaja on,viljandis läks liiga madalal levist välja,mõtlesin juba et korjan pilbaste vahelt sevod ja muu vajaliku välja ja finito,aga ei juhtunud suurt midagi.
Punane Condor sai ka sügisel õhku nuusutada,Kuno vaatas ka pealt,midagi oli mootoristapi seadisustega,ei saanud õiget vunki sisse,see natuke mis ta üleval oli oli meeldiv.
Uhiuus Discus on hetkel koostamisel,aga arvata võib,et mul on selle valmissaamisega kiire.
Selle kallal on selliseid pisi iluvigade kõrvaldamisi vaja teha,nii konstruktsiooni, kui ehk natuke ka kosmeetiliselt.
Plaaneritega tahaks sutsu ilusamat ja soojemat ilma,ja piibe pole vist päris õige koht ka,ilmselt kollasel.
Muidugi räigelt kibeleb!
Ja kindlasti annan teada,kui lähen.
PS! Condorit ja Discussi ei tahakski ilma teadjate ülevaatamiseta õhku saata.
Punane Condor sai ka sügisel õhku nuusutada,Kuno vaatas ka pealt,midagi oli mootoristapi seadisustega,ei saanud õiget vunki sisse,see natuke mis ta üleval oli oli meeldiv.
Uhiuus Discus on hetkel koostamisel,aga arvata võib,et mul on selle valmissaamisega kiire.
Selle kallal on selliseid pisi iluvigade kõrvaldamisi vaja teha,nii konstruktsiooni, kui ehk natuke ka kosmeetiliselt.
Plaaneritega tahaks sutsu ilusamat ja soojemat ilma,ja piibe pole vist päris õige koht ka,ilmselt kollasel.
Muidugi räigelt kibeleb!
Ja kindlasti annan teada,kui lähen.
PS! Condorit ja Discussi ei tahakski ilma teadjate ülevaatamiseta õhku saata.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Jah arvan ise ka,et Condor selleks sobiv on,kuigi natuke raskevõitu,sain talle ka just uue 11,1V 3200 Hypercelli Lipo ,nii et aku pealt juba ca ca 200g kaaluvõitu.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Tänase seisuga võin julgelt üelda,et Condor on täiesti valmis.
Võibolla veel propelleri vahetan ja vastuvõtja panen ka Robbe R168 dual conversion,Viljandi mats on veel meeles üritan paigaldada võimalikult korralikud raadioseadmed.
Võibolla veel propelleri vahetan ja vastuvõtja panen ka Robbe R168 dual conversion,Viljandi mats on veel meeles üritan paigaldada võimalikult korralikud raadioseadmed.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Discus viimaseni viimistletud,ootan veel uut spinnerit ja siis on ok,lihtsalt valge spinner ,valgete labadega,valgel lennukil .....................
Motocalc ütleb:
MotOpinion - Discus Cs - perfect
24m above Sea Level, 101,3kPa, 14,8°C
Motor: ROXXY BL C35-48-05; 830rpm/V; 2,2A no-load; 0,034 Ohms.
Battery: Kokam 3200SHD 18 (18C); 3 cells; 3200mAh @ 3,7V; 0,008 Ohms/cell.
Speed Control: Aveox H160C/CM; 0,0057 Ohms; High rate.
Drive System: Aero Naut 14x7; 14x7 (Pconst=1,06; Tconst=0,995) direct drive.
Airframe: Discus CS Roxxy + LIPO; 54,8dm²; 1650g; 30,1g/dm²; Cd=0,037; Cl=0,45; Clopt=0,65; Clmax=1,12.
Stats: 242 W/kg in; 181 W/kg out; 6,8m/s stall; 8,9m/s opt @ 51% (61:36, 29°C); 10,8m/s level @ 60% (50:31, 32°C); 7,63m/s @ 58,9°; -0,64m/s @ -4,1°.
Power System Notes:
The full-throttle motor current at the best lift-to-drag ratio airspeed (38,2A) falls approximately between the motor's maximum efficiency current (25,4A) and its current at theoretical maximum output (147,7A), thus making effective use of the motor.
Aerodynamic Notes:
The static pitch speed (19,2m/s) is within the range of approximately 2,5 to 3 times the model's stall speed (6,8m/s), which is considered ideal for good performance.
With a wing loading of 30,1g/dm², a model of this size will have very sedate flying characteristics. It will be suitable for relaxed flying, in calm or very light wind conditions.
The static thrust (2014g) to weight (1650g) ratio is 1,22:1, which will result in extremely short take-off runs, no difficulty taking off from grass surfaces (assuming sufficiently large wheels), and vertical climb-outs. This model will probably be able to perform a hover or torque roll.
At the best lift-to-drag ratio airspeed, the excess-thrust (1372g) to weight (1650g) ratio is 0,83:1, which will give very steep climbs and incredible acceleration. This model can easily do consecutive loops, and has sufficient in-flight thrust for any aerobatic maneuver.
General Notes:
This analysis is based on calculations that take motor heating effects into account.
These calculations are based on mathematical models that may not account for all limitations of the components used. Always consult the power system component manufacturers to ensure that no limits (current, rpm, etc.) are being exceeded.
Mõned pildid:
Motocalc ütleb:
MotOpinion - Discus Cs - perfect
24m above Sea Level, 101,3kPa, 14,8°C
Motor: ROXXY BL C35-48-05; 830rpm/V; 2,2A no-load; 0,034 Ohms.
Battery: Kokam 3200SHD 18 (18C); 3 cells; 3200mAh @ 3,7V; 0,008 Ohms/cell.
Speed Control: Aveox H160C/CM; 0,0057 Ohms; High rate.
Drive System: Aero Naut 14x7; 14x7 (Pconst=1,06; Tconst=0,995) direct drive.
Airframe: Discus CS Roxxy + LIPO; 54,8dm²; 1650g; 30,1g/dm²; Cd=0,037; Cl=0,45; Clopt=0,65; Clmax=1,12.
Stats: 242 W/kg in; 181 W/kg out; 6,8m/s stall; 8,9m/s opt @ 51% (61:36, 29°C); 10,8m/s level @ 60% (50:31, 32°C); 7,63m/s @ 58,9°; -0,64m/s @ -4,1°.
Power System Notes:
The full-throttle motor current at the best lift-to-drag ratio airspeed (38,2A) falls approximately between the motor's maximum efficiency current (25,4A) and its current at theoretical maximum output (147,7A), thus making effective use of the motor.
Aerodynamic Notes:
The static pitch speed (19,2m/s) is within the range of approximately 2,5 to 3 times the model's stall speed (6,8m/s), which is considered ideal for good performance.
With a wing loading of 30,1g/dm², a model of this size will have very sedate flying characteristics. It will be suitable for relaxed flying, in calm or very light wind conditions.
The static thrust (2014g) to weight (1650g) ratio is 1,22:1, which will result in extremely short take-off runs, no difficulty taking off from grass surfaces (assuming sufficiently large wheels), and vertical climb-outs. This model will probably be able to perform a hover or torque roll.
At the best lift-to-drag ratio airspeed, the excess-thrust (1372g) to weight (1650g) ratio is 0,83:1, which will give very steep climbs and incredible acceleration. This model can easily do consecutive loops, and has sufficient in-flight thrust for any aerobatic maneuver.
General Notes:
This analysis is based on calculations that take motor heating effects into account.
These calculations are based on mathematical models that may not account for all limitations of the components used. Always consult the power system component manufacturers to ensure that no limits (current, rpm, etc.) are being exceeded.
Mõned pildid:
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Kui ilm lubab siis kas laup. või pühap.
Aga nende uute labadega on väike probleem,augud on natuke vales kohas,ma ei tea kas puurida uued natuke allapoole või viilida alt labasid väiksemaks.
Aga nende uute labadega on väike probleem,augud on natuke vales kohas,ma ei tea kas puurida uued natuke allapoole või viilida alt labasid väiksemaks.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
14x7 on nii tobe mõõt,et polnud kusagilt nn. "õiget" CAM Aero Nauti võtta,seepärast sai tellitud Aero Naut Classic,nii carbon kui ka glass,vist pisut vanem mudel aga sellele masinale hea küll.
Ja see 14x7 mõõt oleks ideaalne.
Aga mul on nendega aega,ehk leiab sobivamad ja uuemad,sest praegu ees olev 13x6,5 klapib ka igati.
Ja ega pole mõtet ka juuksekarva päris pooleks ajada.
Aga ma ise ka rohkem kaldun viilimise poole,kuigi puurida saab ju ka läbi rakise,milleks on vahetükk,ainult et augud peavad ikka väga täpselt välja mõõdetud olema.
Motocalc ütleb:
MotOpinion - Discus Cs - perfect 13x6,5
24m above Sea Level, 101,3kPa, 14,8°C
Motor: ROXXY BL C35-48-05; 830rpm/V; 2,2A no-load; 0,034 Ohms.
Battery: Kokam 3200SHD 18 (18C); 3 cells; 3200mAh @ 3,7V; 0,008 Ohms/cell.
Speed Control: Aveox H160C/CM; 0,0057 Ohms; High rate.
Drive System: Aero Naut 13x6,5; 13x6,5 (Pconst=1,06; Tconst=0,995) direct drive.
Airframe: Discus CS Roxxy + LIPO; 54,8dm²; 1650g; 30,1g/dm²; Cd=0,037; Cl=0,45; Clopt=0,65; Clmax=1,12.
Stats: 207 W/kg in; 164 W/kg out; 6,8m/s stall; 8,9m/s opt @ 55% (60:03, 30°C); 10,8m/s level @ 65% (47:02, 33°C); 6,48m/s @ 46,6°; -0,64m/s @ -4,1°.
Power System Notes:
The full-throttle motor current at the best lift-to-drag ratio airspeed (31,6A) falls approximately between the motor's maximum efficiency current (25,6A) and its current at theoretical maximum output (150,5A), thus making effective use of the motor.
Aerodynamic Notes:
The static pitch speed (19,5m/s) is within the range of approximately 2,5 to 3 times the model's stall speed (6,8m/s), which is considered ideal for good performance.
With a wing loading of 30,1g/dm², a model of this size will have very sedate flying characteristics. It will be suitable for relaxed flying, in calm or very light wind conditions.
The static thrust (1771g) to weight (1650g) ratio is 1,07:1, which will result in extremely short take-off runs, no difficulty taking off from grass surfaces (assuming sufficiently large wheels), and vertical climb-outs. This model will probably be able to perform a hover or torque roll.
At the best lift-to-drag ratio airspeed, the excess-thrust (1179g) to weight (1650g) ratio is 0,71:1, which will give very steep climbs and incredible acceleration. This model can easily do consecutive loops, and has sufficient in-flight thrust for any aerobatic maneuver.
General Notes:
This analysis is based on calculations that take motor heating effects into account.
These calculations are based on mathematical models that may not account for all limitations of the components used. Always consult the power system component manufacturers to ensure that no limits (current, rpm, etc.) are being exceeded.
Ja see 14x7 mõõt oleks ideaalne.
Aga mul on nendega aega,ehk leiab sobivamad ja uuemad,sest praegu ees olev 13x6,5 klapib ka igati.
Ja ega pole mõtet ka juuksekarva päris pooleks ajada.
Aga ma ise ka rohkem kaldun viilimise poole,kuigi puurida saab ju ka läbi rakise,milleks on vahetükk,ainult et augud peavad ikka väga täpselt välja mõõdetud olema.
Motocalc ütleb:
MotOpinion - Discus Cs - perfect 13x6,5
24m above Sea Level, 101,3kPa, 14,8°C
Motor: ROXXY BL C35-48-05; 830rpm/V; 2,2A no-load; 0,034 Ohms.
Battery: Kokam 3200SHD 18 (18C); 3 cells; 3200mAh @ 3,7V; 0,008 Ohms/cell.
Speed Control: Aveox H160C/CM; 0,0057 Ohms; High rate.
Drive System: Aero Naut 13x6,5; 13x6,5 (Pconst=1,06; Tconst=0,995) direct drive.
Airframe: Discus CS Roxxy + LIPO; 54,8dm²; 1650g; 30,1g/dm²; Cd=0,037; Cl=0,45; Clopt=0,65; Clmax=1,12.
Stats: 207 W/kg in; 164 W/kg out; 6,8m/s stall; 8,9m/s opt @ 55% (60:03, 30°C); 10,8m/s level @ 65% (47:02, 33°C); 6,48m/s @ 46,6°; -0,64m/s @ -4,1°.
Power System Notes:
The full-throttle motor current at the best lift-to-drag ratio airspeed (31,6A) falls approximately between the motor's maximum efficiency current (25,6A) and its current at theoretical maximum output (150,5A), thus making effective use of the motor.
Aerodynamic Notes:
The static pitch speed (19,5m/s) is within the range of approximately 2,5 to 3 times the model's stall speed (6,8m/s), which is considered ideal for good performance.
With a wing loading of 30,1g/dm², a model of this size will have very sedate flying characteristics. It will be suitable for relaxed flying, in calm or very light wind conditions.
The static thrust (1771g) to weight (1650g) ratio is 1,07:1, which will result in extremely short take-off runs, no difficulty taking off from grass surfaces (assuming sufficiently large wheels), and vertical climb-outs. This model will probably be able to perform a hover or torque roll.
At the best lift-to-drag ratio airspeed, the excess-thrust (1179g) to weight (1650g) ratio is 0,71:1, which will give very steep climbs and incredible acceleration. This model can easily do consecutive loops, and has sufficient in-flight thrust for any aerobatic maneuver.
General Notes:
This analysis is based on calculations that take motor heating effects into account.
These calculations are based on mathematical models that may not account for all limitations of the components used. Always consult the power system component manufacturers to ensure that no limits (current, rpm, etc.) are being exceeded.
Last edited by Ervin2 on Fri Mar 21, 2008 1:24, edited 1 time in total.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Hei!
Labade auke uute kohta puurida..... läheb kindlasti nihu!
Kui nad vabalt ie liigu, siis tuleb viilida.
Kindlasti enne kasutuselevöttu tuleb labad ka tasakaalstada
Ma ei saanud kirjeldusest täpselt aru, mis möttes need vales kohas on?
Nendel valgetel ja mustadel labadel madalamatel pööretel mingit erinevust pole. Mustad, süsikiust, labad on suuremal koormusel effektiivsemad, kuna jäigemad. Muidu neil mölemail täpselt sama profiil.
Labade auke uute kohta puurida..... läheb kindlasti nihu!
Kui nad vabalt ie liigu, siis tuleb viilida.
Kindlasti enne kasutuselevöttu tuleb labad ka tasakaalstada
Ma ei saanud kirjeldusest täpselt aru, mis möttes need vales kohas on?
Nendel valgetel ja mustadel labadel madalamatel pööretel mingit erinevust pole. Mustad, süsikiust, labad on suuremal koormusel effektiivsemad, kuna jäigemad. Muidu neil mölemail täpselt sama profiil.
Täpsustan,august allapoole jääv osa on liiga pikk, ei võimalda labasid kokku klappida,st laba jääb spinneri serva taha kinni.
Muidugi on kolmas võimalus ka spinnerit veidi parjaks viilida.
Puurimise siis igaljuhul välistan!
Ja tegelikult on mul veel kaks uut spinnerit tulekul,ehk istuvad need labad mõnele neist,enne ei viili ega puuri.
Selgitav foto:
Alumine laba on OK!
Muidugi on kolmas võimalus ka spinnerit veidi parjaks viilida.
Puurimise siis igaljuhul välistan!
Ja tegelikult on mul veel kaks uut spinnerit tulekul,ehk istuvad need labad mõnele neist,enne ei viili ega puuri.
Selgitav foto:
Alumine laba on OK!
Last edited by Ervin2 on Fri Mar 21, 2008 1:18, edited 1 time in total.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Peale mõningaid lende tuli tiivad ikka nii ümber ehitada nagu RC Groupsi foorumis soovitati.
Ka kerega oleks pidanud need,vahtu täis pumpamise protseduurid ära tegema,sest saba ikka on kole õrnake.
Nüüd on moditud parandatud,kaubanduslik välimus veidi kannatada sai,aga tugev on nüüd küll.
Lugege ikka foorumeid ja tehke nii nagu teadjad soovitavad,ega teiste maade mehed asjata neid vigureid ümber ei ehita
Ka kerega oleks pidanud need,vahtu täis pumpamise protseduurid ära tegema,sest saba ikka on kole õrnake.
Nüüd on moditud parandatud,kaubanduslik välimus veidi kannatada sai,aga tugev on nüüd küll.
Lugege ikka foorumeid ja tehke nii nagu teadjad soovitavad,ega teiste maade mehed asjata neid vigureid ümber ei ehita
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Väike vahekokkuvõte,peale tänast lendamist,trimmimist.
1. Raskuskese 42-45mm ilmselt liiga ees ikkagi,kiirus suur ja kipub pikeerima,tuleb kõvasti kõrgustüüri juurde anda,isegi mootoriga tõusul,peaks vist akut natuke tahapoole paigutama.
2. Tiiva ja stapi kohtumisnurk ilmselt vale,tuleks stapi tagumist serva veidi kergitada,võib juhtuda ka et kere parandamisel on midagi muutunud.
3. Täna lendas kül stabiilselt,aga ei planeerinud,nina langes kogu aeg,nii vastutuult kui ka allatuult,allatuult oli ikka jõhker langemine.
Kuna hein,võililled ja ka muud taimekesed on kõvasti kasvanud,siis maanduda oli kiire plaaneriga raske,rebis tiival kõrva küljest.
1. Raskuskese 42-45mm ilmselt liiga ees ikkagi,kiirus suur ja kipub pikeerima,tuleb kõvasti kõrgustüüri juurde anda,isegi mootoriga tõusul,peaks vist akut natuke tahapoole paigutama.
2. Tiiva ja stapi kohtumisnurk ilmselt vale,tuleks stapi tagumist serva veidi kergitada,võib juhtuda ka et kere parandamisel on midagi muutunud.
3. Täna lendas kül stabiilselt,aga ei planeerinud,nina langes kogu aeg,nii vastutuult kui ka allatuult,allatuult oli ikka jõhker langemine.
Kuna hein,võililled ja ka muud taimekesed on kõvasti kasvanud,siis maanduda oli kiire plaaneriga raske,rebis tiival kõrva küljest.
Harjumaa-Tallinn-Harjumaa
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO
Spectrum DX9 2,4G
FOX EPO Glider 2,3M
DISCUS CS 2,6M
PROXIMA II 2,8M
CONDOR 2,5M
VOLARE 230
ELIPSOID EVO 280
Hot Pepper 3D
Durafly™ HyperBipe 900mm EPO