Hea meelega teeks ise. Vaja oleks kergetele depronist jms. materjalist lennumasinatele. Vaatasin ringi majapidamises ja ehituspoes ning kahjuks midagi silma ei jäänud. Tevalosse ja A-Kaablisse ei jõudnud (sealt võiks ehk mingit valguskaablit küsida).
Suruõhu toru, näiteks 4mm, või väiksem ja siis tross sisse.
Ise olen proovinud veoauto suruõhu toru ja ehitus poes pakutavat trossi valikut. Kas see depron lennukile ka kaalupoolest sobib, ei te.
mg3a1@hot.ee wrote:Suruõhu toru, näiteks 4mm, või väiksem ja siis tross sisse.
Ise olen proovinud veoauto suruõhu toru ja ehitus poes pakutavat trossi valikut. Kas see depron lennukile ka kaalupoolest sobib, ei te.
OVERKILL!!! Tavalised hallid ja läbipaistvad kõrid kullos on 2mm siseläbimõõduga ja 3mm välisläbimõõduga, traadid sisse 0.8-2mm.
Väiksemaltele lennukitele on ka "valge toru", sinna mahub kuni 0.8mm traat, välismõõt 1.5mm kanti silmajärgi.
Depronile on lihtsam variant panna servo tüüri lähedale ja teha lihtsalt kang... näiteks söepulk. Võib ka metalltraadist tehtud kange kasutada. Tähtis on see, et kang ei saaks läbi painduda (probleem pikema kangi puhul) ja see tuleb kuidagi ära fikseerida kere külge - kõri abil või mõne muu nipiga. Lühikese kangi puhul seda probleemi pole ja ka siis mitte, kui kangiks on toru. Oleneb muidugi mudelist, kuid raskuskeskme paikasaamiseks pead tõenäoliseld servod nii või naa sabasse panema.
Toru sees pannakse kaasajal jooksma tihti süsivarras. Mulle meeldib kangesti Graupneri (Kullos olemas) hall toru ja 2 mm süsivarras. CA liimib seda halli nii, et lahti tervelt enam ei saa.
Motomeestel on tross ja kõri. Tross pole siin täpne sõna aga kõri ehk kõlbaks? Siis kõri koos tõukuriga ???