Akude temperatuuri jälgitakse ning kontrollitakse. See tähendab külmas/jahedas nende soojendamist ning soojas/kuumas nende jahutamist. Laadimast võttes ei ole ju tõesti probleem "seina kontaktist" akude soojendamisele ka veidi energiat kulutada. Eks meie tingimustes tuleks vast südatalvel akud isoleerida, et need ära ei jahtuks sõidu ajal.
Akude eluiga, kaal ja mahtuvus on tõepoolest probleemid. Aga eks läbimurre on just-just toimumas või ehk juba toimunud. Hetkel tundub, et kui linnas palju ei sõida, siis täna veel elektriautoga odavamalt läbi ei aja. Soetamise hind ja akude amort on kallim, kui odava bensiinimootoriga auto ost + kütu. Aga olukord on kohe-kohe muutumas

Kes palju sõidab, sellel tasuks elektriauto ehk isegi täna ära. Minu puhul oleks põhiline probleem see, et mis autoga need nädalavahetuse mitmesajakilomeetrised otsad teha, kui elektriautot omada.
Salongi soojendamiseks kasutatakse ka soojuspumpasid. Ehk siis õhk-õhk soojuspumbad, sarnased nagu koju võimalik panna. Saab ~4x parema "kasuteguri" võrredes lihtasalt elektri soojaks kütmisega. Meie kliimas tõenäoliselt vajalik, samas jällegi lisab hinnale kena kopika.
Priuseid on ammu juba ümber ehitatud seinast laetavateks ehk PHEV (plug-in hybrid electric vehicle). Jällegi/endiselt probleemiks konversiooni kallis hind (laadija, aku kontrollsüsteem, akud ise) ja akude eluiga. Asja muudab suht mõttetuks see, et Prius ise maksab hingehinda
Tänasel päeval kipub suurimaks probleemiks saama see, et "seinast" ei saa piisavalt suurt voolu kätte, et tänapäevased akud kiirelt täis laadida. Näiteks 220V x 16A ei anna väga palju võimsust, hakkab laadimisaega piirama. Aku võib tunniga ehk 1C laadimist võimaldada ju, kuid seda energiat ei ole võimalik nii kiirestija suures mahus "seinast" saada.