L39 ES-RAZ 1:5
L39 ES-RAZ 1:5
Tere!
Vötsime endale natuke tosisema projekti. Eeskujuks meile on Õhuväe L-39.
Kaitsevärv on selles lennukis päris vinge. Thaimaa Õhuväel on natuke sarnane.
Komplekt on Jetlegendi toodang. Maastab 1:5.Materiaal on klaaskiud,kere ja tiivad.
pikkus 2,45m ja tiibalaius 1.83m
Telikud töödavad pneumaatiliselt ja pidurid ka.
Turbiinid ei ole veel valitud aga suurusjärgu on teada,160 N.
Öiged värvi lennukid polnud,alustasime sellest mis kätte saime.
Ja oligi eesti registeris:)
Lihvisime üle ja kruntvärv:
ja kohe ongi parema välimusega lennuk!
Camo värviga läks keerulisemaks,aga saime kuidagi hakkama. Lennuk on möeldud paremini lennutamiseks kui stendimudeliks.
Talveks ka hea camovärv!
Lennukisse tulevad detailid ja tunnused tehakse kleepifirmas soomes. Tüüri külge tuleb sinimustvalge ja tiibade peale kolmnurgad!
Tekstid ja muud märgid tehakse ka,aga püüamme keskenduta tehnika paigaldamisele. Tööd on palju ja pikk tee ees.
10 servod ja powerbox on vajalik varustus. Raadios ka 10 kanaalid.
Pneumaatillised klapid juhivad telikuid ja nende luukide silindereid.
Üks klap on sekvensseritüüpi ,võimaldab luukide ja telikude töödamise
öiges järjekorras. Luukid lahti siis telikud alla ja vastupidi.
Mudeli üks hea omadus on üleval olevad Intake-aukud, saab ka murult stardida. Loodetavasti ei tömba prahti sisse....
Lauri
Vötsime endale natuke tosisema projekti. Eeskujuks meile on Õhuväe L-39.
Kaitsevärv on selles lennukis päris vinge. Thaimaa Õhuväel on natuke sarnane.
Komplekt on Jetlegendi toodang. Maastab 1:5.Materiaal on klaaskiud,kere ja tiivad.
pikkus 2,45m ja tiibalaius 1.83m
Telikud töödavad pneumaatiliselt ja pidurid ka.
Turbiinid ei ole veel valitud aga suurusjärgu on teada,160 N.
Öiged värvi lennukid polnud,alustasime sellest mis kätte saime.
Ja oligi eesti registeris:)
Lihvisime üle ja kruntvärv:
ja kohe ongi parema välimusega lennuk!
Camo värviga läks keerulisemaks,aga saime kuidagi hakkama. Lennuk on möeldud paremini lennutamiseks kui stendimudeliks.
Talveks ka hea camovärv!
Lennukisse tulevad detailid ja tunnused tehakse kleepifirmas soomes. Tüüri külge tuleb sinimustvalge ja tiibade peale kolmnurgad!
Tekstid ja muud märgid tehakse ka,aga püüamme keskenduta tehnika paigaldamisele. Tööd on palju ja pikk tee ees.
10 servod ja powerbox on vajalik varustus. Raadios ka 10 kanaalid.
Pneumaatillised klapid juhivad telikuid ja nende luukide silindereid.
Üks klap on sekvensseritüüpi ,võimaldab luukide ja telikude töödamise
öiges järjekorras. Luukid lahti siis telikud alla ja vastupidi.
Mudeli üks hea omadus on üleval olevad Intake-aukud, saab ka murult stardida. Loodetavasti ei tömba prahti sisse....
Lauri
Jet Age!
Selle lennuki pilootid ovad Kimmo ja Lauri. Kimmo saab au olla kangide tagana esimine! On ju F3A piloot ja jetti ka lennutanud! Mina oodan pöösa tagana sampusega
Raha peame tööpalgast "sivusse" panema, ongi nii ett kuni suveni on teada kuhu läheb ?? Kalevala myyti "sampo" peaks leiutama,oleks kergem
Raha peame tööpalgast "sivusse" panema, ongi nii ett kuni suveni on teada kuhu läheb ?? Kalevala myyti "sampo" peaks leiutama,oleks kergem
L39 töökoda
Ehitame Helsingis ja peamine ehitamine Jämijärvel.
seal asub lennujaam kohe töökoja kõrval.
Jämi on olnud mudellennunduse pesa ju aastaid.
Näideks pelikaani leirit on seal peetud. Toka "liidokil" on mitmet lennurit lennuttanud. Seal asub ka mägi,mis on vega populaarne. Kui tuuled puhuvad öigest suunnast,on vega vinge lennutada purilennukeid!
Üks kord teeme retke jämile?
http://www.jami.fi/ilmailumaailma
L39 esmalend toimub Jämil aga Eestis lennutame kindlasti vasalemmas ja vöib olla kuskil lennujaamas?
On seda vörd pingeline see esmalend ett ei julge suure publiku ees
teha
Aga see suvi kindlasti Eestis ja infot saade teada mis ja kus.
Ja ehitamise piltei tulen panema piltigalleriisse, nüüd väike paus..
seal asub lennujaam kohe töökoja kõrval.
Jämi on olnud mudellennunduse pesa ju aastaid.
Näideks pelikaani leirit on seal peetud. Toka "liidokil" on mitmet lennurit lennuttanud. Seal asub ka mägi,mis on vega populaarne. Kui tuuled puhuvad öigest suunnast,on vega vinge lennutada purilennukeid!
Üks kord teeme retke jämile?
http://www.jami.fi/ilmailumaailma
L39 esmalend toimub Jämil aga Eestis lennutame kindlasti vasalemmas ja vöib olla kuskil lennujaamas?
On seda vörd pingeline see esmalend ett ei julge suure publiku ees
teha
Aga see suvi kindlasti Eestis ja infot saade teada mis ja kus.
Ja ehitamise piltei tulen panema piltigalleriisse, nüüd väike paus..
Ma olen muide Jämis käinud,See on mootorlennukite jaoks parim paik ,mida näinud olen.Muidugi lendavad seal ka päris lennukid,mis paneb kõik range distsipliini alla.Pilte Jämijärvi lennuväljast mul kahjuks ei ole.Helsingist sõitis autoga sinna u.2.5-3 tundi .Sinna võib täitsa mõnikord minna mõnda sündmust vaatama.
Jet läheb edasi
Jämil jälle väike tegutsemine, tunnused ja mehaniikad sai paigaldatud.
Lipp ja kolmnurgad paikas.
Pilt galleriis
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... RAZ_220308
Lihavöttepuhad läks hästi, lennutamine oli ka teema. Pakane langes 7 kraadini ja päike paistis.
Lipp ja kolmnurgad paikas.
Pilt galleriis
http://gallery.pistik.com/view_photo.ph ... RAZ_220308
Lihavöttepuhad läks hästi, lennutamine oli ka teema. Pakane langes 7 kraadini ja päike paistis.
L39
L39 lingid:
http://en.wikipedia.org/wiki/Aero_L-39_Albatros
http://l-39.cz/L-39_historie.html
1:1 L39 lendab 750 km/h
http://en.wikipedia.org/wiki/Aero_L-39_Albatros
http://l-39.cz/L-39_historie.html
1:1 L39 lendab 750 km/h
1:1 on ilus
jaaha, vega hea. siis saan ropkalt teada kas on sama välimus mudeliga.
Peaks ka ise seda öiget vaadata...
Jälle oli töökas nädalvahetus tagana, elektrid, turbiin,kütüsepaakid paigaldatud. Järgmine kord ongi turbiini käivitamine.
Piltei ehitusest gallerias.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... ame=ES-RAZ
Järgmine nädal ja 19-21 september Saksas. Bad Neueahr-Ahrweiler on jälle reisijade huvi objekt. JETPOWER 2008 mudellennushow.
Seal lendavad ka turbiinkopterid ja turboprop lennukid.
http://www.jetpower-messe.de/englisch/indexengl.html
Usun ett peräst seda üritust hakkab turbiini käivitamine olema käes..
Peaks ka ise seda öiget vaadata...
Jälle oli töökas nädalvahetus tagana, elektrid, turbiin,kütüsepaakid paigaldatud. Järgmine kord ongi turbiini käivitamine.
Piltei ehitusest gallerias.
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... ame=ES-RAZ
Järgmine nädal ja 19-21 september Saksas. Bad Neueahr-Ahrweiler on jälle reisijade huvi objekt. JETPOWER 2008 mudellennushow.
Seal lendavad ka turbiinkopterid ja turboprop lennukid.
http://www.jetpower-messe.de/englisch/indexengl.html
Usun ett peräst seda üritust hakkab turbiini käivitamine olema käes..
JETPOWER 2008
Üritusel on ametlik veebikaamera. vaadake pilti siit lingist
http://jetpower.muahsystems.com/index.p ... y&cam=cam1
http://jetpower.muahsystems.com/index.p ... y&cam=cam1
Väike L-39
http://www.verticalhobby.com/kauppa/pro ... cts_id=947
Täitsa hea komplekt! Raadiot ja värgit, köig yhes paketis !!
ja 2.4 G maail kohe käes.
Registertunnus ka öige..
Nii mötetu ehitada läbi aasta suurt mudelid
Täitsa hea komplekt! Raadiot ja värgit, köig yhes paketis !!
ja 2.4 G maail kohe käes.
Registertunnus ka öige..
Nii mötetu ehitada läbi aasta suurt mudelid
L-39 esimene lend 15.aug -09 Jämil
Tere!
Meie lennuk nüüd katsetatud ja proovilend tagana!
Testpiloot Janne Seppänen suurte kogemustega jetmees Tampereelt.
Lend sujus hästi,väikene trimmide liigutamine ja oligi korras.
Hea mulje jättis lennuki tehnika, maandumistelikut töötas täielikult ja pidurites oli joudu ka!
Pikk ehitusaeg aga hästi töötav lennuk tänas meid esmalennul.
Näideks raskukese saamiseks öigele kohale vajas 850 g kaalu juurde lennuki esiotsa,aga seda on muidel JetLegendsi L-39 mudeleil ka vaja.
ja saigi valmiks eesti lennuväe 90 aasta juubeliks !
videot ka lennust:
http://www.youtube.com/watch?v=ntkmRswO3Rw
Meie lennuk nüüd katsetatud ja proovilend tagana!
Testpiloot Janne Seppänen suurte kogemustega jetmees Tampereelt.
Lend sujus hästi,väikene trimmide liigutamine ja oligi korras.
Hea mulje jättis lennuki tehnika, maandumistelikut töötas täielikult ja pidurites oli joudu ka!
Pikk ehitusaeg aga hästi töötav lennuk tänas meid esmalennul.
Näideks raskukese saamiseks öigele kohale vajas 850 g kaalu juurde lennuki esiotsa,aga seda on muidel JetLegendsi L-39 mudeleil ka vaja.
ja saigi valmiks eesti lennuväe 90 aasta juubeliks !
videot ka lennust:
http://www.youtube.com/watch?v=ntkmRswO3Rw
Suurepärane!!! Õnnitlused eduka esmalennu puhul! Loodetavasti saab seda lennukit ka Eesti taevas millalgi näha. Olen kindel, et vaatajaid jaguks ja press oleks kohal. Seda oleks lahe teha Ämaris. Hetkel seal küll vist remont. Aga olen täiesti kindel, et seal saaks seda lennukit lennutada
Tublid mehed!
Tublid mehed!
piltid esmalennust Jämil!
http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... alend-L-39
paar pillti ka, ilm oli hea aga natu tuuline. Ja järgmine päev valas nagu ämbrist
Jämil on hea pildistada, ylevalt alla. Vaate on harju pealt igal juhul vega hea!
paar pillti ka, ilm oli hea aga natu tuuline. Ja järgmine päev valas nagu ämbrist
Jämil on hea pildistada, ylevalt alla. Vaate on harju pealt igal juhul vega hea!
Aga meie ühiskonnas puudub ju keskklass. On rikkurid, kes ostavad sellise riista kuhu ise saab sisse ronida ja lennata ning neile igasugu mudelid olematud asjad, teineklass on sellised nagu meie, aga vahepeal on tühi auk, kes selliseid projekte realiseeriks.Marek wrote:Eesti pojad ei jõua hetkel küll ühtegi mootoritki sellisele lennukile soetada. Muidu teeks ühe Soome lipuga F-18 hea meelega valmis
Üks mootor maksab nii 30 000 - 40 000 eek + elektroonika ja kere jne ning kokku saab ikka väga hullu summa. Kasutatud juppidest kokku pannes saab vist vähe odavamalt.
Seega edasi seltsimehed...
Sain vist valesti aru aga, kas see pole mitte mitme inimese koostöös valminud lennuk?
Igatahes on ta märkimist vääriv tulemus!
Last edited by titan on Tue Aug 18, 2009 16:14, edited 1 time in total.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Hei,
ärgem nüüd hakkame halama oma raskest olukorrast, sest kerge pole kellelgi. Aga vaataks seda pilti (lingitud vasalennu.ee'st:)
Seal pildil on näha vägagi vana ja arvatavasti odav auto ning vägagi vinge ja arvatavasti kallis lennuk - prioriteetide küsimus lihtsalt.
Ehk siis - ma pakun et saaks ka Eestis, lihtsalt inimesed eelistavad raha pigem autodesse panna, või mudelkopteritesse, või autopilootidesse, või murutraktoritesse:-) Ma pakun, et meil pole keegi piisavalt fänn lihtsalt, et reaktiivi teha. Eks need Eesti lennukiomanikud on kah tihtipeale mitte erilised rikkurid, vaid suured fännid ning hoiavad kokku mujalt.
ak
ärgem nüüd hakkame halama oma raskest olukorrast, sest kerge pole kellelgi. Aga vaataks seda pilti (lingitud vasalennu.ee'st:)
Seal pildil on näha vägagi vana ja arvatavasti odav auto ning vägagi vinge ja arvatavasti kallis lennuk - prioriteetide küsimus lihtsalt.
Ehk siis - ma pakun et saaks ka Eestis, lihtsalt inimesed eelistavad raha pigem autodesse panna, või mudelkopteritesse, või autopilootidesse, või murutraktoritesse:-) Ma pakun, et meil pole keegi piisavalt fänn lihtsalt, et reaktiivi teha. Eks need Eesti lennukiomanikud on kah tihtipeale mitte erilised rikkurid, vaid suured fännid ning hoiavad kokku mujalt.
ak
Nii mul mõte:ok kui see projekt maksaks nii 100 tuhat eeku.Pakun et on küll fänne siin eestis nii 20 .Ma panen oma nime kohe kirja.Ja kui ma tõesti jätan vahele oma kopteri ostu nii umbes 8 tuh.eeku.Või mõni jätab ehk ka muruniiduki muretsematta ja mida eales.Ning meie ümber on ka firmasid ja me ise töötame ju ka firmades keda sponsoriteks paluda.Iga tuhat on teretulnud.Ma arvan et ka eesti õhk ning kõik klubid ja isegi mlü kelle sponsorite nimekirjas on ka mõni firma.See on see et üksi jah ei jõua aga koos on võimalik.Ehk arutame????Ja ehk Lauri valgustab Soome projektist üht teist.Arendage teemat .