NB! Uus aeg!!! F3C II etapp
Moderator: Kristjan
NB! Uus aeg!!! F3C II etapp
Registreerimine teisele etapile on avatud.
Toimumisaeg 06.06.2009.
Tõenäoliselt toimumispaik jälle Kollase tagumisel platsil.
Registreerumine: vähemalt 1 nädal ette, Indrek Hiie
gsm +372 51 12172 või indrek.hiie (at) mail.ee
või siia teemasse
Lisainfo ja võistluskava siit teemast: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=2662
Registreerunud võistlejad:
1.
piloot: Kristjan Tiimus
kopter: JR Sylphide EP
sagedus/kanal: 2.4GHz
litsentsi nr: EST-0329
2.
piloot: Indrek Hiie
kopter: Hirobo Eagle EX 98 WC
sagedus/kanal: 2.4GHz
litsentsi nr: EST-0339
3.
...?
Kohtunikud...? Kas Mart, Peep ja Reivo saavad jälle tulla?
Kas Kpe seekord võistleb?
Ootaks veel võistlejaid, kava on lihtne ja kõigile võimetekohane.
Tegemist on kõige lihtsama võimaliku ametliku lennutuskavaga.
Terv,
K.
Toimumisaeg 06.06.2009.
Tõenäoliselt toimumispaik jälle Kollase tagumisel platsil.
Registreerumine: vähemalt 1 nädal ette, Indrek Hiie
gsm +372 51 12172 või indrek.hiie (at) mail.ee
või siia teemasse
Lisainfo ja võistluskava siit teemast: http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=2662
Registreerunud võistlejad:
1.
piloot: Kristjan Tiimus
kopter: JR Sylphide EP
sagedus/kanal: 2.4GHz
litsentsi nr: EST-0329
2.
piloot: Indrek Hiie
kopter: Hirobo Eagle EX 98 WC
sagedus/kanal: 2.4GHz
litsentsi nr: EST-0339
3.
...?
Kohtunikud...? Kas Mart, Peep ja Reivo saavad jälle tulla?
Kas Kpe seekord võistleb?
Ootaks veel võistlejaid, kava on lihtne ja kõigile võimetekohane.
Tegemist on kõige lihtsama võimaliku ametliku lennutuskavaga.
Terv,
K.
Last edited by Kristjan on Thu Jun 04, 2009 22:40, edited 1 time in total.
Praegu on 4 kohtunikku: Kpe, PeepK, Ropka ja mart63
ning 2 võistlejat: Kristjan, Ints
uus info lisatud...
ning 2 võistlejat: Kristjan, Ints
uus info lisatud...
Last edited by Kristjan on Wed May 27, 2009 13:12, edited 1 time in total.
Ok, siis lükkame edasi... Hetkel määramata tulevikku. Variant, et peame enne nn. 3da etapi vastavalt kalenderplaanile, ja 2-se teeme Helicampi ajal järgi... ?
Tegelt oleks ikkagi abiks, kui vähemalt 4..5 võistlejat kokku saaks. Potensiaali ju oleks?
I.
PS. Aga tehke järgi: vähemalt osa esimese etapi lende lendasin kopteriga, millel puudus ülemine peavõlli laager. St., olin kiiruga laagrihoidja "jalad taeva poole" külge kruvinud ja loomulikult kukkus laager välja. Hämmastav, et kopter õhus püsis ja juhitav oli...
Tegelt oleks ikkagi abiks, kui vähemalt 4..5 võistlejat kokku saaks. Potensiaali ju oleks?
I.
PS. Aga tehke järgi: vähemalt osa esimese etapi lende lendasin kopteriga, millel puudus ülemine peavõlli laager. St., olin kiiruga laagrihoidja "jalad taeva poole" külge kruvinud ja loomulikult kukkus laager välja. Hämmastav, et kopter õhus püsis ja juhitav oli...
Popular
Aga nagu ütlesin, tail-in on minu poolest lubatud pilootide arvu suurendamise nimel, nagu ka Skandinaavias seda lubatakse, ainult et nende tail-in sooritatud harjutuste eest saab poole vähem punkte (koefitsent 0,5 siis kohtunike tulemusest). See pole meil hetkel küll ametlikult juhendis lubatud ega kirjas, aga noh, kui kõik on poolt, teeme vajadusel jooksvalt paranduse. Ma arvan, et ainult mina ja Kristjan kui juba sellel hooajal võistelnud saaks sellele veto panna, ja nagu mainitud, mina olen nõus Kristjan?
PS. Kristjani pandud joonisel on piloot (P) ringi sees.
PS. Kristjani pandud joonisel on piloot (P) ringi sees.
Nojah aga milleks?
Kõik minu nimetatud nimed teevad ka külg ees kava ära... lisaks veel kollase Raptoriga mees (sry nimi ei tule meelde).
Lähme siis konkreetseks, et nimelt kas on kedagi, kes on nõus ainult saba enda poole lennates võistlema. Kas võib kasutada ka võistlustelt ärajäämise vetot - noh, et keelame mitte kohaleilmumise ära???
Kõik minu nimetatud nimed teevad ka külg ees kava ära... lisaks veel kollase Raptoriga mees (sry nimi ei tule meelde).
Lähme siis konkreetseks, et nimelt kas on kedagi, kes on nõus ainult saba enda poole lennates võistlema. Kas võib kasutada ka võistlustelt ärajäämise vetot - noh, et keelame mitte kohaleilmumise ära???
Noh, kui aga keegi neist põnnama lööb, siis on saba enda poole ikkagi võimalus kava läbi lennata.
Ok, aga asja juurde: kuupäevad?
PS. Tundub, et tuleb hakata mõtlema, kust leida kopteri kokku kruvimiseks vajalik aeg... Ühel Eaglel endiselt mingi jama pearootoriga, teisel suisa vale pearootor... Mõlemad tuleks korra lahti-kokku panna... Eriti hea, kui saaks enne ka vähemalt ühe proovilennu teha...
Jajah, ja ka XTreme ootab mehaanika installi lõpetamist ja elektroonika installi...
Ok, aga asja juurde: kuupäevad?
PS. Tundub, et tuleb hakata mõtlema, kust leida kopteri kokku kruvimiseks vajalik aeg... Ühel Eaglel endiselt mingi jama pearootoriga, teisel suisa vale pearootor... Mõlemad tuleks korra lahti-kokku panna... Eriti hea, kui saaks enne ka vähemalt ühe proovilennu teha...
Jajah, ja ka XTreme ootab mehaanika installi lõpetamist ja elektroonika installi...