2010 aprill lendamine
Täna Kiltsis oli Zeus tiba armulisem. Mõnda meest ikka manitseti mitmel moel ja kombel, aga mehe jonn jäi lõpuks ikka peale! Lõpp hea, kõik hea.
Pildid: http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=album162
Pildid on vähendatud.
Kes tahab pilti originaalis, et desctopile panna, siis võin mailiga saata.
Pildid: http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... e=album162
Pildid on vähendatud.
Kes tahab pilti originaalis, et desctopile panna, siis võin mailiga saata.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
http://www.sendspace.com/file/qdkjg1
keri leht alla, seal on Acro Master download

http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... prill-2010
keri leht alla, seal on Acro Master download

http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... prill-2010
Hei,
ma pakun, et avalikel teedel liiklevad mootoriga sõidukid peavad vastama teatavatele autondusele iseloomulikele nõuetele a la neil peavad põlema lähituled, peavad töötama pidurid, signaal, suunatuled jne, peavad omama kehtivat ülevaatust ja liikluskindlustust.
täpsemalt:
Liikusseadus § 1. Seaduse reguleerimisala
(1) Käesolev seadus sätestab liikluse korraldamise Eesti teedel ning liiklusohutuse tagamise alused ja põhinõuded.
Ehk siis, seaduse eesmärk on tagada liiklusohutus. Eks selle vabadusega ole nii, et kõik on kena niikaua, kui see vabadus ei hakka piirama teiste kaaskodanike samasugust vabadust. Päris "tee mida tahad" avalikus kohas seetõttu ei kehti, see rohkem eravalduse teema ja sedagi niivõrd kuivõrd see ei mõjuta teisi. aga see rohkem "muude teemade" valdkond.
Andrus
ma pakun, et avalikel teedel liiklevad mootoriga sõidukid peavad vastama teatavatele autondusele iseloomulikele nõuetele a la neil peavad põlema lähituled, peavad töötama pidurid, signaal, suunatuled jne, peavad omama kehtivat ülevaatust ja liikluskindlustust.
täpsemalt:
Liikusseadus § 1. Seaduse reguleerimisala
(1) Käesolev seadus sätestab liikluse korraldamise Eesti teedel ning liiklusohutuse tagamise alused ja põhinõuded.
Ehk siis, seaduse eesmärk on tagada liiklusohutus. Eks selle vabadusega ole nii, et kõik on kena niikaua, kui see vabadus ei hakka piirama teiste kaaskodanike samasugust vabadust. Päris "tee mida tahad" avalikus kohas seetõttu ei kehti, see rohkem eravalduse teema ja sedagi niivõrd kuivõrd see ei mõjuta teisi. aga see rohkem "muude teemade" valdkond.
Andrus
Last edited by ak on Tue Apr 13, 2010 14:37, edited 1 time in total.
Vähemasti oli täna küll siinpool täiesti tuulevaikus ja soe nagu suvel
http://www.vimeo.com/10894868

Kollane oli vähemalt üleeila juba täitsa "pandav". Käisin seal õhtul.
Sissesõit oleks küll soovitav "tagumise" (so. Vatsla poolse) tee kaudu, kuna otse Keila tee pealt tuleval rajal on miski madalam koht ikka päris mülgas veel.
Homme oleksin isegi käpp, kui vaid ilm vingerpussi ei mängi. Pühapa muud üritused Jagala kandis
Sissesõit oleks küll soovitav "tagumise" (so. Vatsla poolse) tee kaudu, kuna otse Keila tee pealt tuleval rajal on miski madalam koht ikka päris mülgas veel.
Homme oleksin isegi käpp, kui vaid ilm vingerpussi ei mängi. Pühapa muud üritused Jagala kandis

Homme - ülehomme kipub üsna tuuline tulema http://www.emhi.ee/index.php?ide=19,394,416,1203
Kuulsin, et täna oli tegus lendamine Hüürus, kas tõesti keegi pilte ei teinud?
Mina käisin hoovis lendamas, kuhu tuli ka Aleksandr. Käisin tuhapilvi uurimas aga ei leidnud ühtegi 

http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 17-04-2010



http://gallery.pistik.com/view_album.ph ... 17-04-2010
Ei saanud mitte, pidin ikka eile ilmataadiga vägikaigast vedama
Vaatamiseks üsna kehv, aga endal oli pea tund nalja, kui palju http://www.vimeo.com/11018717

Vaatamiseks üsna kehv, aga endal oli pea tund nalja, kui palju http://www.vimeo.com/11018717