Mudellennuk
Ilmselt küll. Kogemus on LAMA-ga, saab lennata ka väljas. Isegi kerge tuulega. Kõrgele ei tasu lasta, kui täpset infot tuule kohta pole - tuul viib kaasa ja ta mootorid pole piisavad et selle vastu võidelda. Ma pidin ta lihtsalt lumehange kukutama, muidu oleks kaugele metsa puude otsa pudenenud.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
Eee
Vb olekski siis see mikrokas alustamiseks hea, saaks sõita siis kui tahan, kuna sobib hästi ka tuppa, ning tuule vaikse ilmaga õues. Ning mikrokas on kerge ka, ei saa vb viga nii hullult kukkudes.
Raskeks teeb ka see, et mikrokate ja selle lennuki t-206 hinna vahe on pea et olematu.
Raskeks teeb ka see, et mikrokate ja selle lennuki t-206 hinna vahe on pea et olematu.
Ma tean mida ma räägin
ma pakun ,et ega erilist vahet pole kumma ostad...
Naguinii tahad tulevikus midagi suuremat ja paremat...
Kopteril(väiksel) pole lennuks vaja palju ruumi...erinevalt siis lennukist
Kui vaadata siin foorumis ringi siis mulle jääb küll mulje ,et rohkem on huvilisi ikka lennukite poolel. Põhjuseks tõenäoliselt see ,et kopteriga lendamine pole nii lihtne ja lõõgastav kui lennukiga(oleneb nüüd ka lennukist)...
odava kopteriga ka see häda ,et nad on pisikesed ja neid lihtsalt kõrgel ei näe. Ja madalal lennates on maapind kiire tulema...
Naguinii tahad tulevikus midagi suuremat ja paremat...
Kopteril(väiksel) pole lennuks vaja palju ruumi...erinevalt siis lennukist
Kui vaadata siin foorumis ringi siis mulle jääb küll mulje ,et rohkem on huvilisi ikka lennukite poolel. Põhjuseks tõenäoliselt see ,et kopteriga lendamine pole nii lihtne ja lõõgastav kui lennukiga(oleneb nüüd ka lennukist)...
odava kopteriga ka see häda ,et nad on pisikesed ja neid lihtsalt kõrgel ei näe. Ja madalal lennates on maapind kiire tulema...
Hirobo EVO 50//T-rex 600FBL //T-rex 450SE //Gaui EP550* // Honey bee king II*//Lama V4*
Eee
Aga selles mõttes, et õnnetuse tõenäusus on 99& või 100% umbes, on nad vähemalt lapitavad, madala lennu kõrguse korral, lennukil,
Kui suurem osas on parandatavad, siis on lennuk ju hea valik, aint nata muretsema paneb, kui lennukit valida tahta.
Kui suurem osas on parandatavad, siis on lennuk ju hea valik, aint nata muretsema paneb, kui lennukit valida tahta.
Ma tean mida ma räägin
Kuidagi tundub, et need kes kommenteerivad ei ole reaalselt neid Blade koptereid proovinud, aga võibolla ma eksin.
Igaljuhul,
Blade 120 SR millele viidati, on uus toode, tuleb müügile alles augustis ja seega ma kahtlen, et siin leidub inimest kes selle omadusi kommenteerida oskab.
Co-axial rootoriga Blade kopteriga on oluliselt lihtsam lennata kui mingi lennukiga. Kõik co-axial tüüpi rootoriga Blade kopterid lendavad sõna otseses mõttes ise, võid puldi lauale panna ja asi hõljub ühe kohapeal.
Blade CX'iga saab edukalt ka vaikse ilmaga õues lennata. Eeliseks Lama ees on heading lock gyro (ja ehk ka üldine kvaliteet). Miinuseks on muidugi kallim hind.
Toas lendamiseks võtaks mina Blade mCX2. Sellega on nii lihtne lennata, et see on sõna otseses mõttes lõbus ja lõõgastav. Olen enamus Blade koptereid proovinud ja siiani meeldib mulle kõige rohkem lennata just Blade mCX2'ga.
Tõsi ta muidugi on, et kopterit liimi ja teibiga ei paranda, aga need micro Blade kopterid on nii kerged, et üldjuhul ei purune neil midagi alla kukkudes. Vähemalt minul ei ole veel ühtegi juppi õnnestunud kukkudes lõhkuda.
Lisaks sellele on ainukesed varuosad mida mCX'idele ostetakse, uuel mCX2'l ümber disainitud ja seega usun, et need on nüüd veel vastupidavamad kui vanal versioonil.
Igaljuhul,
Blade 120 SR millele viidati, on uus toode, tuleb müügile alles augustis ja seega ma kahtlen, et siin leidub inimest kes selle omadusi kommenteerida oskab.
Co-axial rootoriga Blade kopteriga on oluliselt lihtsam lennata kui mingi lennukiga. Kõik co-axial tüüpi rootoriga Blade kopterid lendavad sõna otseses mõttes ise, võid puldi lauale panna ja asi hõljub ühe kohapeal.
Blade CX'iga saab edukalt ka vaikse ilmaga õues lennata. Eeliseks Lama ees on heading lock gyro (ja ehk ka üldine kvaliteet). Miinuseks on muidugi kallim hind.
Toas lendamiseks võtaks mina Blade mCX2. Sellega on nii lihtne lennata, et see on sõna otseses mõttes lõbus ja lõõgastav. Olen enamus Blade koptereid proovinud ja siiani meeldib mulle kõige rohkem lennata just Blade mCX2'ga.
Tõsi ta muidugi on, et kopterit liimi ja teibiga ei paranda, aga need micro Blade kopterid on nii kerged, et üldjuhul ei purune neil midagi alla kukkudes. Vähemalt minul ei ole veel ühtegi juppi õnnestunud kukkudes lõhkuda.
Lisaks sellele on ainukesed varuosad mida mCX'idele ostetakse, uuel mCX2'l ümber disainitud ja seega usun, et need on nüüd veel vastupidavamad kui vanal versioonil.
Fast Hobbies - Mudelipood internetis
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
Pärnu mudelipood - Lao tn 10-5, Pärnus
Tel: (+372) 712 00 11
E-post: info@fasthobbies.eu
Internetis: www.fasthobbies.eu
...ma muidugi ei rääkinud ka koksiaal rootoriga kopterist...
Kuna tulevikus on huvilisel tõenäoliselt naguinii plaan siis ka juba vähe suurem kopter soetada...millega aga pole enam nii ,et paned puldi lauale ja lähed kohvi jooma vms...
Mingi loogika järgi oleks jah mõistlik osta koksiaal kopter...sellega on hea toas lennata ja nagu mainitud siis see püsib ise paigal...ja kui ise just midagi väga valesti ei tee ei juhtu ka midagi.
Lennukiga aga vast nii lihtne pole...
Kuna tulevikus on huvilisel tõenäoliselt naguinii plaan siis ka juba vähe suurem kopter soetada...millega aga pole enam nii ,et paned puldi lauale ja lähed kohvi jooma vms...
Mingi loogika järgi oleks jah mõistlik osta koksiaal kopter...sellega on hea toas lennata ja nagu mainitud siis see püsib ise paigal...ja kui ise just midagi väga valesti ei tee ei juhtu ka midagi.
Lennukiga aga vast nii lihtne pole...
Hirobo EVO 50//T-rex 600FBL //T-rex 450SE //Gaui EP550* // Honey bee king II*//Lama V4*
No ma ei tea ,minu meelest pole sellist kahepaikset millega oleks igal pool hea.Ma mõtlen kopterit ja just algajale(see persoon kes just nullist alustab). Toas (mõtlen korterit või elamut) ja väljas(kuskil põllul).Saalis või suuremas angaaris on teine jutt.Ja simulaator on hoopis kolmas jutt-see sobib kõigile ja kõikjal lennutamise harjutamiseks.
1.Blade mCX ja mCX 2 -Toas ideaalne nii algajal kui profil tsillida.Väljas pole miskit sellega teha. Lihtsalt tuulega punnitamine pole ju mingi lõbu enam. OK vaid siis kui tuul on täiesti 0 m/s.(ei tea öelda mitu korda aastas see juhtub) Ja tegija võtab juba suurema väljas lendamiseks.
2.Blade mSR- Toas kuni õhkutõstmiseni kõik ok aga kui lennuks läheb pole algajal jälle miskit teha,sest liiga kiire.Sobib saalis lennutamiseks nii algajale kui tegijale.Väljas liiga miniatuurne ning sellepärast raske jälgida. Ja norm lennutada siis kui puhub 0-2 m/s üle selle pole enam fann sest mis sest pisikesest ikka piinata selleks on suuremad kopterid.(ja leida sellele kopterile ideaalne lennuilm väljas on nagu viimase minuti reisid-pass ja hambahari peab iga päev taskus olema).
3.Lama tüüpi kopterid -tuba jääb väikseks ja väljas pole ka enamus aastast miskit teha.Sobib saalis -algajale ideaalne.Profid sellest ehk juba välja kasvanud-vahest võtavad kätte et vanu aegu meenutada ja mõni tore võistlus maha pidada.
4.Blade SR- Tuba jääb väikseks.Sobib saalis ja väljas edasijõudnule.Kui pole väga kärsitu algaja siis saab hakkama arvan.Tegija saab ikka hakkama aga toas lennutamisel ohtlik teistele.
5.Ja SUUREMAD. Toas kokku panemiseks, imetlemiseks ja remontimiseks. Algajale huvitav simus proovimiseks(krässimisel aitab reset ja kulud olematud).Profid teavad ise kas lennutavad seda saalis või väljas peaasi et oleks ohutu teistele.Simus harjutavad nad niikuinii. Algajale liiga kallis mänguasi.
Need on minu mõtted
Algajale paras siiski mingi Co axial (Blade mCX-2),millega ikka sees lennata.Ning kui huvi kaob pole kulu suur.Ja siis kui huvi püsib siis edasi.
Ehk kehtib see ka lennukite kohta. Lennukitel tuleb vist vaadata alguses kas üla tiivuline või ala tiivuline.Kumb stabiilsem.
1.Blade mCX ja mCX 2 -Toas ideaalne nii algajal kui profil tsillida.Väljas pole miskit sellega teha. Lihtsalt tuulega punnitamine pole ju mingi lõbu enam. OK vaid siis kui tuul on täiesti 0 m/s.(ei tea öelda mitu korda aastas see juhtub) Ja tegija võtab juba suurema väljas lendamiseks.
2.Blade mSR- Toas kuni õhkutõstmiseni kõik ok aga kui lennuks läheb pole algajal jälle miskit teha,sest liiga kiire.Sobib saalis lennutamiseks nii algajale kui tegijale.Väljas liiga miniatuurne ning sellepärast raske jälgida. Ja norm lennutada siis kui puhub 0-2 m/s üle selle pole enam fann sest mis sest pisikesest ikka piinata selleks on suuremad kopterid.(ja leida sellele kopterile ideaalne lennuilm väljas on nagu viimase minuti reisid-pass ja hambahari peab iga päev taskus olema).
3.Lama tüüpi kopterid -tuba jääb väikseks ja väljas pole ka enamus aastast miskit teha.Sobib saalis -algajale ideaalne.Profid sellest ehk juba välja kasvanud-vahest võtavad kätte et vanu aegu meenutada ja mõni tore võistlus maha pidada.
4.Blade SR- Tuba jääb väikseks.Sobib saalis ja väljas edasijõudnule.Kui pole väga kärsitu algaja siis saab hakkama arvan.Tegija saab ikka hakkama aga toas lennutamisel ohtlik teistele.
5.Ja SUUREMAD. Toas kokku panemiseks, imetlemiseks ja remontimiseks. Algajale huvitav simus proovimiseks(krässimisel aitab reset ja kulud olematud).Profid teavad ise kas lennutavad seda saalis või väljas peaasi et oleks ohutu teistele.Simus harjutavad nad niikuinii. Algajale liiga kallis mänguasi.
Need on minu mõtted
Algajale paras siiski mingi Co axial (Blade mCX-2),millega ikka sees lennata.Ning kui huvi kaob pole kulu suur.Ja siis kui huvi püsib siis edasi.
Ehk kehtib see ka lennukite kohta. Lennukitel tuleb vist vaadata alguses kas üla tiivuline või ala tiivuline.Kumb stabiilsem.
August
Et ma kavatsekski siis augustis või septembri alguses osta, et kas keegi saab
soovitada mõnda mida müüakse fasthobbies, peale blade 120 sr-i, kuna toas sõitmine kopteriga oleks änksa ka, siis ilm ei loe.
Ja palju see mcx2 või mis ta ongi maksab.
Leidsin selle http://www.fasthobbies.eu/blade-mcx2-p-3053.html
vist on see mida te mõtlete.
Kuna kõik lendav meeldib mulle pm, lennukid ja helikopterid, poleks ka paha valik catalina t-206, mis oli esimesena mainitud.
Ainult kahetseda ei tahaks pärast
soovitada mõnda mida müüakse fasthobbies, peale blade 120 sr-i, kuna toas sõitmine kopteriga oleks änksa ka, siis ilm ei loe.
Ja palju see mcx2 või mis ta ongi maksab.
Leidsin selle http://www.fasthobbies.eu/blade-mcx2-p-3053.html
vist on see mida te mõtlete.
Kuna kõik lendav meeldib mulle pm, lennukid ja helikopterid, poleks ka paha valik catalina t-206, mis oli esimesena mainitud.
Ainult kahetseda ei tahaks pärast
Last edited by Sheriff on Tue Jun 29, 2010 7:56, edited 1 time in total.
Ma tean mida ma räägin
Soovitus algse küsimuse esitajale: Astu kõigepealt minu poolt ülalpool soovitatud samm - HANGI SIMU!
Seal saad siis lõpplikult otsustada, mis Sulle rohkem meeldib, kopter või lennuk. Samas püsid ikka veel "rajal" ja ei pea tegema lisakulutusi ei ühe ega teise lõppotsuse korral.
PS. Enamus selles threadis pajatatud pajatamisi on siinsamas juba tegelikult ka kordi läbi jahutud, niiet lisaksin veel kõikse esimese sammu ette - tutvu arhiividega
PPS. Tegelikult pole minul isiklikult ka sellise mitmekordse jahumise vastu midagi. Tehnika ning JazZi laoseis ju muutub pidevalt Kuid põhitõed loodan, et jäävad ikka endiseks.
Seal saad siis lõpplikult otsustada, mis Sulle rohkem meeldib, kopter või lennuk. Samas püsid ikka veel "rajal" ja ei pea tegema lisakulutusi ei ühe ega teise lõppotsuse korral.
PS. Enamus selles threadis pajatatud pajatamisi on siinsamas juba tegelikult ka kordi läbi jahutud, niiet lisaksin veel kõikse esimese sammu ette - tutvu arhiividega
PPS. Tegelikult pole minul isiklikult ka sellise mitmekordse jahumise vastu midagi. Tehnika ning JazZi laoseis ju muutub pidevalt Kuid põhitõed loodan, et jäävad ikka endiseks.
Simulaator
Aga kas ma mingi reaalse simulaatori koos puldiga saan 2000.- krooniga.
Siis võin hiljem kunagi osta sõidumasina,
kuna ise pole veel nii suur, et käia tööl
Ja nagunii, raha saan augustis
Siis võin hiljem kunagi osta sõidumasina,
kuna ise pole veel nii suur, et käia tööl
Ja nagunii, raha saan augustis
Ma tean mida ma räägin
Eee
Aga selline - http://www.fasthobbies.eu/phoenix-spekt ... u9fgnejgj2
See on hea?
See on hea?
Ma tean mida ma räägin
Või siis see
Aga näiteks see http://www.fasthobbies.eu/wing-dragon-2 ... u9fgnejgj2
See meenutab ka midagi simulaatori sarnast , tundub lihtsasti parandatav, aga kas on ei tea.
See meenutab ka midagi simulaatori sarnast , tundub lihtsasti parandatav, aga kas on ei tea.
Ma tean mida ma räägin
Re: Eee
Nu FMS-ist on ta tunduvalt realistlikum. Samas, kui vaatad hinda, siis näed, et ta *peabki* ikka üsna mitu korda realistlikum olema kah.Sheriff wrote:Aga selline - http://www.fasthobbies.eu/phoenix-spekt ... u9fgnejgj2
See on hea?
Teeme nüüd siinkohal pisikese kokkuleppe, et ei lähe karvupidi kokku teemal, et "minu simu on simum, kui sinu oma" Mina mainin ainult ära, et peale FMS-i (simu tegelikult tasuta, maksavad karp ja USB pult) liigub siinmail ringi veel Sinu poolt mainitud "Phoenix", siis veel "Reflex"; "AeroFly" "FS One" ning "RealFlight". Need ülejäänud tahavad rohkem või vähem raha saada ka softi eest. Loomulikult on nendega kaasas ka mingisugune kombinatsioon puldist ja USB kaablist. Kaabel tüüpiliselt toimib ka riistvaralise võtmena.
Re: Eee
Muideks... kui simudest juttu, siis tasub korra pilk peale visata ka http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=4232 - Tõsi, see hind pisut rohkem, kui käigult ja taskurahast...
Re: Eee
See on algajale hea lennuk ma ise õpisin sellega lendama , simuga ühendamise juhe ka olemas (FMS ka muidugi).Ma õpisin lendamise sellega nädala ajaga selgeks.selle viga on muidugi see, et eleronid puuduvad ja sellest kasvab nii kiiresti välja.Aga on olemas ka eleronidega versioon wing dragonist .Wing dragon 4Sheriff wrote:Aga selline - http://www.fasthobbies.eu/phoenix-spekt ... u9fgnejgj2
See on hea?