Ostan lipo laadijat mis laeks vähemalt 0-5A, 2-4s lipot, hea kui oleks blancer olemas.
Hind: 10-15 või siis 15-20 eur (eelistaks , kui keegi suudaks odavalt maha müüa.).
o: Laadija - Turnigy 2200

Olemas uus pakendis laadija Imax B6. Ports juhtmeid kaasas ja värviline inglise juturaamat ka karbis.
Vooluallikas: 11~18v
Max võimsus: 50W
Laadimine: 0.1~5.0A
Mahalaadimine: 0.1~1.0A
Ni-MH/NiCd elemendid: 1~15
Li-ion/Poly elemendid: 1~6
Pb pliiaku: 2~20v
Mõõdud: 133x87x33mm, 244g
Manual
Hind 20.-
Maksikiri 1.-
Smartpost 2.5.-
Pakkuda ka soodsam variant http://forum.pistik.com/viewtopic.php?t=6089
.
NB! LAADIJA MAX VÕIMSUS !!!
See FPVmarko poolt pakutud E4 tundub Sulle sobivat aga kui arvad, et laed akut 4S*5Amprit võrdub see (4s*4,2V)x5A = 84 Watti.
Ehk Sa vajaksid 100Watise võimsusega laadijat.
Ja siis veel pane tähele, et odavam E4 laeb ainult Lipo-sid.
Imax B6 laeb ka Nimh ja isegi kuni 20-Voldist pliiakut.
See FPVmarko poolt pakutud E4 tundub Sulle sobivat aga kui arvad, et laed akut 4S*5Amprit võrdub see (4s*4,2V)x5A = 84 Watti.
Ehk Sa vajaksid 100Watise võimsusega laadijat.
Ja siis veel pane tähele, et odavam E4 laeb ainult Lipo-sid.
Imax B6 laeb ka Nimh ja isegi kuni 20-Voldist pliiakut.
Ikka kloon.tann200 wrote:Kloon või originaal?
Oehh, õige jutt. Kui pidevalt laadimisega kiire siis tasub mõtelda võimsama laadija peale.
Fakt aga on, et kiirlaadimine lühendab aku eluiga.
4s 5000mAh aku puhul on 5A laadimine muidugi normaalne (1C). 1000mAh 4s akule 5A selga lasta on pisut liig. Lubatud võib olla aga lühendab elu mis lipol on niigi lühike.
No eks selle laadimisega ole vastavalt rahakotile
Mina eelistan omada 3 odavamat akut mis kodus 0,5...1C -ga täis laetud.
Kui õnestub pikem lennupäev olema siis peaks ka esimene aku põllul 1C-ga täis saama selleks ajaks kui 3. aku tühjaks saab.
Nii tuleb enamus laadimisi kodus + vahel siis mõni aku ka põllul kiiresti laadida.
Peaks tulema kokkuvõttes odavam. Aga muidugi mängib rolli ka see kui tihti käia väjas lennutamas, mis tüüpi on tarbija ja kas C - rate on mudelile kriitiline.

Mina eelistan omada 3 odavamat akut mis kodus 0,5...1C -ga täis laetud.
Kui õnestub pikem lennupäev olema siis peaks ka esimene aku põllul 1C-ga täis saama selleks ajaks kui 3. aku tühjaks saab.
Nii tuleb enamus laadimisi kodus + vahel siis mõni aku ka põllul kiiresti laadida.
Peaks tulema kokkuvõttes odavam. Aga muidugi mängib rolli ka see kui tihti käia väjas lennutamas, mis tüüpi on tarbija ja kas C - rate on mudelile kriitiline.