"Esitiibade" (ja ka "tagumise osa") servosid valitakse ikka selle järgi, kui palju neil nende hoolde usaldatud juhtpinna liigutamiseks jõudu peab olema

See, mitut servot tiibadel kasutada sõltub juba maitsest ning konstruktsioonist. Põhimõtteliselt on "kallutajad" võimalik ühendada ühe servo taha, aga minu isiklik kogemus on näidanud, et sel juhul kipub link natuke rohkem lõtkuma, kui mulle meeldiks - samuti ei saa sellist ühendusviisi mugavalt "ühekaupa" trimmida (mehhaaniliselt võimalik, kuid puldist mugavam )
Akudest:
S/P näitab, mitu "purki" on pandud kas
Seriali või
Paraleeli Mida rohkem seerias, seda kõrgem pinge. Paraleel suurendab aku mahtuvust ja vähendab sisetakistust. "P" ei ole küll väga suurelt levinud, kuid teinekord tuleb ette, et näidatakse aku kohta 3S1P - ehk siis kolm purki jadas.
Lisaks - üsna varsti hakkaksid ka küsima, et mida tähendab "
C"

Tu tähendab aku mahutavusest tuletatud voolu (kus Ah-is on tunnid lihtsalt "ära unustatud" - 5000 mAh aku korral 1C == 5A ). Kasutatakse nii laadimise kui ka tööreziimi määratlemiseks. "Tavalist" LiPo akut näiteks sooovitatakse laadida max 1C. Töös võib ta aga välja anda *näiteks* 25C ja hetkeliselt 35C ( ehk siis 125 ja 175 amprit).
Khmmm, hetkel vähemalt mina ei tegele teadmiste ostu-müügi-vahetusega. Arvan, et sellele teemaliinile leidub paremaid kohti
