,esmalend näitas,et ei uurinud piisavalt täpselt mispidi eleronid töötavad,seega selgus pärast kahte korda maasse sõitmist,et käivad kogematta tagurpidi

tahax uued panna tiibade külge

Voiks pakkuda 2tk sellseid: http://www.bladehelis.com/Products/Defa ... D=EFLRDS76pohjakas wrote:oleks vaja 2 servot 9g vist (eleronid)ja väike õpetussõna ka,et kuidas neid ühendatakse kokku.
,esmalend näitas,et ei uurinud piisavalt täpselt mispidi eleronid töötavad,seega selgus pärast kahte korda maasse sõitmist,et käivad kogematta tagurpidi
tahax uued panna tiibade külgeenne olid nad 1 servo pealt
Kui Sul natukene intelligentsem digiservo, siis lihtsalt ütled tallepohjakas wrote:tekkis küsimus,et kas servot on võimalik ka teistpidi käima panna miskit moodi?on äkki keegi proovinud?
See on lihtne. Lennukiehitajatel igapäevane asi.pohjakas wrote:tekkis küsimus,et kas servot on võimalik ka teistpidi käima panna miskit moodi?on äkki keegi proovinud?
cuprum wrote:Mis puutub "tavalist" servot, siis teda on võimalik "progeda" tinutuskolviga - servo sees on elektroonikaplaat, potekas ja mikromootor. Võtad kätte, ning vahetad omavahel poteka äärmised otsad; samuti vahetad omavahel mootori otsad - ongi TEHTUD!
NB! tinutamisjuhend kehtib "tavalise" analoogservo kohta - kui Su käes juhtub olema midagi erilisemat, siis juhend ei kehti.
Sul on õigus. kui on võimalik, siis revers puldist. Aga kui ei ole võimalik, siis....FPVmarko wrote: Milleks selline jant vajalik kui saab ühe lülitiga asi lahendatud. Ka kõige tavalisemal analoogservol.
Kui pult ei võimalda reverset siis on see tõesti hea variant.