Katki kukkumised
Katki kukkumised
Kui paljudel üldse lennku katki kukkunud on ja kui siis mitmest lennuksit jagu saadud on
Lendame...
Mina mudellennunduse hobi juures, millega sai tegeletud 7-8a., võin küll väita, et iga aasta oli mul uus lennuk. Kas siis sai uued tiivad tehtud ja kere natuke lapidud/modifitseeritud või siis vastupidi.
Eks uue lennuki puruks kukutamine, mille ehitus võtab aega ~1 kuu, lööb piisavalt tuju ära, et kohe uut lennukit ehitama hakata, sestap sellised aktiivsed lennuki ehitused ongi olnud just kevadel, et siis suveks uus mänguasi teha
Eks uue lennuki puruks kukutamine, mille ehitus võtab aega ~1 kuu, lööb piisavalt tuju ära, et kohe uut lennukit ehitama hakata, sestap sellised aktiivsed lennuki ehitused ongi olnud just kevadel, et siis suveks uus mänguasi teha
Kadestan isikuid, kes suutnud lennumasinaid tervena hoida. Enda häbiks peab tunnistama, et mul on olnud nii palju kärsitust, et sõitsin lennuki esimesel lennukatsel kergelt puruks ja teisel katsel täiesti puruks. Hiljem parandasin mitu kuud. Peaaegu sama saatus tabas ka kopterit. Eks ta kõik kärsituse ja enda võimete ülehindamise viga oli. Nüüd püüan küll vaoshoitumalt käituda, kuid enda iseloomu vastu ikka raske võidelda. Ega muidu ostnud kopterile teise samasuguse tagavarajuppideks juurde.
Kuid vaatamata sellele on ikkagi mudellendamine lahe harrastus.
Kuid vaatamata sellele on ikkagi mudellendamine lahe harrastus.
Nuh minul on juhtunud nii, et vist iga lennukiga (peaaegu) olen alla kukkunud, mõnega korduvalt kuni täieliku hävimiseni, üks läks esimese pauguga prügikotti, mõnega lihtsalt mõni äpardus stardil vms.
Enamusjuhtudel on lennuk olnud parandatav.
Täielikult on hävitatud 3 lennukit, neljas ootab kapi otsas oma aega või uut omanikku...
pole just asi millega uhkustada, aga õppimine vajab kooliraha ikka ju
algusest peale ainult sisepõlemismootoritega lennukid olnud...
Enamusjuhtudel on lennuk olnud parandatav.
Täielikult on hävitatud 3 lennukit, neljas ootab kapi otsas oma aega või uut omanikku...
pole just asi millega uhkustada, aga õppimine vajab kooliraha ikka ju
algusest peale ainult sisepõlemismootoritega lennukid olnud...
kogun vanu vene lennukimootoreid
tükk on umbes 1-2mm sügav ja 1-2mm lai. ohtlik ta küll pole ja lendu tõuseb ilustivallojoe wrote:Kui tükk on väljas, siis sellise tiivikuga kopterit õhku ei tõsteta. Esiteks pole asi tasakaalus ja teiseks on selline laba ohtlik. Safety first. Vaheta labad välja.striker13 wrote:nii palju kui olen enda kopterit lennutanud, on veel üpris terve - tiivikust on väike tükk väljas aga muidu korras.
ilmselt sattusid segadusse sõnast "tükk", mille põhjal võiks ju arvata, et tegemist natuke suurema jupiga, aga noh ...
Või kui juhtubki väike või suurem pauk, siis võiks vähemalt nii teha, et enam kunagi samal põhjusel vastu maad ükski mudel ei tule! Ok, seda on raske siis teha, kui piloodi süül... aga näiteks laadimata akud, vigane servo, nõrk tiib jne jne jne. Nii on vähemalt enda vigadest õpitud
Ja lõppudelõpuks... juhtub ka tippudel, kõigil juhub, küll on põhjused erinevad! Algaja laseb oskamatuse tõttu mättasse, proff aga seetõttu, et lennutab lihtsalt nii palju ja mõnest tuhandest üks kord ikka asjaolud ei soosi.
Ja lõppudelõpuks... juhtub ka tippudel, kõigil juhub, küll on põhjused erinevad! Algaja laseb oskamatuse tõttu mättasse, proff aga seetõttu, et lennutab lihtsalt nii palju ja mõnest tuhandest üks kord ikka asjaolud ei soosi.
Lauri Laidna - www.pistik.com