Katki kukkumised

Kõigest mis teiste alateemade alla ei mahu
Post Reply
User avatar
Ove
Posts: 16
Joined: Sat Mar 24, 2007 21:34
Location: Rakvere

Katki kukkumised

Post by Ove »

Kui paljudel üldse lennku katki kukkunud on ja kui siis mitmest lennuksit jagu saadud on :D
Lendame...
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Mul enamus katki kukkunud, sellepärast ongi uued tehtud :P
Üle 15 kindlasti.
User avatar
rallikas
Posts: 430
Joined: Wed Feb 28, 2007 21:11

Post by rallikas »

Mul kukkus helikopter katki .(õnneks oli odavam)
User avatar
JT
Posts: 94
Joined: Wed May 17, 2006 12:04
Contact:

Post by JT »

Katki kukkumine käib selle hobi juurde paratamatult.
Muutuvad ainult kukkumise põhjused ;)
User avatar
Submarin
Posts: 826
Joined: Sun Aug 27, 2006 17:49
Location: Tln

Post by Submarin »

Otseselt lennukit (mitte vahust Piper) pole veel katki kukkunud kuna olen nii kõva kooli saanud :) kuri silm jälgib pidevalt...ei julge :D
Futaba T8FG
TBS Discovery
GoPro 3 BE +

51980760
User avatar
Rixy
Posts: 46
Joined: Tue Jul 04, 2006 11:16
Location: Tallinn

Post by Rixy »

Mina mudellennunduse hobi juures, millega sai tegeletud 7-8a., võin küll väita, et iga aasta oli mul uus lennuk. Kas siis sai uued tiivad tehtud ja kere natuke lapidud/modifitseeritud või siis vastupidi.
Eks uue lennuki puruks kukutamine, mille ehitus võtab aega ~1 kuu, lööb piisavalt tuju ära, et kohe uut lennukit ehitama hakata, sestap sellised aktiivsed lennuki ehitused ongi olnud just kevadel, et siis suveks uus mänguasi teha :P
[J]
Posts: 2776
Joined: Sun Aug 28, 2005 22:42
Location: Tallinn

Post by [J] »

Puruks laskmine EI OLE möödapääsmatu reegel. Tean hulga inimesi, kes on oma lennukeid lõhkunud ülivähe ja lennanud oma lennukitega väga palju.
Teatud tasemest edasi tulevad lihtsalt uued ja paremad lennukid, ning vanad jäävad "kapi otsa" vedelema või kingitakse-müüakse vaba ruumi saamiseks ära.
AndrusT
Posts: 541
Joined: Mon Mar 05, 2007 19:41
Location: Tallinn

Post by AndrusT »

Kadestan isikuid, kes suutnud lennumasinaid tervena hoida. Enda häbiks peab tunnistama, et mul on olnud nii palju kärsitust, et sõitsin lennuki esimesel lennukatsel kergelt puruks ja teisel katsel täiesti puruks. Hiljem parandasin mitu kuud. Peaaegu sama saatus tabas ka kopterit. Eks ta kõik kärsituse ja enda võimete ülehindamise viga oli. Nüüd püüan küll vaoshoitumalt käituda, kuid enda iseloomu vastu ikka raske võidelda. Ega muidu ostnud kopterile teise samasuguse tagavarajuppideks juurde.

Kuid vaatamata sellele on ikkagi mudellendamine lahe harrastus. :)
MagnusL
Posts: 115
Joined: Wed Jan 24, 2007 17:19
Location: Tallinn, Lasnamägi

Post by MagnusL »

Ma olen õnneks üks neist kes pole väga palju kukkunud, ühe plaaneri tiiva lendasin tükkideks, kere jäi terveks. Ja ühe teise plaaneri tiib käis ka korra pooleks, aga see oli parandatav. Mootorlennukid on kõik enam-vähem terveks jäänud.
User avatar
striker13
Posts: 135
Joined: Tue Mar 20, 2007 19:50
Location: Põlva city

Post by striker13 »

nii palju kui olen enda kopterit lennutanud, on veel üpris terve - tiivikust on väike tükk väljas :D aga muidu korras.
User avatar
vallojoe
Posts: 501
Joined: Tue Aug 08, 2006 23:41
Location: Tallinn/Harjumaa

Post by vallojoe »

striker13 wrote:nii palju kui olen enda kopterit lennutanud, on veel üpris terve - tiivikust on väike tükk väljas :D aga muidu korras.
Kui tükk on väljas, siis sellise tiivikuga kopterit õhku ei tõsteta. Esiteks pole asi tasakaalus ja teiseks on selline laba ohtlik. Safety first. Vaheta labad välja.
User avatar
Ropka
Posts: 1450
Joined: Mon Jun 12, 2006 16:47
Location: Tallinn

Post by Ropka »

Nuh minul on juhtunud nii, et vist iga lennukiga (peaaegu) olen alla kukkunud, mõnega korduvalt kuni täieliku hävimiseni, üks läks esimese pauguga prügikotti, mõnega lihtsalt mõni äpardus stardil vms.
Enamusjuhtudel on lennuk olnud parandatav.
Täielikult on hävitatud 3 lennukit, neljas ootab kapi otsas oma aega või uut omanikku...

pole just asi millega uhkustada, aga õppimine vajab kooliraha ikka ju :wink:
algusest peale ainult sisepõlemismootoritega lennukid olnud...
kogun vanu vene lennukimootoreid
User avatar
striker13
Posts: 135
Joined: Tue Mar 20, 2007 19:50
Location: Põlva city

Post by striker13 »

vallojoe wrote:
striker13 wrote:nii palju kui olen enda kopterit lennutanud, on veel üpris terve - tiivikust on väike tükk väljas :D aga muidu korras.
Kui tükk on väljas, siis sellise tiivikuga kopterit õhku ei tõsteta. Esiteks pole asi tasakaalus ja teiseks on selline laba ohtlik. Safety first. Vaheta labad välja.
tükk on umbes 1-2mm sügav ja 1-2mm lai. ohtlik ta küll pole ja lendu tõuseb ilusti

ilmselt sattusid segadusse sõnast "tükk", mille põhjal võiks ju arvata, et tegemist natuke suurema jupiga, aga noh :lol: ...
User avatar
vallojoe
Posts: 501
Joined: Tue Aug 08, 2006 23:41
Location: Tallinn/Harjumaa

Post by vallojoe »

tasakaalust viib ikkagi välja. Tasakaalustasid labad ära? Silmaga ei pruugi Sa seda vibra isegi näha, aga kopterile võid sellega karuteene teha, kui tiivik pole tasakaalus.
Üldiselt labad on kulumaterjal ja vigastuse korral kuulub väljavahetamisele. Pea sama kehtib kõikide võllide kohta.
User avatar
mart63
Posts: 2508
Joined: Mon Jul 24, 2006 16:44
Location: Tallinn,Mustamäe

Post by mart63 »

Palju 'lennutrajektoori lõikumisi maapinnaga' on juhtunud oma vea ja oma võimete ülehindamise tõttu. Kord ka hindasin lennukit üle, tiib murdus õhus.
Kui rahulikult ühe lennukiga kiirustamata harjutada võibki juhtuda et aku ja mootor või mis iganes kuluvad enne lennukit
:P
User avatar
lauri
Administrator
Posts: 3057
Joined: Wed Jul 20, 2005 23:13
Location: Tallinn, Estonia
Contact:

Post by lauri »

Või kui juhtubki väike või suurem pauk, siis võiks vähemalt nii teha, et enam kunagi samal põhjusel vastu maad ükski mudel ei tule! Ok, seda on raske siis teha, kui piloodi süül... aga näiteks laadimata akud, vigane servo, nõrk tiib jne jne jne. Nii on vähemalt enda vigadest õpitud :wink:

Ja lõppudelõpuks... juhtub ka tippudel, kõigil juhub, küll on põhjused erinevad! Algaja laseb oskamatuse tõttu mättasse, proff aga seetõttu, et lennutab lihtsalt nii palju ja mõnest tuhandest üks kord ikka asjaolud ei soosi.
Lauri Laidna - www.pistik.com
Post Reply