Võistlus 25. augustil Tartus
Võistlus 25. augustil Tartus
Lugupeetud mudelistid, kutsun teid kõiki 25. augustil Tartu lähedale Vorbusele võistlema, vaatama, kaasa elama ning omi mudeleid lennutama.
Võistleme F3J, T2M, F5J ja tõenäoliselt ka F3K klassides. Kusjuures F5J stardid toimuvad koos vintsistartidega lennatakse ühise kella järgi. Esialgu on plaanis võistlusega alustada 11, sestap võiks võistlejad vähemalt tunnike varem platsil kohal olla.
Võistlusmaks F3J ja T2M klassis on 10€ täiskasvanutele ning 5€ noortele. F5J klassis tõenäoliselt samas suurusjärgus. F3K on kõigile tasuta.
Ning nüüd koht, kus ma loodan kõigi siinse foorumi kasutajate abile ja toetusele:
Tartus umbes viis aastakümmet aktiivselt tegutsenud ja väga paljudele noortele "pisiku" andnud mudellennuklubi Kotkasulg on olukorras, kus uute ruumide puudumine ja kohalik noorsootöö poliitika on sundimas meid otsi kokku tõmbama ja huviringi tegevust lõpetama. Et pälvida natuke üldsuse ja linnavalitsuse tähelepanu, tahamegi korraldada võistluse, mis näitaks, et tegu on perspektiivika vabaaja tegevusega, mis ei tohiks kindlasti välja surra.
Võistluse korraldajana tahaksin, et kohale tuleks võimalikult palju mudeleid, mudeliste, pealtvaatajaid ja kajastajaid. Praegu on idee lendu saada mõni ohjakas, lasta rakette, vaadata korralikul tasemel vigurlendu (siinse foorumi F3A ja kopteri mehed, äkki näitate taset?) ning pakkuda rahvale meeldejäävat ja positiivset elamust.
Kaart täpse asukohaga: http://boulter.com/gps/?c=58.416920%2C+ ... 026.675963.
Täpsustavat infot telefonilt 58019586 ja meililt ppkruuv@gmail.com
Ootan teiepoolset vastukaja ja küsimusi ja mis muud kui näeme platsil!
Pärtel
Võistleme F3J, T2M, F5J ja tõenäoliselt ka F3K klassides. Kusjuures F5J stardid toimuvad koos vintsistartidega lennatakse ühise kella järgi. Esialgu on plaanis võistlusega alustada 11, sestap võiks võistlejad vähemalt tunnike varem platsil kohal olla.
Võistlusmaks F3J ja T2M klassis on 10€ täiskasvanutele ning 5€ noortele. F5J klassis tõenäoliselt samas suurusjärgus. F3K on kõigile tasuta.
Ning nüüd koht, kus ma loodan kõigi siinse foorumi kasutajate abile ja toetusele:
Tartus umbes viis aastakümmet aktiivselt tegutsenud ja väga paljudele noortele "pisiku" andnud mudellennuklubi Kotkasulg on olukorras, kus uute ruumide puudumine ja kohalik noorsootöö poliitika on sundimas meid otsi kokku tõmbama ja huviringi tegevust lõpetama. Et pälvida natuke üldsuse ja linnavalitsuse tähelepanu, tahamegi korraldada võistluse, mis näitaks, et tegu on perspektiivika vabaaja tegevusega, mis ei tohiks kindlasti välja surra.
Võistluse korraldajana tahaksin, et kohale tuleks võimalikult palju mudeleid, mudeliste, pealtvaatajaid ja kajastajaid. Praegu on idee lendu saada mõni ohjakas, lasta rakette, vaadata korralikul tasemel vigurlendu (siinse foorumi F3A ja kopteri mehed, äkki näitate taset?) ning pakkuda rahvale meeldejäävat ja positiivset elamust.
Kaart täpse asukohaga: http://boulter.com/gps/?c=58.416920%2C+ ... 026.675963.
Täpsustavat infot telefonilt 58019586 ja meililt ppkruuv@gmail.com
Ootan teiepoolset vastukaja ja küsimusi ja mis muud kui näeme platsil!
Pärtel
Last edited by tulnuk on Sat Aug 11, 2012 12:47, edited 2 times in total.
"plats" on majandi põld asfaltee ääres.
On seal platsil ka ratastega lendajatel võimalus terveks jääda?
Kas linnas tehakse üldsusele reklaami, et on miskit sellist toimumas?
Käisin vaatasin üle- praegu on seal ristik, aga kardan,et kui see ära võetakse on põld kettavagusid täis, niiet rattad jäävad kinni.
mina olen seal kunagi kollase jakiga lennanud ja maandusin maanteele. Liiklus on seal keskmiselt 10 autot tunnis ..
P28A- FPV
Tegevus kokku tõmbumas
Palun kirjelda täpsemalt kuidas see tegevuse lõpetamine toimub , mind lihtsalt huvitab see teema kuna ise alustasin 1974 aastal vist Raidi Jüri juures Lille mäel.
Tahaks teada natuke tausta ja võibolla saaks midagi välja mõelda tegevuse jätkamiseks , elavdamiseks.
Ise kavatsen üritusele tulla ja võtta ka mõne lennuki kaasa kui veel terved on selleks ajaks
Aivar
Tahaks teada natuke tausta ja võibolla saaks midagi välja mõelda tegevuse jätkamiseks , elavdamiseks.
Ise kavatsen üritusele tulla ja võtta ka mõne lennuki kaasa kui veel terved on selleks ajaks
Aivar
Lähipäevil panen väikesed plakatid võistluse ja meie klubi kohta linna üles.
Mõneti dramatiseerisin olukorraga ehk üle - uute ruumide saamine on küsimärgi all (selgub algaval nädalal). Probleem seisneb üleüldises kohalikus poliitikas, mis väikeseid klubisid/ringe ei soosi.
Kui Kotkasule huviringil pole võimalik tunde alustada septembri esimestel nädalatel, on linna poolse rahastusega kriips peal nii algavaks, kui ka 2013/14 õppeaastaks ning klubi enda vahendite või puhtalt lapsevanemate rahakoti najal asja pinnal hoida on võrdlemisi perspektiivitu.
Jüri Raid oli meie klubi looja, alustala ja vedur, pärast tema surma 2010. aastal on kogu tegevus olnud "ei ela-ei sure" olukorras ja probleemidest väljapääsude leidmisega pole uutel juhendajatel kooli ning töö kõrvalt võimalik olnud tegelda.
Kui kellelgi on välja pakkuda Tartus ruume, kus saaks suurusjärgus 15-20 õpilast mudeleid ehitada, kus oleks olemas ajakohane elektrisüsteem ja talvel soe, ning kuhu lapsevanemad reaalselt oma võsukesi tuua julgeks, andkem teada - sellekst oleks meile suur abi.
Mõneti dramatiseerisin olukorraga ehk üle - uute ruumide saamine on küsimärgi all (selgub algaval nädalal). Probleem seisneb üleüldises kohalikus poliitikas, mis väikeseid klubisid/ringe ei soosi.
Kui Kotkasule huviringil pole võimalik tunde alustada septembri esimestel nädalatel, on linna poolse rahastusega kriips peal nii algavaks, kui ka 2013/14 õppeaastaks ning klubi enda vahendite või puhtalt lapsevanemate rahakoti najal asja pinnal hoida on võrdlemisi perspektiivitu.
Jüri Raid oli meie klubi looja, alustala ja vedur, pärast tema surma 2010. aastal on kogu tegevus olnud "ei ela-ei sure" olukorras ja probleemidest väljapääsude leidmisega pole uutel juhendajatel kooli ning töö kõrvalt võimalik olnud tegelda.
Kui kellelgi on välja pakkuda Tartus ruume, kus saaks suurusjärgus 15-20 õpilast mudeleid ehitada, kus oleks olemas ajakohane elektrisüsteem ja talvel soe, ning kuhu lapsevanemad reaalselt oma võsukesi tuua julgeks, andkem teada - sellekst oleks meile suur abi.
See teema vajaks küll Reporteris maha hõikamist!
Krt! Igale narkomaanile leitakse raha süsti jaoks, et ta siia ilma tagasi aidata, aga et väiksed inimesed sellelt teelt eemal hoida, seda ei saa rahastatud!
Krt! Igale narkomaanile leitakse raha süsti jaoks, et ta siia ilma tagasi aidata, aga et väiksed inimesed sellelt teelt eemal hoida, seda ei saa rahastatud!
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Krt! Igale narkomaanile leitakse raha süsti jaoks, et ta siia ilma tagasi aidata, aga et väiksed inimesed sellelt teelt eemal hoida, seda ei saa rahastatud!
Küsimus on jah raha süstis ,mitte raha süsti jaoks. Väike seos sellel on Ühed ei saa pilvedesse aga teised tuuakse selle rahaga pilvedest alla hoopis.Nii siis loosung " Kellel on Eestis hea pilvedes olla? ". Meil on tavaks vist jah mitte ennetada aga hoopis tagajärgi likvideerida. Mida oleks siis vaesel kergem teha kas uued jalanõud osta või vanu remontida. Kui kumbagi ei jõua käiakse paljajalu.Kahjuks.
Küsimus on jah raha süstis ,mitte raha süsti jaoks. Väike seos sellel on Ühed ei saa pilvedesse aga teised tuuakse selle rahaga pilvedest alla hoopis.Nii siis loosung " Kellel on Eestis hea pilvedes olla? ". Meil on tavaks vist jah mitte ennetada aga hoopis tagajärgi likvideerida. Mida oleks siis vaesel kergem teha kas uued jalanõud osta või vanu remontida. Kui kumbagi ei jõua käiakse paljajalu.Kahjuks.
Arvestades põllu suurust, ei tule meid tõenäoliselt piisavalt, et ristik saaks "suures ulatuses" maha tallatud. Lisaks loodan, et tuleb veel üks niitmine enne meie võistlust, mis peaks meie mõju ju veelgi vähendama.
Mis omanikku puutub, siis plats kuulub Tartu Agrole, kellega on läbi räägitud ja kokkulepe olemas.
Mis omanikku puutub, siis plats kuulub Tartu Agrole, kellega on läbi räägitud ja kokkulepe olemas.
Kas Tallinna poolt ka minejaid on? Oleks õilis tegu ühe tubli ja toreda mudeliklubi säilimiseks
Aga võttes kaasa oma kõige suuremad mudelid, siis oma sünni-kodukandi meestele tuled ju appi, ah?
Sa Hiidlane paned häästi!" Kellel on Eestis hea pilvedes olla? "
Aga võttes kaasa oma kõige suuremad mudelid, siis oma sünni-kodukandi meestele tuled ju appi, ah?
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Ühe päeva jooksul on kahest erinevast võistlusest osavõtmine minu jaoks liiga väsitav. Pealegi näen võimalikku probleemi kahe mudeli transportimisel. Päris huvitav oleks uute F5J reeglite järgi seatud kõrgusepiirajaga varustatud elektrikaga vintsimeestega mõõtu võtta.Kiku wrote:Kui vähegi võimalus on, ürita ikka viskekas taas lendama saada muidu meid jääb õite vähe võistlema
Lennutasin täna Kollasel viimast korda enne võistlusi oma elektrikat. Kaks kapis vedelenud akut osutusid ka plaanerile kõlbulikuks ehk siis saaksin tõenäoliselt hakkama ilma laadimispausideta. Probleeme võib tulla jahedama ilma puhul või kui tekib ikka kiusatus "kosmosesse" startida (30sek võimaldab ka seda )
Täpsem päevakava on veel selgumas ning sõltub eelkõige F3J/2M ja F5J võistlejate arvust. Kui võistlusele peaks ilmuma vähe võistlejaid, saame lennata ühes grupis, ning peale võistluse lõppu on õhk kõigile niiehknaa vaba.
Kui aga selgub, et võistleme mitmes grupis, on tõenäoliselt mõistlik tekitada a'la 100m eemal ala, kus kopterdised, mootormudelid ja kõik muu, mis ei osale võistlusel, end vabalt tunda saaks.
Usun, et mahume kõik probleemideta platsile ja selle kohale ära.
Kui aga selgub, et võistleme mitmes grupis, on tõenäoliselt mõistlik tekitada a'la 100m eemal ala, kus kopterdised, mootormudelid ja kõik muu, mis ei osale võistlusel, end vabalt tunda saaks.
Usun, et mahume kõik probleemideta platsile ja selle kohale ära.
Mil moel üritus sihtgrupini jõuab - linnavalitsusele - et nad oma otsustega kasvavat noorsugu ka meeles peaks ning neid oma muredega üksi ei jätaks?
Üritusel on ju ka eesmärk, mis täidetud peaks saama.
Üritusel on ju ka eesmärk, mis täidetud peaks saama.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
don`t fly faste then yours angel can fly!
Andeks vabandust infosulu eest.
Postimehele antud kellaaeg alates üheteistkümnest oli antud varuga, et jõuaksime vajaliku võistlusvarustuse üles panna ja ettevalmistused ära teha, enne kui rahvas saabuma hakkab.
Võistluse kestus oleneb kohaletulevate võistlejate arvust ja ilmast. Ideealne oleks lennata nt kahes grupis, nii saaks võistluse tehtud umbes nelja tunniga.
Võistlusvälisest tegevusest:
Kui laekute kuskil 11 paiku, on minu poolest igati OK, ma ise kavatsen platsil olla alates üheksast.
Lennutamiseks lepime kohapeal vastavalt tuulele kokku mingid õhuruumi piirid, kus on võistlejad ja kus muu lennundus. Lisaks on iga kahe-kolme plaanerituuri järel paus akude laadimiseks, ning sel ajal on õhuruum kõigile prii.
Maa peale panen kilelindi, et rahvas ei hakkaks maas olevate mudelite vahel, kohal ja peal jalutama.
Platsi osas pean niipalju kurvastama, et ristikut pole ära niidetud ja sestap on mootormudelitega põllult startida suht-koht võimatu. Küll aga võime tee serva panna piirid, millest edasi autosid ei pargita ning nii on võimalik kasutada asfaltteed rajana.
Kui on veel küsimusi, andkem tulla kas siia, meilile või telefonitsi (58019586).
Pärtel
Postimehele antud kellaaeg alates üheteistkümnest oli antud varuga, et jõuaksime vajaliku võistlusvarustuse üles panna ja ettevalmistused ära teha, enne kui rahvas saabuma hakkab.
Võistluse kestus oleneb kohaletulevate võistlejate arvust ja ilmast. Ideealne oleks lennata nt kahes grupis, nii saaks võistluse tehtud umbes nelja tunniga.
Võistlusvälisest tegevusest:
Kui laekute kuskil 11 paiku, on minu poolest igati OK, ma ise kavatsen platsil olla alates üheksast.
Lennutamiseks lepime kohapeal vastavalt tuulele kokku mingid õhuruumi piirid, kus on võistlejad ja kus muu lennundus. Lisaks on iga kahe-kolme plaanerituuri järel paus akude laadimiseks, ning sel ajal on õhuruum kõigile prii.
Maa peale panen kilelindi, et rahvas ei hakkaks maas olevate mudelite vahel, kohal ja peal jalutama.
Platsi osas pean niipalju kurvastama, et ristikut pole ära niidetud ja sestap on mootormudelitega põllult startida suht-koht võimatu. Küll aga võime tee serva panna piirid, millest edasi autosid ei pargita ning nii on võimalik kasutada asfaltteed rajana.
Kui on veel küsimusi, andkem tulla kas siia, meilile või telefonitsi (58019586).
Pärtel
Kas pulse jeti ka näha tahakse, osad juba näinud,kuid usun ,et rahvale võib huvitav olla. Pole teda kevadest saati käivitanud
Asjandus on stendil.
http://www.youtube.com/watch?v=DMkHxFIU97I
Sven
Asjandus on stendil.
http://www.youtube.com/watch?v=DMkHxFIU97I
Sven
Nüüd on lennupäeva tutvustav artikkel ka Postimehe võrgus saadaval: http://www.tartupostimees.ee/950708/mud ... itamisest/. Oli tore lennupäev. Tänud korraldajatele!
Peab tunnistama, et F3J ja F5J kooslennud samades gruppides meeldisid. Sellist lennupraktikat, kus kümmekond lennukit samasse "mulli" ära üritab mahtuda ja ühisstardis "õhk lennukitest paks" tihti ei saa. Õhus kokkupõrkeid õnneks minuteada ette ei tulnud.
F5J lennukid üritasid seekord stardis "kosmosesse" mitte tõusta ja hoida F3J-dega võrdset stardikõrgust. Minu algkõrgused hiljem logerilt loetuna: 170m, 179m, 126m, 221m, 204m, 207m, 178m, mis oli tegelikult ka hea trenn järgmisel aastal uutele FAI reeglitele üleminekuks.
Tänud korraldajatele tempoka ja sujuva korralduse eest.
Suveilm oli samuti vist aasta parim!
F5J lennukid üritasid seekord stardis "kosmosesse" mitte tõusta ja hoida F3J-dega võrdset stardikõrgust. Minu algkõrgused hiljem logerilt loetuna: 170m, 179m, 126m, 221m, 204m, 207m, 178m, mis oli tegelikult ka hea trenn järgmisel aastal uutele FAI reeglitele üleminekuks.
Tänud korraldajatele tempoka ja sujuva korralduse eest.
Suveilm oli samuti vist aasta parim!