Kopteri crash .

Suured ja väikesed õnnetused mudelitega...
Post Reply
User avatar
ufo
Posts: 1239
Joined: Mon Jan 03, 2011 19:23
Location: Eesti
Contact:

Kopteri crash .

Post by ufo »

Tere
Hõljutada sain kopteri juba maapinnal .
Hiljem proovisin ka õhku tõsta tõusis lendas ja siis kukkus umbes meetri kõrguselt sabaga vastu maad . Miks ? ; Vastus : Kuna servo lõppetas töötamise ja puruks on see jupp mis pildil näha.Tegelikult väga õnnelik õnnetus kuna kõik teised asjad on terved .
Lisaks lend oli pikkem kui 5 sekundit :)
Pilt : http://www.upload.ee/image/3167591/SAM_1214.JPG
Pilt : http://www.upload.ee/image/3167592/SAM_1213.JPG

Ufo .
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
User avatar
Kpe
Posts: 660
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:16
Location: Tallinn

Post by Kpe »

No kui Sul tõesti ainult pildil olevad jupid kannatada said, siis läks ikka väga õnneks. Ja mis jama nende servodega siis jälle!

Ja muideks: sõna "pikkem" on tegelikult veidi lühem :D
User avatar
ufo
Posts: 1239
Joined: Mon Jan 03, 2011 19:23
Location: Eesti
Contact:

Post by ufo »

Ehk see servo mis talvepäevadel loll oli selle sain korda tuli juhe lihtsalt õigesti sisse panna ja töötas . Kuid väljas peale natuke treenimist andis otsad ehk siis purunes järjekortselt servo hammasrattas (ültse ei vea kohe) .

Ufo
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
User avatar
Oehh
Posts: 1196
Joined: Thu Jul 12, 2007 1:23
Location: Tallinn

Post by Oehh »

ufo wrote:...järjekortselt servo hammasrattas (ültse ei vea kohe).
Sellised vead viitavad düsgraafiale.
https://et.wikipedia.org/wiki/Düsgraafia
Ravi on väga valus ja piinarikas. :wink:
User avatar
Sven
Posts: 286
Joined: Sat Aug 27, 2011 11:31
Location: Tar2

Post by Sven »

:D
User avatar
titan
Posts: 981
Joined: Fri May 15, 2009 17:10
Contact:

Post by titan »

Oehh wrote:
ufo wrote:...järjekortselt servo hammasrattas (ültse ei vea kohe).
Sellised vead viitavad düsgraafiale.
https://et.wikipedia.org/wiki/Düsgraafia
Ravi on väga valus ja piinarikas. :wink:
Ole õnnelik, et sul seda valu läbi elada pole vaja!!!
Vihkan neid ärapanijaid ja depressiivset väikerahvust!
Tule seltskonda, ole seal ja vaata ringi, enne kui kommid!

Aga kopteri algstadiumis lennutamisel ma tehnilist poolt süüdistada ei julgeks, seda enam, et Ville ta paika pani ja Aluojal temaga lendas.
On asju, mis algajale märkamatuks jäävad - pealmised on reaktsioonikiirus ja tegevus kriisiolukorras. Aga see tuleb valusalt ja aastatega...
Aitab ka korralik simu.
Last edited by titan on Fri Mar 22, 2013 0:19, edited 2 times in total.
Raptor X50/Airwolf/Mi-24 Hint/Agusta 109/AH-1 Cobra/T-28 Trojan
don`t fly faste then yours angel can fly!
Bluesmell
Posts: 616
Joined: Wed Mar 10, 2010 0:13

Post by Bluesmell »

No nii see värk algab. Hea, et purunes suht vähe. Järgmine nädal proovid uuesti... Peamine, et ära heida meelt nurka ning kopterit kapi otsa tolmu koguma...
Image T-Rex 700N DFC, 600N 3GX, 600EFL PRO SK720, 500EFL PRO DFC, 450Pro & SAB Goblin 630 & 500, Blade nano, 130, Blade mCX, Sebart Sukhoi 29S 30E, DX18, RF G6.5
Image
User avatar
priitom
Posts: 458
Joined: Sun Jan 16, 2011 22:07
Location: Viljandi

Post by priitom »

titan wrote:
Oehh wrote:
ufo wrote:...järjekortselt servo hammasrattas (ültse ei vea kohe).
Sellised vead viitavad düsgraafiale.
https://et.wikipedia.org/wiki/Düsgraafia
Ravi on väga valus ja piinarikas. :wink:
Ole õnnelik, et sul seda valu läbi elada pole vaja!!!
Vihkan neid ärapanijaid ja depressiivset väikerahvust!
Tule seltskonda, ole seal ja vaata ringi, enne kui kommid!
Ma arvan, et foorumlane Oehh ei mõelnud asja ärapanemisena - siin tuleb välja teine osa väikerahvuslastest. Need, kes kõike laimu ja halvana võtavad. Naera enda ja teiste üle ja elu on ilus. :roll:
Psychology is my med´s
User avatar
ufo
Posts: 1239
Joined: Mon Jan 03, 2011 19:23
Location: Eesti
Contact:

Post by ufo »

Bluesmell wrote:No nii see värk algab. Hea, et purunes suht vähe. Järgmine nädal proovid uuesti... Peamine, et ära heida meelt nurka ning kopterit kapi otsa tolmu koguma...
Ega ma teda tolmu koguma ei ostnud.Ostetud sai ikka selle pärast, et temaga lennata ja see on mul plaanis ka ükskõik kui palju ta vastu maad käib ikka uuesti . :D
Harjutamine pidi meistriks tegema ju :lol:

Ufo
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
User avatar
Kpe
Posts: 660
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:16
Location: Tallinn

Post by Kpe »

ufo wrote: Ega ma teda tolmu koguma ei ostnud.Ostetud sai ikka selle pärast, et temaga lennata ja see on mul plaanis ka ükskõik kui palju ta vastu maad käib ikka uuesti . :D
Harjutamine pidi meistriks tegema ju :lol:

Ufo
Eks ta veidi harukordne olekski, kui ühegi kukkumiseta lendamist alustada saad. Olgu siis kukkumise põhjuseks mis-iganes.
Pealehakkamist ja õpivõimet Sul tundub igatahes olema. Seda näitas öine treening Aluojal :) . Nii et pane aga edasi - alguses lendavad küll pilpad aga küll pärast ka kopter lendama hakkab.
User avatar
ufo
Posts: 1239
Joined: Mon Jan 03, 2011 19:23
Location: Eesti
Contact:

Post by ufo »

Eks ta ikka selle pärast sai ostetud ka, et lendamiseks mitte kuskil nurgas seisma ja tolmukogumas...
Täna sai tehtud 3lendu ja juba parem tunne hakkab tekkima kuid mis imelik on, et kopter jäi täna terveks ehk hakkan juba arusaama mida ja kuidas teha .

Järgmisel aastal kohtume ja siis võite juba näha kuidas UFO blade lendab :roll:
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
User avatar
ufo
Posts: 1239
Joined: Mon Jan 03, 2011 19:23
Location: Eesti
Contact:

Post by ufo »

Ja siit tuleb siis natuke raskemat sorti crash .
Pilt on veidike udune vabandan.
Link : http://www.upload.ee/image/3189908/kopteri_onnetus.jpg
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
User avatar
prosper
Posts: 1621
Joined: Mon May 11, 2009 18:22
Location: Hiiumaa
Contact:

Post by prosper »

:) natuke raskemat sorti :) Udust ei paista eriti hullu miskit. Nagu oleks kapi pealt alla kukkunud vaid. Aga harjutamine teeb meistriks. Sul seda tahtmist paistab olevat. Paljud paneksid selle kohe müüki ja unustaksid ,et kunagi on lennutanud. Muidu nagu "laevameister" aga kus selline mõte siis kopterid õhku tõsta tuli?
qwerty009
Posts: 154
Joined: Tue Jul 17, 2012 11:48
Location: Tallinn

Post by qwerty009 »

Lendama soovitaks õppida ikka odavama asjaga nagu näiteks: http://www.banggood.com/Wholesale-H107- ... 59211.html

Erinevalt näiteks simust on sellega väga lõbus lennata ning asja on väga aske ära lõhkuda. Tagavara propid on muidugi obvius aasi mida osta vaja.
User avatar
kyylik
Posts: 1181
Joined: Sun Feb 20, 2011 21:53
Location: Rakvere

Post by kyylik »

M pole kyll väga nende mini multikopterite jne kokku puutund.aga nendega lendamist eriti suurtega vòrrelda vist väga ei kannata.m usun et enamus mini masinatega suudax 6aastanegi peale 1tundi treenimist no crash skilli saada.enamus kallimatest minidest ei vajagi lennu oskust.

Aga ufo.kuidas crash tuli? Kas hòljutamise harjutamisega v.ega sa juba mingeid trikke ei yrita teha?
User avatar
ufo
Posts: 1239
Joined: Mon Jan 03, 2011 19:23
Location: Eesti
Contact:

Post by ufo »

Harjutasin umbes 3meetri kõrgusel hõljutamist . Nüüd tuleb korda teha ja uuesti minna lendama . :D
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
User avatar
ufo
Posts: 1239
Joined: Mon Jan 03, 2011 19:23
Location: Eesti
Contact:

Post by ufo »

prosper wrote::) natuke raskemat sorti :) Udust ei paista eriti hullu miskit. Nagu oleks kapi pealt alla kukkunud vaid. Aga harjutamine teeb meistriks. Sul seda tahtmist paistab olevat. Paljud paneksid selle kohe müüki ja unustaksid ,et kunagi on lennutanud. Muidu nagu "laevameister" aga kus selline mõte siis kopterid õhku tõsta tuli?
Kapi peal on pilt tehtud kuna, kaamera jäi tuppa ja õues ei olnud võimalik õnnetuskohast pilti teha . ;)
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
qwerty009
Posts: 154
Joined: Tue Jul 17, 2012 11:48
Location: Tallinn

Post by qwerty009 »

kyylik wrote:M pole kyll väga nende mini multikopterite jne kokku puutund.aga nendega lendamist eriti suurtega vòrrelda vist väga ei kannata.m usun et enamus mini masinatega suudax 6aastanegi peale 1tundi treenimist no crash skilli saada.enamus kallimatest minidest ei vajagi lennu oskust.
Ainus vahe lendamisel selle 50gr quadi ning näiteks 3kg hexa vahel on see, et quadiga on sul natuke rohkem reageerimisaega kuna see on pisike ning liikumiskiirus on aeglasem. Kui keegi kes varem lennanud pole saab sellega 6h jooksul no crash skilli kätte, siis on tal see skill ka kõigi teiste kopteritega.

Kopteri suurus ei mängi siin rolli - pead lihtsalt juba nö instinktiivselt teadma kuidas puldil kange liigutada mingis olukorras. Niikaua kui 8't kopteriga sõita ei suuda nii, et kopteri nina oleks kogu aeg liikumis suunas ei soovitaks kallimate masinatega harjutada.
User avatar
ufo
Posts: 1239
Joined: Mon Jan 03, 2011 19:23
Location: Eesti
Contact:

Post by ufo »

qwerty009 wrote:
kyylik wrote:M pole kyll väga nende mini multikopterite jne kokku puutund.aga nendega lendamist eriti suurtega vòrrelda vist väga ei kannata.m usun et enamus mini masinatega suudax 6aastanegi peale 1tundi treenimist no crash skilli saada.enamus kallimatest minidest ei vajagi lennu oskust.
Ainus vahe lendamisel selle 50gr quadi ning näiteks 3kg hexa vahel on see, et quadiga on sul natuke rohkem reageerimisaega kuna see on pisike ning liikumiskiirus on aeglasem. Kui keegi kes varem lennanud pole saab sellega 6h jooksul no crash skilli kätte, siis on tal see skill ka kõigi teiste kopteritega.

Kopteri suurus ei mängi siin rolli - pead lihtsalt juba nö instinktiivselt teadma kuidas puldil kange liigutada mingis olukorras. Niikaua kui 8't kopteriga sõita ei suuda nii, et kopteri nina oleks kogu aeg liikumis suunas ei soovitaks kallimate masinatega harjutada.

Siin kohal ütleksin, et iga üks teab oma rahakotti suurust ja valib ise millega alustab lendamist .
Eco Expert -
Eco Mini expert
FSR 3.5cc (Nitro)
Eco team
Eco mini team
User avatar
trebla
Posts: 1141
Joined: Fri Oct 29, 2010 13:45
Location: Tallinn

Post by trebla »

qwerty009 wrote:Ainus vahe lendamisel selle 50gr quadi ning näiteks 3kg hexa vahel on see, et quadiga on sul natuke rohkem reageerimisaega kuna see on pisike ning liikumiskiirus on aeglasem. Kui keegi kes varem lennanud pole saab sellega 6h jooksul no crash skilli kätte, siis on tal see skill ka kõigi teiste kopteritega.

Kopteri suurus ei mängi siin rolli - pead lihtsalt juba nö instinktiivselt teadma kuidas puldil kange liigutada mingis olukorras. Niikaua kui 8't kopteriga sõita ei suuda nii, et kopteri nina oleks kogu aeg liikumis suunas ei soovitaks kallimate masinatega harjutada.
CP kopteritega on asi vastupidi, mida suurem masin, seda stabiilsem. 250 klassi CP kopterit on tunduvalt raskem hõljutada kui 500 klassi kopterit. Ma räägin siin ainult saba-enda-poole hõljutamise õppimisest. See tuleb CP kopteriga kõigepealt korralikult kätte saada kui üldse mingis teises orientatsioonis otselendu proovida. Multikopterid on võrreltes tavaliste CP kopteritega suhteliselt stabiilsed lennuvahendid.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Post Reply