Mure selles,et ostsin lama v4-ja ja sellel oli kaasas rhino 610 mahutavusega aku. Aku oli aasta seisnud aga uus.
Esimene sõit sain sõita nii 4 minutit ja iga järgmine lend langes lausa minutiga see. Nüüd selle akuga tõuseb kopter vaid õhku ja kukkub maha tagasi. Ok, aku seisnud ja seepärast vast läbi?
Nüüd sain siit tuttavalt 1000mah aku ja lendas nii 6 minutit. Aga sama lugu,iga lend lennuaeg lüheneb. Nüüd nii 2 minutit.
Ka aku laeb kiirelt täis. Laadija näitab,et aku täis peale 30min. laadimist juba(originaal laadija). See aku oli ka kasutatud aga imelikult lühenevad mul lennud kuidagi.
Milles võib viga olla? Või siis tõesti läinud nii kehvasti ja saanud kehvad akud?
Mootorid ja servod vahetasin ära uue kerega mida ehitan,seega mootorite vea välistaks. Ainuke mis vana on 4in1 kontroller aga see vast ei puutu mängu ju?
Tänud!!
Aku kiire tühjenemine
LiPo akule oleks ikka automaatset laadijat vaja koos balansseriga. Kogemuste järgi võin öelda, et need Esky komplektis olevad laadijad laevad suht täpselt aku täis, ainus viga, et veidi aeglased. Sinu kirjelduse järgi tundub, et akulaadija ei lae akut korralikult täis.
TZ Frenzy V2 .50, Trex600N, GAUI Hurricane 550, HK500CMT TT, HK450V2, Trex250, HK250GT FBL, NE Solo Pro 100&125 3D, WLToys V977
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
GWS Mini-Dragonfly, Esky Lama V3, Nine Eagles Solo Pro II &Free Spirit
Mul 2 esky laadijat ja mõlemaga nii. seega väga ei tahaks laadijat süüdistada? Ma ei tea kas ta laeb akut edasi ka siis kui roheline tuli süttib ja näitab,et aku täis?trebla wrote:LiPo akule oleks ikka automaatset laadijat vaja koos balansseriga. Kogemuste järgi võin öelda, et need Esky komplektis olevad laadijad laevad suht täpselt aku täis, ainus viga, et veidi aeglased. Sinu kirjelduse järgi tundub, et akulaadija ei lae akut korralikult täis.
Ja ikkagi kuidagi väga kiirelt näitab,et aku täis. Nii 30 min. Aga sellega sõitu nii 1-2 minutit.
Tõenäoliselt on esimese aku sisetakistus selle aastase seismisega ölulisemalt suuremaks läinud kuid mahtuvus iseenesest võib olla säilinud.ristoku wrote:Mul 2 esky laadijat ja mõlemaga nii. seega väga ei tahaks laadijat süüdistada? Ma ei tea kas ta laeb akut edasi ka siis kui roheline tuli süttib ja näitab,et aku täis?
Ja ikkagi kuidagi väga kiirelt näitab,et aku täis. Nii 30 min. Aga sellega sõitu nii 1-2 minutit.
Ehk siis võiksid võib-olla 5x väiksemat voolu tarbides ikkagi kogu mahtuvuse välja imeda aga kuna suurenenud sisetakistusega kukub aku pinge ja välja-antav vool nii alla, et sellest ei jätku kopteri lennutamiseks.
Täislaadimisel jällegi ei lase suur sisetakistus normaalsel laadimisvoolul tekkida - pinge kasvab kiiresti 4,2Voldini mis on LiPo-laadija jaoks täisaku piiirväärtus ja laadimine lülitatakse välja.
See võib olla kopteri kontrollerisse sisseprogetud akutühjenemise kaitse.Kui aku hakkab tühjenema siis ka nagu mootor vms jätaks vahele,kui see muidugi on seotud akuga?
Aku pinge langemisel mingi väärtuseni piiratakse mootoritele antavat võimsust.
Jällegi suure sisetakistuse sümtom - nii kui tarbimist vähendatakse kargab aku pinge hetkega "normi" tagasi ja kontroller lubab jälle hetketi mootorile norm. tarbimist.
P.S.: Aku sisetakistus ongi põhimõtteliselt tema C-rate.
ehk kui rääkida suurest sisetakistusest võiks samahästi rääkida C-rate vähenemisest. Esimest mõõdetakse (milli)-Oomides nagu takistust ikka, teise puhul väljendame mahtuvuskordajana (selle termini või sõna mõtlesin nüüd küll ise välja . )
P.P.S.: Eelnev oli muidugi selline teooriaga targutamine
Tegelikult pole ju olulist vahet kas akut ei saa kasutada tema suurenenudsisetakistuse või vähenenud mahutavuse pärast.
Samas saaks sisetakistuse suurenedes akut edasi kasutada näiteks viskeka Rx ja servode toiteks.
Kahjuks pole sellist laadijat ja ega ei oskaks ka vist nii täpselt mõõta tulemusi.zebra1188 wrote:vahepeal võiks proovida laadida ikka sellise laadijaga, mis oskab näidata sisse mahtuvat kogust ja ei oleks üldse halb, kui oskaks ka tühjaks laadida. Saaks kena ülevaate aku seisukorrast.
Samas googeldades ka esky laadija peaks väga ok olema sellisele kopterile.