V-style FPV quad

Tri, Quadro, Hexa, Octo, "Droonid" jne
User avatar
FPVmarko
Posts: 449
Joined: Tue Jul 12, 2011 2:42
Location: Võru _________ tel 5345I682
Contact:

Post by FPVmarko »

Ei tasu unustada, et pikk lennuaeg pole ainult mootorid vaid samaväärselt tähtis on palju muud:
Esiteks kerge raam. Pika lennu rekordid tehtud ikka nii, et 2 ümar carbon toru risti liimitud, keskele pisike cf plaadike ja kõik. Sinna tuleb siis kõik hunnikusse kuhjata üksteise otsa. Seetõttu ka kasutatakse üldiselt Naza ajusid: kergem kaal, pisem, ei vaja lisa vibra-alust, kannatab paremini teisi komponente enda läheduses ja teadagi ka muidu lollikindlam.

Teine suur asi on kerged ja mahukamad akud. Rekordid tehakse Panasonicu 3.7v ümarpulkadega (2C) mis aga igapäevalennuks kallid ja ebamugavad.
Jääbki järele vaid madala C-ga Lipod akud (10C-15C).
30C on pikalennu masinal overkill - pigem mahtu juurde ja C väiksemaks.
Kaalu mõttes alati parem 1 suur aku kui 2 väikest.

Loomulikult kaablid võimalikult peenikesed-lühikesed. Lisasid-kronsasid minimaalselt. Jalgu pole vaja ja nii hakkab tulema ka lend 45min ja 60min lähedale.
User avatar
Joukko
Posts: 161
Joined: Sat Oct 30, 2010 21:54

Post by Joukko »

1. UUENDUS
*Taranise pult moditud, et saaks erinevaid antenne kasutada.
*Puldile tegin uue BiQuad 11dbi antenni
*Uus Immersion RC 5,8Ghz A/V saatja
*Uus v4 Immersion RC Uno5800 5.8GHz A/V vastuvõtja
*5m võimendusega USB pikendus mille otsas on USB hub ja kus hetkel on küljes ainult Easycap.
*Ajul püsivara uuendus Arducopter 3.2 installitud ja uuesti kalibreeritud.

Image
Image
Image

Katselennu püüan homme teha. Loodan vähemalt 2,5km kaugust saada.
Kui lend edukas, siis tuleb ka uus video.
Image
FOTOD JA VIDEOD NII TAEVAST KUI MAALT
User avatar
Joukko
Posts: 161
Joined: Sat Oct 30, 2010 21:54

Post by Joukko »

Üritasin täna proovi lennu teha ja tekkisid mõned probleemid.

Esiteks otsustas HKPilot 32, et annab vea ja ei lase aktiveerida. Uurides selgus, et viga on seotud "acceleration sensoriga". Kalibreerisin kõik uuesti ja toas soojas probleemi pole aga kui natuke aega õues seisab ja ära jahtub on viga jälle käes. Hoidsin kopterit mõnda aega käes ja hingasin sooja õhku ajule ja sain käima lõpuks. Õhus töötab kõik laitmatult. Originaal pixhawkiga pole kunagi sellist probleemi kogenud aga originaalil on 3.1.5 püsivara. Ei teagi nüüd täpselt kas probleem tuleb püsivarast või riistvarast.

Teine mure see, et video pilt ei olnud see mis lootsin aga selle probleemi põhjustas videosaatja antenn mis oli ennem oma 3cm kõrgemal. Praegu jääb kopter antennile ette.

Puldi uuendus ja antenn õigustasid ennast.

Püüan need mured lahendada ja uue katse teha.

HKPilot32 osas on kõik soovitused teretulnud.
Image
FOTOD JA VIDEOD NII TAEVAST KUI MAALT
Juhani
Posts: 246
Joined: Thu Dec 15, 2011 13:30
Location: Tallinn

Post by Juhani »

Kuidas praeguseks HKPilot 32-ga kogemused on?
Kas soovitaksid ka teistele?
User avatar
Joukko
Posts: 161
Joined: Sat Oct 30, 2010 21:54

Post by Joukko »

Mu enda kopteriga juhtus see et propid jäätusid ja kopter kukkus alla ja kui kohale jõudsin oli kopter juba pihta pandud. Sõbral on mul ka hk32 ja toimetab väga hästi nagu toimetas ka minu kopteril. Kui uue ehitan ostan kindlasti sama aju uuesti ;)
Image
FOTOD JA VIDEOD NII TAEVAST KUI MAALT
Post Reply