Probleem quadiga

Saatjad, vastuvõtjad, servod, elektroonika jms
Post Reply
User avatar
ArdiK
Posts: 190
Joined: Sun Mar 06, 2011 21:48

Probleem quadiga

Post by ArdiK »

Quadiga nimelt selline probleem, et elevaatori ja aileronide kanalid töötavad millegipärast vastupidi. Ehk siis parem kang töötab saatjal mõlemas suunas vastupidiselt. Saatja on Spektrum dx6i, vastuvõtja AR500 ja kontroller KK2.0 Saatjast olen seadeid nullinud ning kõik tundub töötavat õiget pidi aga KK2.0 näitav receiver testi all, et vasak on parem ja parem on vasak. Proovisin ka saatjast reverse teha ja nii sain asjad ka paika, aga kui lennata proovisin, keeras kopter ennast kohe üle selja. :x
User avatar
pohjakas
Posts: 249
Joined: Fri Mar 16, 2012 9:09
Location: Tallinn

Post by pohjakas »

äkki plaat asetseb valepidi peal. :)
User avatar
ArdiK
Posts: 190
Joined: Sun Mar 06, 2011 21:48

Post by ArdiK »

Valepidi teda panna ei saa:D Kui mina vajutan kangi paremale ja tema ütleb "left" siis on ikka midagi muud paigast ära :P
k3rpzor
Posts: 70
Joined: Mon Feb 13, 2012 18:26
Location: Hiiumaa

Post by k3rpzor »

Kindel et plaat asetseb õiges suunas?
Kui plaat õiges suunas siis võta propellerid maha ja katseta puldis kanaleid reversides. Kui Aileron ja Elevator reversida, siis peaks ilusti tööle hakkama.
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Plaadi paigutus ei mõjuta kuidagi receiver testi arvamust. Teda huvitab ikkagi vaid kanalipulsi kestuse muutumise suund. Aitab puldist reversi kasutamine.
Kopteri selili minek võib aga küll sõltuda plaadi paigutusest ning ka mootorite ühendusest ja pöörlemise suundadest. Kontrolli need ka üle. Edasi tõsta kopter pea kohale ja käivita mootorid (las keegi käivitab). Siis kontrolligu aileroni/elevatori suundade õigsust. Sa tunned kohe, kuhu kopter kaldub. Kui vale, siis on viga kas plaadi asendis või pigem ikkagi mootorite ühendustes (ja kas kopteri tüüp - quad +, quad X on ikka õiged?).
NB! Koperit tuleb väga tugevalt hoida sest mingi setungi vea puhul pöörab ta end traktori jõuga käest ära. Proovitud ! Ole ettevaatlik !
Pole midagi paremat halvast ilmast !
User avatar
ArdiK
Posts: 190
Joined: Sun Mar 06, 2011 21:48

Post by ArdiK »

Tänud nõuannete eest. Eks ma proovin uuesti siis saatjast kanalid reversida ja vaatan mootorite asetuse ja pöörlemissuunad ja kõik muud taolised asjad üle, kus võimalik eksida on.
User avatar
ArdiK
Posts: 190
Joined: Sun Mar 06, 2011 21:48

Post by ArdiK »

Katsetasin kopterit jälle ja ei tahtnud ikkagi asi kuidagi toimida. Nüüd avastasin, et olen HK-st juurde tellinud valed mootorid. Seega on hetkel kopteril kaks mootorit sellised http://hobbyking.com/hobbyking/store/__ ... unner.html
Teisel kahel mootoril on rootori osa 4mm kõrgem ehk siis 17mm
Erinevad mootorid vist ei saagi teda stabiilselt õhus hoida :?
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Tavaliselt on tõesti kõik mootorid ühesugused kuid idee poolest võiks ka erinevatega toimida. Kas kõik muu on ikka õigesti ?
Pole midagi paremat halvast ilmast !
User avatar
ArdiK
Posts: 190
Joined: Sun Mar 06, 2011 21:48

Post by ArdiK »

Kõik muu tundub õige. Mootorite järjestus on õige, pöörlemissuund on õige, propid on õiget pidi, escid kalibreerisin ära. Proovisin peakohal mootoreid käivitada aga tundub, et mootorid 1 ja 4 on tükkmaad uimasemad ja nr 1 jäi vahepeal päris seisma samalajal kui selle mootori poole kallutasin ja see oleks pidanud hoopis pöördeid juurde andma(self leveling on)
Tundub, et mootorid 2 ja 3 töötasid normaalselt ja lisasid pöördeid kui nende poole kopterit kallutada.
User avatar
felch
Posts: 1462
Joined: Wed Apr 22, 2009 16:48
Location: Tallinn, Nõmme
Contact:

Post by felch »

Ajul on option, kust saab anda juurde minimaalseid pöördeid - proovi suurendada. Mootori seisma jäämine ei ole küll tema süü. Pigem midagi juhtimises.
Pole midagi paremat halvast ilmast !
primaat
Posts: 414
Joined: Sat Dec 22, 2007 9:45
Location: võrumaa

Post by primaat »

.....ja regud on ikka kalibreeritud??? Aga erinevatest mootoritest niipalju et kõik mootorid võivad olla erinevad ja propid ka erinevad,toimib ilusti aga seadistamisega läheb aega.
User avatar
ArdiK
Posts: 190
Joined: Sun Mar 06, 2011 21:48

Post by ArdiK »

Regud kalibreerisin läbi kontrolleri ehk siis 1 ja4 nupp alla jne. Kas peaks proovima neid eraldi kalibreerida? Mulle tundus kopterit peakohal lennutades, et kontroller peast ikka täitsa segi..tehase seadete taastamisega peaks kopter ikka enamvähem loogiliselt toimima ja lendama. Peal on firm 1.5
Peaks proovima ka uuemad firmware peale laadida.
Post Reply