Page 5 of 5

Posted: Thu Dec 10, 2009 13:37
by Kuno
Sul mudel tehtud balsast - uurista seest tühjaks ja kata kilega ära,seest laki paar korda üle ja ..... tehtud :)

Posted: Thu Dec 10, 2009 15:48
by mart63
Kapotivorm juba mingi 20kihti õhukest värvi+lakki saand ja suht poleeritud tulemus on, ei hakka toda hakkima vast ikka, suht kaua sai nühitud toda... Tahaks plastikust tõmmata kapotid, saaks neid tulevastele mudelitele samuti teha.. Lennuki proportsioonid on head, pikk tiib ja suure pinnaga ning üpris lühike saba, kuigi pikk nina, kola tuleb suht sappa riputada, et kese paika saada. Kui ei eksi, siis on Hawker Typhoon üks väiksemaid millele tohib juba reeglite järgi 4ccm mootori ette kruvida.

Posted: Thu Dec 10, 2009 16:17
by Raits
On ju ka suuremaid pudeleid,kalja ja vee omad.Kokku tõmmates läheb materjal paksemaks.Mul ei ole ükski asi veel pudeli taha jäänud,muidugi tühja pudeli. :lol:

Posted: Thu Dec 10, 2009 16:40
by mart63
Ei, pudel on kindlalt nõrk. Typhoon ju siuke 'suurelõualine' kogu maandumise laksu saab otse kapotile, vaja ca 1.5mm plastiklehest kapotti vaakuvormitud ja seest ribidega tugevdatud.

Posted: Thu Dec 10, 2009 17:28
by Kuno
miks just see versioon,nö "suurelõualine".Tal olemas ka mu meelest palju paremate proportsioonidega versioon,ka üle 12 m tiibadega..
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Hawker_Tempest.jpg

Posted: Thu Dec 10, 2009 17:37
by mart63
Tollele ei leidnud jooniseid vist. Igatahes, uut lennukit ka ehitama ei hakka.. :)

Posted: Wed Dec 16, 2009 22:33
by martc
Milliseid reeglid ja mudelid on air combat ww1 :?:

Posted: Wed Dec 16, 2009 23:17
by Raits
Pane kaks kihti!Esimese tõmbad peale.karestad ära,määrid liimiga kokku,karestad teise poole seestpoolt ära ja tõmbad peale.Sedasi peaks eriti vinske asja saama.Muide pudeli plastik on üli sitke,puruks ei saa seda kuidagi,läheb ainult mölki.

Posted: Wed Dec 16, 2009 23:18
by mart63
Aga ehk tead soovitada, millega liimida plastikut?

Posted: Wed Dec 16, 2009 23:21
by Raits
Karestatult saab seda liimida isegi EPO-ga,CA liimib väga hästi.

Posted: Thu Dec 17, 2009 19:39
by mart63
Küssa, kas tavaline nitrolakk kõlbab maalitud lennukile viimaseks kihiks, või peaks midagi vängemat panema, mis ka küstust kannataks. Mootoriruumi lakin miski kahekomponentsega, aga kogu lennukit lakkides sellega läheb kaal suureks..

Posted: Thu Dec 17, 2009 22:08
by tiit
Mina lakkisin oma Playboy sellise lakkiga kui Graupner ALKYFIX emaille-lack mit polyurethan :wink:

Posted: Thu Dec 17, 2009 22:23
by Raits
Nitrolakk ei kannata piiritust.Pane alküüd- või uretaanlakk.Akrüül ei sobi samuti.

Posted: Thu Dec 17, 2009 22:32
by mart63
Mis kujul ja kust seda osta?

Posted: Thu Dec 17, 2009 23:00
by Raits
Ehituspoodidest.on aerosoolina alküüdlakk,tihti kirjas lihtsalt sünteetiline email.Ostes jälgi,et ei oleks akrüül.Uretaanlakki on tavalistes plekkpurkides ,nt. Tikkurila paadilakk.

F8F

Posted: Mon Dec 28, 2009 23:39
by Raits
Tabeli järgi peaks see lennuk sobima 1:12 skaalaga http://www.hobbycity.com/hobbycity/stor ... Cat_EP_ARF .

Posted: Mon Feb 27, 2012 22:07
by tikka
Siin on värvimisest juttu ja seepärast ei hakanud uut teemat tegema.

Kas alküüd- või uretaanlakiga saab muuta email- või akrüülvärvi kütusekindlaks? Pean silmas plastikmudelite värvi (nagu Humbrol, Revell jms). On kellelgi kogemusi?

Posted: Mon Feb 27, 2012 23:26
by Oehh
Kas sellisega võiks ka võistelda? :)
http://www.hobbyking.com/hobbycity/stor ... _PNF_.html
Sellega 2x suurem tõenäosus linti lõikuda :) :) :)

Posted: Sat Mar 03, 2012 11:46
by Raits
Vaata kas siin on selline kirjas! http://www.everyoneweb.fr/WA/DataFilesd ... avions.pdf . Kontrolli veel mõõtusid ja loe ka reegleid el.mootoriga mudelite kohta. Kindlasti peaks võimsuse viima lubatud piiri juurde ,et konkurentide lennukitega sammu pidada.

Posted: Mon Jun 25, 2012 20:22
by tikka
Kui suur peaks olema 2,5cc mootori kütusepaagi suurus. Kas 75cc on piisav?

Posted: Mon Jun 25, 2012 21:03
by Ropka
minul on 120 kõigil

75ga võib nibin-nabin välja ka tulla