Page 6 of 16
Posted: Thu Apr 23, 2009 13:45
by ziilike
Rootor jäi küll väga kahtlaselt kiiresti seisma. Mingi mehhaaniline takistus vaevab seda kopterit praegu.
Posted: Thu Apr 23, 2009 14:15
by JazZ
ziilike wrote:Rootor jäi küll väga kahtlaselt kiiresti seisma. Mingi mehhaaniline takistus vaevab seda kopterit praegu. :twisted:
Seda minagi vaatama jäin, aga ega sellel T-Rex 450 ta nii kaua ei tiirlegi kui tema suurematel vendadel. Aga igaks juhuks tasuks üle vaadata küll. Põhjus võib vabalt liiga pingul rihm olla.
ttr: Mitte paha pärast, aga Su postitusest jäi mulje, et Sa ise ka alles algaja ja plaanid alles kopterit osta, nii et äkki jätaks sellised soovitused sinna aega kus sa tead ka millest Sa räägid.
Rihm ei pea kindlasti mitte nii pingul olema, et kokku ei jõua vajutada. Rihma seadistamine on suht tunde küsimus ja õiget seadistust on suht keeruline foorumis kirjeldada. Rihma kokku lükkates peaks ta umbes poolele teele teise rihma pooleni minema suht kergelt aga samas ei tohiks olla nii lõtv et päris teise poole vastu läheks.
Ja kopterit siiski peaks mingil määral kartma, see pole mänguasi.
Posted: Thu Apr 23, 2009 16:04
by ttr
H2rra Jazz,
viletsalt v2ljendasin end j2relikult. Tahtsin 6elda enamv2hem sama mida sinagi. Soovitan t2pselt seda mida ise kogenud.
Kopterite lennutamises olen jah n6 algaja aga seda paraku mitte mehhaanikaosas
Ja selle kompoti vastu tekkis huvi seep2rast, et tahaks teada mis asja sellise kopika eest k2tte saab
Posted: Thu Apr 23, 2009 16:35
by mrtn
Jah no ma lugesin nüüd palju rihma kohta ja ikka nii pingule ei tohi panna! seal seletatud nii ,et peab läbi painduma teise pooleni ja mitte rohkem.
Posted: Thu Apr 23, 2009 16:38
by mrtn
Rootor käib nagu küll ilma takistuseta aga finless bobi videos räägiti et uuel kopteril käibki alguses jäigemalt!? ma ei tea kui tugevalt see mootor oma hammakaga seal suures plasthammakas istuma peab aga ma nagu jätsin selle täpselt nii et mingit takistust tunda poleks aga et ikka ilusti hambas istuks!
Posted: Thu Apr 23, 2009 16:46
by JazZ
ttr: Mind pole vaja härraks nimetada ja vabanda kui mulle vale mulje jäi või Su postitusest valesti aru sain. Mina lugesin sealt välja, et peab nii pingul olema, et kokku ei vajuta. PS Minu eesmärk ei olnud kedagi solvata vms.
Mis sellesse komplekti puutub, siis mina väga ei usu sellesse. Kardan et lennurõõmu jääb väheks ja nikerdamist liialt palju. Aga kui just seda otsidki, siis on hea variant.
mrtn: Mina olen pannud nii et pinioni ja main geari vahele jääb minimaalne loks kui main geari õrnalt "loksutad"
Posted: Thu Apr 23, 2009 16:56
by mrtn
vaatan selle üle jah! Nii ma selle umbes sättisin ka!
Täna tahaks siis minna õue selle pilliga! Teen kindlasti video ka! lõppu kirjutan mis katki lendasid
Eile õhtul proovisin kodus parketil ilma harjavarreta ka niisama libistada ja kõik tundus toimivat! Gyro ka toimis kenasti! Eile tegin pool tundi simu ka
Eks nalja hakkab saama!
Posted: Thu Apr 23, 2009 18:09
by ziilike
JazZ wrote:
mrtn: Mina olen pannud nii et pinioni ja main geari vahele jääb minimaalne loks kui main geari õrnalt "loksutad"
Koostamisel lõikan PostIt paberist hammaka laiuse riba ja surun mootori täiega vastu, keeran mootori kinni ja kontrollin pärast paberi eemaldamist, et kõik kenasti liiguks. Siiamaani perfektolt toiminud lahendus.
Posted: Thu Apr 23, 2009 19:20
by ttr
6htu k2es juba... publik ootab etendust
Posted: Thu Apr 23, 2009 20:39
by mrtn
Nii...etendus oli selline!
OLEN ISE MEGARAHUL!!!
Nagu mäletate planeerisin 4 -5 sekundislist lendu ja seejärel teile listi saata mis katki on! Asi aga kujunes nii ,et kopter rebis ilusti õhku ja selle käsitlemine ei olnud üldse nii keeruline kui olin kartnud! Peale paari korda tunnetuse saamiseks asfalti mööda libistamist sõitsin juba nii-
http://www.youtube.com/watch?v=QsH3qp8Gh2U
ja siin teile siis ka katkiste asjade list mille põhjustas see-
http://www.youtube.com/watch?v=TdzGFcfDEfE
Katki siis :
tiiviku laba
taga poom kõver
taga stab tiib puruks
rootori peas nii mõnigi hoob pooleks ja pea ülevalt pooleks
hammakal mõned hambad kergelt maas!!
Stabika varras kõver!
Pilt kopterist :
http://picasaweb.google.com/lh/photo/iw ... directlink
Posted: Thu Apr 23, 2009 20:49
by mrtn
aga no ma tõesti jube rahul ja no nüüd sain maigu suhu! Eile tõesti 30 minutit kokku möllasin simuga ja omasilmaga polnud siiani isegi mitte näinud kuidas seda tüüpi kopter lendab! Ainult coaxialiga olen lennanud jõuludest saati (toas)
Aku kestis ka üllatavalt hästi ,kokku hoverdasin seal ikka 10-13 minutit enne kui laks käis ja sinnani näitas batterymeter ainult rohelist tuld!
Ei tea kas hammakal kui natuke on maas hambad siis lasen kergelt viiliga üle ehk hakkab toimima?? Aaa ja poom on vaevumärgatavalt kõver kas selle jätan puutumata või tuleb ikka kindlalt uus panna?
Siis stabika varras kõver ,et kas seda kannatab painutada v kindlalt uus?
Escile panin eile arvuti protsessori ja täna ei läinud üldse kuumaks!
Oi mul meel hea , et kõik nii uskumatult hästi toimis! Ja no laks oleks tulnud varem või hiljem kuna olin nii vaimustuses oma sõiduoskustest et hakkasin juba julgeks minema ja proovisin kui võimsalt kõrgust võtab siis aga tuli kälgtuul ja puu tuli ette ja väike paanika nuppudega
Posted: Thu Apr 23, 2009 20:50
by mrtn
mrtn wrote:Escile panin eile arvuti protsessori ja täna ei läinud üldse kuumaks!
siis protsessori radika!!
Posted: Thu Apr 23, 2009 21:00
by mrtn
nii list täieneb kogu aeg!
Taga poomi hoidmis vardad kadunud
ühel servol hambad maas
Posted: Thu Apr 23, 2009 21:44
by mart63
Flybar, main shaft ja labahoidjate spindel ka ilmselt kõverad, silmaga ei pruugi näha, kuid hiljem tekitab vastikut vibra (oma kogemus)
Pearootori laagrid tuleb ka ilmselt välja vahetada, soovitatakse enamus laagrid tegelikult ära vahetada peale crashe..
Võta alguses vähe suurem plats ja lenda natuke rahulikumalt, ple hullu midagi!
Posted: Thu Apr 23, 2009 22:12
by ziilike
mrtn wrote:Nii...etendus oli selline!
OLEN ISE MEGARAHUL!!!
Nagu mäletate planeerisin 4 -5 sekundislist lendu ja seejärel teile listi saata mis katki on! Asi aga kujunes nii ,et kopter rebis ilusti õhku ja selle käsitlemine ei olnud üldse nii keeruline kui olin kartnud! Peale paari korda tunnetuse saamiseks asfalti mööda libistamist sõitsin juba nii-
http://www.youtube.com/watch?v=QsH3qp8Gh2U
ja siin teile siis ka katkiste asjade list mille põhjustas see-
http://www.youtube.com/watch?v=TdzGFcfDEfE
Katki siis :
tiiviku laba
taga poom kõver
taga stab tiib puruks
rootori peas nii mõnigi hoob pooleks ja pea ülevalt pooleks
hammakal mõned hambad kergelt maas!!
Stabika varras kõver!
Pilt kopterist :
http://picasaweb.google.com/lh/photo/iw ... directlink
Einohh! Simu on kindlasti saadanast!
Sealt see saadanas kallale kindlasti tuligi!
Posted: Fri Apr 24, 2009 10:04
by mrtn
Posted: Fri Apr 24, 2009 12:38
by mrtn
hk 450 on tüüpviga kus tagarihma vedava hammakal hakkab met. võllil olev plast hammakas libisema! See tuleks parandada rohelise loctitega??!! kas seda rohelist loctitet või analoogi saab ka väikses koguses kuskilt osta ja normaalse hinnaga või saan ka superliimi vms seal kasutada?
siin video sellest kuidas seda soovitATAKSE LOCTITEGA remontida.
http://www.youtube.com/watch?v=HJtdtneDCSU
Posted: Fri Apr 24, 2009 12:46
by ttr
Sisuliselt saad tilga odava superliimiga ka l2biaetud kui ettevaatlikult liimiga ymber k2id ja laagritesse seda ei vala. Saa2stumarketis olevad on head kyll, pole liiga vedelad need liimid. Eelnevalt v6lli peene liivapaberiga karestada. Siis kindel mats, et kuskile libisema ei hakka ja yhendus korralik saab olema.
Posted: Fri Apr 24, 2009 13:28
by mart63
Selline lahendus peab max paar lendu. Osta aligni varuosa, metallist rihmaratas ja surutud korralikele nuutidele võllil.
www.aircraft-world.com, seal postikulu 2.50taala ja tuleb nädalaga Tallinasse (Jaapanist).
Posted: Fri Apr 24, 2009 14:54
by ttr
Mart63,
ma vaidlen natuke vastu. Olen analoogset lahendust proovinud, t6si mitte konkreetselt kopteriga vaid teises mehhaanikas6lmes kus oli piisavalt suur j6ud taga. Pidama ta j2i. Arvestades seda, et plastiku ja metallimolekulid s66vad kyllaltki tugevalt ennast kokku Ca koostoimega.
V6tmes6naks on siin see eelnev pinna karestamine.
K6ikgelollikindlam on 0.x diaga auk hammakast ja v6llist l2bi puurida ning tift l2bi lyya
Kui juba siis juba. Muretse metallist ratas ja korralik v6ll. Eelnevad lahendused on v2lja pakutud lihtsalt kiire n2lja kustutamiseks.
Aga noh, eks igayhe endal6bu kuidas teeb.
Posted: Fri Apr 24, 2009 15:19
by mart63
Mina sellise parandusega õhtu tõusta ei julgeks. Ilma sabata on mats kindel ning kindlasti mitte väike. Keegi liimis kunagi trex600 miski hoova rootoripeas ca'ga, samuti nälja leevenduseks, aga siis jäigi. Ehk 20 lendu kestis,aga siis üks hetk kopter silmapilkselt laperdab maa poole, üks labahoidja tõenäoliselt pääses vabaks ja laba pääses laperdama omasoodu..
Kopter pole nalja asi, osta korralik varuosa ja ongi olemas. Arvestades, et muid juppe ka läks, siis tellid koos ja ongi olemas..
Posted: Fri Apr 24, 2009 15:27
by asterix
Mina leian samuti, et kopter ei ole mänguasi ning pole mõtet 100 krooni kokku hoida kui see võib olla järgmine põhjus miks taevast alla sadada. Minu arvamus.
Posted: Fri Apr 24, 2009 15:40
by mrtn
No seal selline asi ,et see hammakas ikka väga tihkelt seal varda ümber st. ta tagant ära ei tule kuid lihtsalt libiseb seal kergelt! Lisaks selle jaoks green loctite täpselt ongi ! Ehk ikka teeb oma töö! Ja no see ongi 35 dollarilise kopteri rõõmuks ,et igat asja hullult tuunima ei hakka vaid teed käepäraste asjadega korda ja kiamad edasi.
Ehk siis eksperiment superglue läks käiku ja uus jupp ka tellitud! Siis mitte juppi ei tellinud vaid kokku lüües varuosade hinna ,tellisin hoopis kogu uue kopteri !!
Ehk siis doonorkopteri! tuli sama hind kui ainult katkised jupid eraldi tellida! HK-450 rõõmud!
Posted: Mon Apr 27, 2009 8:53
by KristoR
...kas mulle ainult tundus ,et gyro oli liiga tundlik?
esimeses videos...
Posted: Mon Apr 27, 2009 9:43
by mrtn
jah saba nagu tõmbles natuke?! ma ei tea kas see tuli alles lõpus äkki et see võibolla oligi tingitud kuna see hammakas libises võllil? Aga kui on liiga tundlik gyro siis kuidas seda fixida saab?
Posted: Mon Apr 27, 2009 17:06
by KristoR
Üldiselt saab seda seadistada kas gyro enda pealt või saatjast.
Samast kohast kus sa ka headinghold´i sisse lülitad... minu saatjal on see sedasi ,et 0-50% on normal ja 50-100% on HH. ja tunlikust saab panna sedasi ,et 51on min ja 100 on max. normalil on 0max ja 50min
Posted: Mon Apr 27, 2009 17:13
by mart63
tuhkur wrote:Üldiselt saab seda seadistada kas gyro enda pealt või saatjast.
Samast kohast kus sa ka headinghold´i sisse lülitad... minu saatjal on see sedasi ,et 0-50% on normal ja 50-100% on HH. ja tunlikust saab panna sedasi ,et 51on min ja 100 on max. normalil on 0max ja 50min
Tavaliselt ikka -100%-0% on normal ning 0%-100% on heading hold.
Kas 0%'ga mõtled (kujuteldava) kangi alumist asendit ehk kanali üht äärmust? Tavaliselt kasutatakse 0% ikka neutraalasendi kirjeldamiseks.
Selgitaks selle ära, muidu üks räägib ühte, teine teist moodi.
Posted: Mon Apr 27, 2009 18:04
by JazZ
Oleneb saatjast.
Küsijal oli vist Futaba 7C, nii et tal on üldse A ja N :)
Kumb kumb on, sõltub kas kanal on õiget pidi.
Posted: Tue Dec 15, 2009 20:44
by inimene.
Uut teemat ei viitsinud teha ja kuidagi seondub ka sellega.
Kust saada siis ball link sizing tooli eestist?
Posted: Tue Dec 15, 2009 22:02
by Kpe
Tee ise akutrellist ja "munakast", või osta hästivarustatud müüjatelt