Page 9 of 16

Posted: Sat Feb 27, 2010 23:03
by felch
Pistikud leiad Kullo poest. Osta ka veidi termorüüži isoleerimiseks. Kui näpud väga sügelevad lendamise järele, siis minult saad ka komplekti.

Posted: Sat Feb 27, 2010 23:04
by Trex
Mootor sobib,regu ka võibolla(pole kogemusi). Ma arvan, et 13 pini sobib samuti sinna. Sellel mootoril on suht vähe pöördeid. Kui tellid, siis telli 12, 13, 14 pinid, et tulevikus oleks rohkem võimalusi. Kui Eestist tahad osta, siis küsi Kullost,võib ka mujalt küsida, aga kahtlen, et neid kohapeal üldse olemas on. Sa võid ka kellegilt laenata pini.

Posted: Sat Feb 27, 2010 23:32
by Wreckie
Probleem selles, et Kullo jääb 250 kilomeetri kaugusele, odavam oleks tellida kui kohale sõita :lol: , aga kas neid pistikuid oomipoest ei või leida?

Posted: Sat Feb 27, 2010 23:42
by felch
Seal pole küll märganud. Aga milleks pistikud, jooda juhtmed lihtsalt kokku.

Posted: Sun Feb 28, 2010 0:07
by Wreckie
Nii võib teha? Kui regul on pistikud, siis samahästi võin pistiku otsast võtta ja mootoriga lihtsalt juhtmed ühendada? Kas see segama ei jää, kui näiteks vahel vaja lahti võtta?

Posted: Sun Feb 28, 2010 0:23
by lauri
Siis joodad lahti. Kui mootori puhul pole eraldi öeldud, et EI tohi pistikuid ära võtta ja jootma hakata, siis jooda! Antud juhul pole muret, kuna mootori juhtmetel pole pistikuid küljes. Paigutad regu kenasti ära, lõikad juhtmed parajaks, joodad kokku ja valmis.

Posted: Sun Feb 28, 2010 11:54
by felch
Lisaks veel seda et jooteühendus on kõige kindlam...muidugi kui on korralikult joodetud.

Posted: Sun Feb 28, 2010 15:22
by Wreckie
Tänud vastuste eest.
Mõtlesin, et äkki on kellelgil siit pinion üle? Eesti poodides ka hetkel ei leidu.. Eelistatud oleks 12-13T, oleksin nõus ostma.

Posted: Sun Feb 28, 2010 21:41
by JazZ
Wreckie wrote:Tänud vastuste eest.
Mõtlesin, et äkki on kellelgil siit pinion üle? Eesti poodides ka hetkel ei leidu.. Eelistatud oleks 12-13T, oleksin nõus ostma.
Mul on poes kastitäis Align'i kaupa mida pole jõudnud üle lugeda... ehk tuleb sealt kastist mõni välja, annan teada kui leian.

Posted: Sun Feb 28, 2010 22:20
by Wreckie
JazZ wrote:
Wreckie wrote:Tänud vastuste eest.
Mõtlesin, et äkki on kellelgil siit pinion üle? Eesti poodides ka hetkel ei leidu.. Eelistatud oleks 12-13T, oleksin nõus ostma.
Mul on poes kastitäis Align'i kaupa mida pole jõudnud üle lugeda... ehk tuleb sealt kastist mõni välja, annan teada kui leian.
Ok tänud.
Kas nii võib ka olla, et osad tooted, mis Fasthobbies lehel näitab, et pole laos, võib tegelikult olemas olla? Ehk on veel tooteid, mida võiks vaja minna :roll:

Posted: Sun Feb 28, 2010 22:50
by felch
12 hambaga ratas on olemas. Võlli diameeter ca 3,3mm (augu pealt on raske täpselt mõõta).

Posted: Sun Feb 28, 2010 23:15
by lauri
Võll on tõenäoliselt 3.175mm (3.2mm) ehk 1/8 tolli

Posted: Mon Mar 01, 2010 0:17
by Trex
13 hambaga ratas on ka olemas ja auk on 3,17

Posted: Fri Mar 05, 2010 23:56
by Wreckie
Hetkel veel üks asi puudu :( , ega kellelgil http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh ... pcs/bag%29 sellist ühendust üle pole?

Posted: Sat Mar 06, 2010 0:01
by felch
Milleks toda pistikut vaja läheb? Kui aku jaoks siis Kullo/E-bay/jne saab standartse. Kui mujale siis ehk kaalud jootmise võimalust?

Posted: Sat Mar 06, 2010 0:05
by Wreckie
Just ongi vaja aku ja regu ühendamiseks, peab vist jah eBaysse vaatama, aga enne küsiks ära, et ega siin kellelgil pole? Saaks vähe kiiremini..

Posted: Sat Mar 06, 2010 9:19
by JazZ
Wreckie wrote:Just ongi vaja aku ja regu ühendamiseks, peab vist jah eBaysse vaatama, aga enne küsiks ära, et ega siin kellelgil pole? Saaks vähe kiiremini..
Mul on kullatud pulk pistikuid kohapeal olemas, 2 ja 4mm. (mingil põhjusel pole neid veel internetipoes näha).
Ise kasutasin neid kopteril.

Posted: Sat Mar 06, 2010 9:38
by Wreckie
JazZ wrote:
Wreckie wrote:Just ongi vaja aku ja regu ühendamiseks, peab vist jah eBaysse vaatama, aga enne küsiks ära, et ega siin kellelgil pole? Saaks vähe kiiremini..
Mul on kullatud pulk pistikuid kohapeal olemas, 2 ja 4mm. (mingil põhjusel pole neid veel internetipoes näha).
Ise kasutasin neid kopteril.
Ehk saad mõne pildi anda, et milline ta täpsemalt välja näeb?

Posted: Sat Mar 06, 2010 10:34
by JazZ
Wreckie wrote:
JazZ wrote:
Wreckie wrote:Just ongi vaja aku ja regu ühendamiseks, peab vist jah eBaysse vaatama, aga enne küsiks ära, et ega siin kellelgil pole? Saaks vähe kiiremini..
Mul on kullatud pulk pistikuid kohapeal olemas, 2 ja 4mm. (mingil põhjusel pole neid veel internetipoes näha).
Ise kasutasin neid kopteril.
Ehk saad mõne pildi anda, et milline ta täpsemalt välja näeb?
http://www.fasthobbies.eu/%C3%83%C5%93h ... -2644.html
http://www.fasthobbies.eu/%C3%83%C5%93h ... -2643.html

Posted: Sat Mar 06, 2010 20:55
by Wreckie
Nii, nüüd vaja mootor ja regu kokku panna,
regul on peal 3 juhet:
A
B
C, mootoril on +, - ning keskmine(sinine) juhe. Kuidas ma need ühendama peaksin?

Posted: Sat Mar 06, 2010 21:41
by cuprum
Wreckie wrote:Nii, nüüd vaja mootor ja regu kokku panna,
regul on peal 3 juhet:
A
B
C, mootoril on +, - ning keskmine(sinine) juhe. Kuidas ma need ühendama peaksin?
Kui Sul ikka tüüpiline harjadeta mootor, siis pane täiesti suvaliselt ;)
Kusjuures täiesti tõsiselt. Ma loodan, et Sa neid "pluss" ja "miinus" sümboleid kuskilt mujalt peale värvide (punane, must) välja ei lugenud.
Juhul, kui mootor tagurpidi ringi käima hakkab, siis lihtsalt vahetad kaks suvalist juhtmeotsa omavahel ära.

Posted: Sat Mar 06, 2010 21:47
by Wreckie
Ongi päris nii, et midagi ei saa läbi minna? Põhiline, et keskmine oleks paigas?

Posted: Sat Mar 06, 2010 22:10
by cuprum
Wreckie wrote:Ongi päris nii, et midagi ei saa läbi minna? Põhiline, et keskmine oleks paigas?
Keskmine?!
Kui me räägime tüüpilisest outrunner tüüpi mootorist ja tüüpiliselst "väliskommutaatorist" (ESC), siis sellisel juhul on mootori sees kolm mähist (reaalsuses on tõenäoliselt paralleeli ühendatud rohkem pooluseid, et saada sujuvamat käiku). Need mähised on omavahel ühendatud "kolmnurka", ning igast kolmnurga tipust on välja toodud juhe. Mingit "keskmist", kui niisugust seal ei ole. Pinge/vool antakse kahe otsa vahele, seejärel "kuulatakse" vabaks jäänud otsa pealt õiget ümberlülitamise hetke, ning kui see käes, siis ühendatakse "jõud" järgmise paari peale. Täiesti K-vaba ;)

Posted: Sat Mar 06, 2010 23:01
by Wreckie
Aga mootoril on ikka kolm juhet, ühendan kõik siis täiesti suvaliselt :D?

Posted: Sat Mar 06, 2010 23:16
by felch
Just! Täpselt nagu seletati. Ja kui pöörleb tagusrpidi, vahetad 2 suvalist otsa omavahel ära. Lihtne!

Posted: Sat Mar 06, 2010 23:17
by cuprum
Wreckie wrote:Aga mootoril on ikka kolm juhet, ühendan kõik siis täiesti suvaliselt :D?
Ma ju rääkisin...
Ühendad suvaliselt, siis vaatad, kumba pidi mootor ringi käima hakkab. Kui tahad põõrlemissuunda muuta, siis vahetad kaks suvalist juhet omavahel ära (mõnedel ESC-idel ka võimalus suunda programeerida).

Posted: Sun Mar 07, 2010 18:39
by Wreckie
Hetkel sätin Throttle ja Pitch curve'i, mitte midagi ei saa aru enam :lol: ,
hetkel on nii, et kui puldilt lisan pöördeid, siis pealabade nurk väheneb, on see normaalne? Kas ei peaks just nii olema, et mida rohkem pöördeid, seda suurem nurk?

Posted: Sun Mar 07, 2010 19:20
by Kpe
Juhtservod töötavad nähtavasti lihtsalt valet pidi. Need tuleb reeversdada. Manuaalis peaks selle kohta mingi info olema...

Posted: Sun Mar 07, 2010 19:22
by felch
Swashi menüüst tuleb ühele numbrile miinus ette panna: http://helifreak.com/showthread.php?t=170512

Posted: Wed Mar 10, 2010 23:26
by Wreckie
Kas normal flight mode's peab pitch curve 0 Throttlega ka 0 olema, või on negatiivne pitch curve parem? Sesmõttes, et muidu ehk tõuseb liiga väiksete pööretega üles?