Page 9 of 23
Posted: Sun Oct 21, 2012 20:24
by Marek
Alati on reklaamides mees kes on rumal või jääb millestki ilma, lõpuks leidsin reklaami, kus on naine ebaõnne rollis
http://www.youtube.com/watch?v=M-tbWKkJKZU
Posted: Tue Oct 23, 2012 0:15
by prosper
Posted: Tue Oct 30, 2012 19:20
by Climatix
Posted: Fri Nov 02, 2012 21:15
by pohjakas
''Ohutut'' lendamist!
http://www.youtube.com/watch?v=tzXyYX7h ... re=related
mõned unustavad ohutuse

pidasin seda ''ala'' veidi leebemaks

Posted: Fri Nov 02, 2012 21:26
by felch
Kas tänapäeva propid on teritatud servadega või mis? Lapsepälves sai meie seltskonnnast igaüks korra või paar propiga vastu näppe ja õppis suurepäraselt ära, mismoodi käsi mootori käivitamisel peab liikuma. Verd ei pritsinud, kütust kll mõnevõrra.
Kui mina ohjad kätte võtsin, siis pritsis ka veid lennuki tükke...

Posted: Fri Nov 02, 2012 21:49
by trebla
felch wrote:Kas tänapäeva propid on teritatud servadega või mis? Lapsepälves ...

Lapsepõlves oli rohi rohelisem ja propid pehmemad
Mul isegi üks veneaegne kummist propp alles. Tegelikult vist asi selles, et võimsama mootoriga saab ka võimsama laksu mööda sõrmi. Igatahes õõvastav video, lennuisu mitmeks tunniks kadunud

Posted: Sun Nov 04, 2012 18:26
by prosper
Siit üks näide kuidas saavad "suured" piloodid "väikestele"pilootidele abiks olla. Ehk oskab Kalle kommenteerida kas päästekopter lendab välja ka sellistele abivajajatele.
http://www.youtube.com/watch?v=ffEYqGGY ... =g-all-lik
Posted: Sun Nov 04, 2012 19:10
by kronja
long range fpv:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... WkXJfQIgUA
22km - kollaselt start ja peaaegu paldiskini välja..

Posted: Sun Nov 04, 2012 19:28
by Marek
Jan on julge kutt

Posted: Mon Nov 05, 2012 13:47
by usamees
Posted: Mon Nov 05, 2012 20:31
by ussimuna
Posted: Mon Nov 05, 2012 21:59
by prosper
Jah nii see juhtus Pühapäeval 4 nov. kui kavatsesime udus ringi sõita . Oli tunne .et see ei lähegi terve päev minema. Siis järsku nagu oleks sattunud maailma ääre peale. Meri ja taevas sulasid tänu udule nii ilusasti kokku. Ja tänu sellele juhusele sündiski see pilt.

Sama koha peal sai ka luikesid pildistatud. Materjali oli palju ja ilm hea.
Posted: Mon Nov 05, 2012 22:27
by Ufonaut22
Posted: Mon Nov 05, 2012 23:35
by felch
Vägev!!!
Posted: Tue Nov 06, 2012 0:34
by Marek
prosper wrote:Jah nii see juhtus Pühapäeval 4 nov. kui kavatsesime udus ringi sõita . Oli tunne .et see ei lähegi terve päev minema. Siis järsku nagu oleks sattunud maailma ääre peale. Meri ja taevas sulasid tänu udule nii ilusasti kokku. Ja tänu sellele juhusele sündiski see pilt.

Sama koha peal sai ka luikesid pildistatud. Materjali oli palju ja ilm hea.
Millal ja kus teie neid pilte ja filme kõike kunagi vaadata saab?

Posted: Tue Nov 06, 2012 8:23
by Ets
Kusagil siin foorumis oli lause, et varsti on kõik kohad Hiiumaal ära pildistatud...aga nagu näha saab ka tuhandeid kordi pildistatud kohtadest ikka ja jälle uusi pilte
Kardan, et enne väsib käsi ja silm lendamast kui Hiiumaal pildistamise kohad lõppevad...arvab Hiidlane

Posted: Sat Nov 10, 2012 20:13
by tikka
kronja wrote:long range fpv:
22km - kollaselt start ja peaaegu paldiskini välja..
Tõesti päris huvitav ja õpetlik lend. Lisaks visuaalsele ilule üritasin leida, mis õhuruumis lennu kestel viibiti. Kõrguse ja visuaalorientiiride järgi ütleks, et Tallinna lähenemisalas ja lähialas. Lisaks oldi suhteliselt lähedal Ämari lennuväljale. Julge hundi rind on ikka rasvane või haavleid täis.
Lennureeglid on koostatud teatud tagamõttega, soovitan neid järgida.
Posted: Sun Nov 11, 2012 13:47
by kronja
http://www.youtube.com/watch?v=CWh3dWLvF28
juz fpv-tab jälle oma quad'iga. päris äge, kurat

Posted: Sun Nov 11, 2012 17:40
by ufo
Julge vend

Posted: Sun Nov 11, 2012 17:46
by pohjakas
üliäge ikka,krt

Posted: Mon Nov 12, 2012 14:39
by priitr
Tere.
Kirjutan Teile Lennuameti nimel. Meie tähelepanu on juhitud postitaja kroonja (4.nov 2012 postitus) üles laetud videolingile, kus ta jagab oma lennukogemust. Praegust postitust ajendas meid tegema asjaolu, et videost nähtav tegevus on vastuolus kehtestatud reeglitega. Nimelt sätestavad lennureeglid, et mehitamata õhusõidukite lennutamine kontrollitud õhuruumis on keelatud ja kontrollimata õhuruumis ei ole lubatud kõrgemal kui 500 jalga maa- või veepinnast, väljaarvatud juhul, kui selleks on eelnevalt saadud luba Lennuametist ja arvestatakse lennujuhtimisüksuse antud juhiste ja piirangutega. Sellised piirangud on kehtestatud lennuohutust silmas pidades, arvestades asjaoluga, et kontrollimata õhuruumis ei tohi õhusõidukid lennata madalamal, kui 500 jalga ja kontrollitud õhuruumis peab olema kõigi õhusõidukite ja lennujuhtimisüksuse vahel kahepoolne raadioside ja toimub lendude juhtimine. Kuna videolt on näha, et lennukõrgus tõuseb mehitamata õhusõidukil kohati üle kilomeetri ning lend on Paldiski suunal, siis just sellelt suunalt suundutakse Tallinna lennujaama maanduma (kui on kasutusel rada 08). Selline lennutegevus, nagu on seda näha eelpool mainitud videost, seab tõsiselt ohtu teiste õhusõidukite sh reisilennukite ohutuse (kokkupõrke tagajärjed võivad olla fataalsed).
Mehitamata õhusõidukite tsiviilotstarbel kasutamise reeglid on hetkel väljatöötamisel ja sellest tulenevalt peate oma praeguses tegevuses juhinduma ainult lennureeglites toodust (
https://www.riigiteataja.ee/akt/13201154 ).
Täiendavat informatsiooni on võimalik saada lennutegevuse osakonnast.
Lugupidamisega
Jaanus Ojamets
Lennutegevuse osakonna juhataja
Lennuamet
Posted: Mon Nov 12, 2012 16:38
by kronja
priitr wrote:
Tere.
Kirjutan Teile Lennuameti nimel. Meie tähelepanu on juhitud postitaja
....
Jaanus Ojamets
Lennutegevuse osakonna juhataja
Lennuamet
aitäh

Posted: Mon Nov 12, 2012 17:17
by Dreddix
delete
Posted: Mon Nov 12, 2012 18:54
by Võsalendur
Dreddix wrote:Aga kui jutt läks sinna poole, kõik on nii toredasti lahtiseletatud, tore oleks ka näha lennuameti poolt kaardi, kus KÕIK saaksid näha, kus meil, Eestis on kontrollimata ja kus on kontrollitud õhuruumid!

Ma pole küll lennuametist aga leidsin kiirelt otsides sellise kaardi. Värvisin punaseks osa mis kontrollitud alates maapinnast.
Kaart ise
http://aim.eans.ee/Files/UPLOADED_FILES ... _chart.pdf
Posted: Mon Nov 12, 2012 21:25
by trebla
Kas Kollane jääb siis ka kontrollitud õhuruumi sisse? Siis peaks seal lendamiseks olema raadioside lennujuhtidega?
Posted: Mon Nov 12, 2012 22:50
by priitom
Ikka, kui keegi millegi heaga hakkama saab, hakatakse kõike piirama. Piiramist vajavad ju ainult alad, kus lennukid õhku tõusevad või maanduvad?
Posted: Tue Nov 13, 2012 7:37
by Ets
Seadused, reeglid ja ettekirjutused on selleks, et neid täita...
Palun järgige neid kuni lennuamet meisse (mudelistidesse) veel lugupidamisega suhtub!
Posted: Tue Nov 13, 2012 10:00
by Marek
Jah, kainet mõistust eelkõige! Aga jätkame nüüd teemasse

:
http://www.youtube.com/user/nastycop420 ... 9cSxEqKQ78
Posted: Tue Nov 13, 2012 10:09
by Dreddix
Posted: Tue Nov 13, 2012 16:14
by priitr
Võsalendur wrote:Dreddix wrote:Aga kui jutt läks sinna poole, kõik on nii toredasti lahtiseletatud, tore oleks ka näha lennuameti poolt kaardi, kus KÕIK saaksid näha, kus meil, Eestis on kontrollimata ja kus on kontrollitud õhuruumid!

Ma pole küll lennuametist aga leidsin kiirelt otsides sellise kaardi. Värvisin punaseks osa mis kontrollitud alates maapinnast.
Kaart ise
http://aim.eans.ee/Files/UPLOADED_FILES ... _chart.pdf
Tere,
Sellelt lehelt on võimalik leida VFR kaart ja muud vajalikku infot:
http://aim.eans.ee/
Siin kaardil punase joonega on välja toodud lähiala (kuhu ei tohi ilma lennujuhi loata siseneda). Kontrollitud õhuruum aga ulatub kaugemale.
Lisaks lennureeglid:
https://www.riigiteataja.ee/akt/13201154
Parimat