Page 2 of 2
Posted: Wed Apr 08, 2015 17:24
by Aqua
Aku tuleb Markolt - pole mõtet välismaalt tellida. Milline on mõttekas aku, mis
"markolaost" saadaval? Kas muud jupid sobivad? Muutsin viimasel hetkel mootorid teiseks, sest teised kõik EU laost otsas
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
.
4M
Posted: Wed Apr 08, 2015 18:21
by carebear
Sa pead ikka need pikad õhtud ette võtma. Antud hetkel need mootorid ei tohiks tõsta su masinat ülessegi. Keskmine suhe rahuliku lennu puhul võiks olla 1:2 ehk kui su mass on 1200g, siis tõmme peaks olema 2400g. Sellisel juhul saaksid hõljuda juba poole gaasiga.
Posted: Wed Apr 08, 2015 19:28
by Aqua
Nii, muutsin aku ja mootorid ära. Kas nüüd parem:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing?
4M
Posted: Wed Apr 08, 2015 20:09
by carebear
Vaheta propellerid ka välja 9x6 vastu siis on hea juba. Vaata low voltage alarm ka kindlasti.
Posted: Wed Apr 08, 2015 20:27
by Aqua
Loll küsimus, aga kas nt
sellised propid on siis õiged?Need küll 9x4,7 aga ma ei suutnud 9x6 leida
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
.
Milleks on tulevikus GPS vaja? Kas see suudab hoida quadi ka stabiilsemana? Lisaks olen aru saanud, et kui on GPS (ja äkki mingi jubin veel vajalik), siis suudab quad ise koju tulla, aga kas midagi veel? Seega pole päris kindel, kumma aju peaks võtma. Kas selle, mis nimekirjas või 69€ Naza? Naza on foorumis küll hullult kiidetud, aga kui sellele sobivaid seadmeid raske leida (odavalt), siis pole sellest ka eriti kasu.
4M
Posted: Wed Apr 08, 2015 22:03
by mel
GPS seade suudab ise lennata kui tal lisaks baro ja mag peal on, ehk sa küll planeerid talle teekonna ette aga teeb seda ise ilma et juhtima vahetult peaks.
samuti rakendub koju tagasi tulemise võimaluse seadistamine, samuti automaatne asukoha hoidmine.
Posted: Thu Apr 09, 2015 7:23
by nemo
carebear wrote:Sa pead ikka need pikad õhtud ette võtma. Antud hetkel need mootorid ei tohiks tõsta su masinat ülessegi. Keskmine suhe rahuliku lennu puhul võiks olla 1:2 ehk kui su mass on 1200g, siis tõmme peaks olema 2400g. Sellisel juhul saaksid hõljuda juba poole gaasiga.
Suhtarv peaks olema ikka vastupidi esitatud ehk 2:1
1:2 puhul oleks 1200gr pooleks jagatuna
Posted: Thu Apr 09, 2015 11:41
by Aqua
Nüüd veel lahtine pult + vastuvõtja. Kas näiteks
Turnigy TGY-i6 sobib? Hakkas jubedalt meeldima
X650 V4 Carbon 650mm raam ja kui võimalik paneksin sinna
T-shape Carbon Fiber Landing Gear jalad alla. Tuleb küll kallim ja raskem, aga välimuselt palju ilusmam ja äkki vibra ka vähem? Kas selle raamiga peaks nüüd jälle võimsamad mootorid osta (kaal 880g
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
). Kuidas ma arvutan, palju mootorid tõsta jõuavad?
4M
Posted: Thu Apr 09, 2015 17:31
by carebear
nemo wrote:carebear wrote:Sa pead ikka need pikad õhtud ette võtma. Antud hetkel need mootorid ei tohiks tõsta su masinat ülessegi. Keskmine suhe rahuliku lennu puhul võiks olla 1:2 ehk kui su mass on 1200g, siis tõmme peaks olema 2400g. Sellisel juhul saaksid hõljuda juba poole gaasiga.
Suhtarv peaks olema ikka vastupidi esitatud ehk 2:1
1:2 puhul oleks 1200gr pooleks jagatuna
Tõsi nii ta on, minu viga.
Aqua wrote:Nüüd veel lahtine pult + vastuvõtja. Kas näiteks
Turnigy TGY-i6 sobib? Hakkas jubedalt meeldima
X650 V4 Carbon 650mm raam ja kui võimalik paneksin sinna
T-shape Carbon Fiber Landing Gear jalad alla. Tuleb küll kallim ja raskem, aga välimuselt palju ilusmam ja äkki vibra ka vähem? Kas selle raamiga peaks nüüd jälle võimsamad mootorid osta (kaal 880g
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
). Kuidas ma arvutan, palju mootorid tõsta jõuavad?
4M
Võta mingi mootor, copy selle nimi, kirjuta thurst lõppu ja pane google otsingusse ning siis loe tabelidest.
Posted: Thu Apr 09, 2015 17:48
by Aqua
Kas puldiks FS-T6 sobib? Mis propid siiski õiged? HK otsides 9x6 leiab küll midagi, aga kas kõik sobivad ka multikopteritele? See mootor, mis hetkel nimekirjas suudab tõsta 9x6 propiga tiba üle 1kg - sellest peaks ju piisama.
4M