Page 2 of 2

Posted: Wed Oct 05, 2016 14:36
by darzik
Kas kõik 4 mootorit on oma asukohale vastava keermega võlliga? Mingist videost jäi silma, et P2 vasak tagumine ja parem esimene propeller on hõbedase keskosaga ja paremkeermega (nagu enamik kruvisid-mutreid). Teised kaks siis musta keskosaga ja vasakkeermega.

Kui mootorid on oma õige koha peal, kas nad ka tegelikult õiget pidi ringi käivad? Võid propellerid teibijuppidega asendada ja näpuga kontrollida, kui muidu aru ei saa. Ja kui mõni mootor (tõenäoliselt see, mis proppi minema lennutab) valepidi käib, kontrolli, ega Sa äkki mootorite vahetamise käigus juhtmeid segamini ei ajanud (kolmest kahe juhtme omavahel vahetamine paneb mootori teistpidi tööle, tõenäoliselt kehtib see ju ka Phantomi puhul)

Kui esialgne viga mootorite vahetamisega kadus, siis võib-olla polnud/pole ka ESC vigane, lihtsalt ühendus mootoriga oli kehv ja see viga sai vahetuse käigus märkamatult parandatud?

Posted: Wed Oct 05, 2016 19:52
by Ernie
Jah, Darzik, mootorid on õigete kohtade peal, juhtmed õigesti ühendatud ja tiivikud pöörlevad õiges suunas (paari kaupa).

Tegin uue katse, kus vahetasin tiivikuid (õige märgistusega) omavahel, et välistada vigasest tiivikust põhjustatud anomaalia.

Alguses „loopis“ vigane mootor jätukvalt tiiviku minema, siis jäi pidama. Olgigi, et alguses keerasin tiiviku enam-vähem sarnaselt teistele kinni, siis pärast oli kõnealune tiivik väga kõvasti kinni. Katsusin hiljem mootoreid ja päripäeva pöörlevad olid oluliselt soojemad kui teised.

Kas võib olla, et vigane mootor teeb mingisuguseid vaevumärgatavaid “äkkipidurdusi“, mis põhjustavad tiiviku minemalendamise. Kuigi tiivik tundub pigem kiirendamise juures minema lendavat.

Posted: Mon Oct 10, 2016 7:41
by felch
Kopter on Phantom2? Minu teada on tal ise kinni keeravad propid ja seega saaksid ära lennata vaid siis kui mootor pöörleb vale pidi või siis tõesti ajuti kiilub kinni.
Äkkpidurdusi peaks näha olema.

Posted: Mon Oct 10, 2016 23:03
by Ernie
Tegin täna välikatseid.
Kopter toimis enam-vähem. Pool esimest akut oli selline asi, et kui teha järsk tõus, siis pööras kopter ennast õhus tagurpidi ja kukkus alla. Korra lendas ka probleemselt mootorilt prop minema. Kui akust oli veel kolmandik järel ja kuni lõpuni toimis kopter korralikult. Terve teise akuga ei olnud tähelepanuväärseid probleeme.

Järeldus 1 - mootori soojenedes hakkas asi tööle.
Järeldus 2 - tuleb siiski mootor välja vahetada

Kas kellelgi on midagi sarnast juhtunud?
Kust soovitate uusi mootoreid otsida?

Posted: Tue Oct 11, 2016 8:56
by primaat
....neli mootorit ja proppi Phantom kahele olemas...

Posted: Tue Oct 11, 2016 13:07
by Ernie
Saatsin PS-i