Posted: Wed Oct 05, 2016 14:36
Kas kõik 4 mootorit on oma asukohale vastava keermega võlliga? Mingist videost jäi silma, et P2 vasak tagumine ja parem esimene propeller on hõbedase keskosaga ja paremkeermega (nagu enamik kruvisid-mutreid). Teised kaks siis musta keskosaga ja vasakkeermega.
Kui mootorid on oma õige koha peal, kas nad ka tegelikult õiget pidi ringi käivad? Võid propellerid teibijuppidega asendada ja näpuga kontrollida, kui muidu aru ei saa. Ja kui mõni mootor (tõenäoliselt see, mis proppi minema lennutab) valepidi käib, kontrolli, ega Sa äkki mootorite vahetamise käigus juhtmeid segamini ei ajanud (kolmest kahe juhtme omavahel vahetamine paneb mootori teistpidi tööle, tõenäoliselt kehtib see ju ka Phantomi puhul)
Kui esialgne viga mootorite vahetamisega kadus, siis võib-olla polnud/pole ka ESC vigane, lihtsalt ühendus mootoriga oli kehv ja see viga sai vahetuse käigus märkamatult parandatud?
Kui mootorid on oma õige koha peal, kas nad ka tegelikult õiget pidi ringi käivad? Võid propellerid teibijuppidega asendada ja näpuga kontrollida, kui muidu aru ei saa. Ja kui mõni mootor (tõenäoliselt see, mis proppi minema lennutab) valepidi käib, kontrolli, ega Sa äkki mootorite vahetamise käigus juhtmeid segamini ei ajanud (kolmest kahe juhtme omavahel vahetamine paneb mootori teistpidi tööle, tõenäoliselt kehtib see ju ka Phantomi puhul)
Kui esialgne viga mootorite vahetamisega kadus, siis võib-olla polnud/pole ka ESC vigane, lihtsalt ühendus mootoriga oli kehv ja see viga sai vahetuse käigus märkamatult parandatud?