Page 2 of 2
Posted: Tue Mar 04, 2008 3:18
by Ervin2
Milliseid abivahendeid kasutad stabika esiserva lihvimisel.
Jämedam töö,ilmselt höövel,nuga ja viil,aga edasi,on mingi rakis või lihtsalt liivapaberi ja klots?
Posted: Tue Mar 04, 2008 10:55
by Kuno
2mm balsast peaks maa ja ilm olema
muidugi maa ja ilm-minuarust olid Planexi tiivad kaetud 1,5 mm balsaga.
Posted: Tue Mar 04, 2008 15:17
by MagnusL
Esiserva tegin nii, et kõigepeale ülejäänud stabika osaga tasaseks, siis noaga enam-vähem kuju ja siis suure-laia liivapaberi klotsiga, silma järgi õigesse vormi.
Posted: Tue Mar 04, 2008 15:35
by lauri
CNC-ga lõigatud ribide järgi vahu lõikamine ja nii lennuki tegemine tundub lausa lust
Jõudu tööle!
Posted: Tue Mar 04, 2008 22:39
by linnuke
vaht sai lõigatud ikkagi käsitsi tehtud shabloonide järgi,ribid lõikas eerikkarts CNC ga.Ma sain nii aru ,kuna olen Magnus L iga suht tihti suhelnud.
Posted: Wed Mar 05, 2008 19:08
by Võsalendur
Shabloone olen ma teinud nii, et Profili2ga prindin välja vastava profiili (saab kattematerjali paksuse paika panna jne), siis liimin saadud asja pleki külge, lõikan plekikääridega välja ja lõikepinna lükkan liivapaberiga siledaks. (lõigates jätan väga väikese varu et oleks mida lihvida)
Posted: Wed Mar 05, 2008 23:23
by MagnusL
Täna sain siis kere šabloonid ka kätte, siinkohal tänud veel Eerikule
Täna ma ehitama veel ei jõudnud.
Pilt:
Posted: Tue Mar 11, 2008 12:45
by silver
Mis on saanud sinu exstra ehitusest, kas edeneb? Äkki pistad veel piltte üles, oleks huvitav vaadata
, endal kaa plaan kunagi alustada ehitusega.
Posted: Tue Mar 11, 2008 16:41
by MagnusL
Ehitus on hetkel peatatud, nii nädalaks, üks põhjusi on see on et osa puidust on alles teel.
Posted: Thu Mar 13, 2008 17:59
by Kuno
mis kummalisest kohast sa seda puitu tellid?Kullo valik ei ole piisav?
Posted: Thu Mar 13, 2008 20:03
by MagnusL
Saksamaalt ikka
Kulloga võrreldes on seal parem puit, odavamad hinnad ja kullos on seda liiga vähe.
Posted: Mon Apr 07, 2008 22:26
by MagnusL
Täna alustasin kere ehitust, tegin valmis rakise ribide liimimiseks.
Ribid liimin homme ja pilte ka hetkel pole.
Posted: Tue Apr 08, 2008 21:36
by MagnusL
Posted: Wed Apr 30, 2008 17:20
by MagnusL
Hetkeseis:
Varsti hakkan balsaga katma.
Posted: Sat May 03, 2008 15:59
by tarts
Paistab pönev.
kuidas sa kupli ja kapoti mõled teha. Kui ise kavatsed vormida, siis kujutan ette, et nende vormide tegemine võtab küll kaua aega
Posted: Mon May 05, 2008 17:54
by MagnusL
Need kavatsen ka ise teha, veel pole kindel kuidas.
Posted: Sun Jun 29, 2008 15:42
by MagnusL
Alustasin täna kere balsaga katmist.
Posted: Fri Nov 28, 2008 19:12
by otto16
tere
tahtsin siukestasja küsida kuumatraadi lõikaja kohta et ega siuke lõikamine akut ei riku tegemist ika ju lühisega
Posted: Fri Nov 28, 2008 19:57
by saarlane
aku saab tühjaks. pealegi sa ei pea aku pealt seda tegema. edukalt sobib ka trafo.
Posted: Fri Nov 28, 2008 20:07
by mart63
See asi ei tarbi eriti palju voolu, mul on üks "kuum traat" kabiinide tegemiseks, 30cm 0.2mm nikroom takistustraati ja töötab 1 amprise adapteri pealt, ei lähe soojakski.
Posted: Fri Nov 28, 2008 21:32
by Võsalendur
Kui käsivarrejämeduse kaabli asemel takistustraati kasutada, siis ei juhtu akuga midagi. Starter võtab kah ju rohkem voolu:D
Posted: Fri Nov 28, 2008 21:47
by mg3a1@hot.ee
Meil klubis veneaegne traffo millel saab pinget muuta ja sealt keerad siis palju vaja. Soovitaks ikka takistustraati kasutada. Ja asi ju lihtne, mõõdad testriga palju sinu traadijupil takistus on, aku pinget sab ka mõõta ja sii I=U/R. Ja kui meetrisel jupil seal paar-kolm oomi takistust siis ega see vool polegi eriti suur. Ise tõin Vahutehasest traati millega seal suuri vahutükke lahti lõikasid. Kitarri keel aga minuarust parem.
Vahutehases muideks ilus vaade kui suur ruum on suuri vahust sambaid täis. Mõõdud siis 1,2x1x3 meetrit ja neid ladustatakse püstises asendis.
Vabandust, et teemast mööda!