Page 2 of 3

Posted: Tue Mar 04, 2008 11:21
by seriff
videoga on se jama et sai kaameraga filmitud ja seda ma ei saa netti panna kuna puudub vastav juhe :(

Posted: Tue Mar 04, 2008 11:36
by vallojoe
Mis kaameraga, digi või analoog?
Mõlemal juhul annab midagi ette võtta.
ja üks juhe ei tohiks mudelisti eelarvesse suurt auku tyekitada ;)

Posted: Tue Mar 04, 2008 23:39
by seriff
analoog aga selle juhtmega nii et pole otsinudki ja auku jah ei tekita varem pole seda lihtsalt vaja ka läinud.

Posted: Wed Mar 05, 2008 10:06
by vallojoe
analoogi puhul on sul ka konverterit mingi seadme või kaardi näol vaja, palja juhtmega pole miskit teha.

Posted: Wed Mar 05, 2008 10:35
by Kuno
selleks asjaks on juba enamus kahjud kõrvaldatud nii et pühapäeval uuesti .
Ma saan aru,et see lend oli sul üldse esimene pärislend põllul?Arvan,et nüüd oleks sul mõistlik mingi treeneri tüüpi lennukiga vähe harjutada,enne kui uue katse teed.Nüüd tead,et mudel on võimeline õhku tõusma ja kui on mõned tunnid mõnd lihtsamini valitsetavat mudelit lennutatud,oleks mõistlik teema juurde tagasi tulla.Äkki tehke Silveriga väike diil - ka Home Run peaks olema stabiilsem ja kergemini juhitav,kui see SU.
ja muidugi see ka suur viga tegin põhja kaane valge ja kokpit on ka valge
tõesti väga suur viga - ka tiivad sul mõlemalt poolt ühesugused.See punase ruuduline kate on nii silmatorkav,et ei oska eristamiseks isegi mingit disaini soovitada - võibolla tiiva pealmisele poolele kiired tumesinisest kilest ja allapoole mõned kerega parallelsed laiad valged triibud.Luuk keres tee kindlasti kerega ühte värvi siniseks.

Posted: Wed Mar 05, 2008 13:10
by seriff
tiibade peale mingit sinist panna oleks hea idee ja luuk läheb kindlasti kerega ühte värvi.tiivad ei ajanudki segadusse vaid see alumine luuk.

diili silveriga vist ei peagi tegema selleks tuleb lihtsalt gladiaator laest alla võtta ja ridalisse minna sest see sama tüüpi mis home run-gi.
selle gladiaatoriga veel selline jama puudu mootor sest see mis oleks panna liiga suur vist Kyosho GX61 ja hetkel lihtsalt liialt investeeritud et ei ole lihtsalt võimalik soetada sobivat mootorit.kuigi soovitati panna super taiger 8ccm sellele lennukile samas mis se 2ccm enam halba teeb.



selle juhtmega ongi asi nii et polegi selle ka soetanud et on veel vaja mingit konverterit.pole eluliselt tähtis saab nii sama ka hakkama.

Posted: Wed Mar 05, 2008 18:28
by lauri
Mootor ei ole kunagi liiga suur (õigemini liiga võimas)... Kui lennukaal ja raskuskese ok tuleb, siis kruvi aga ette! Võimsuse saad maha kasvõi nii, et piirad gaasi-servo käiku või paned väiksema(sammuga) propelleri ette.

Posted: Wed Mar 05, 2008 19:10
by MagnusL
Mina arvan et gaasiservo käigu piiramine on halb mõte, mootor timmitakse paika ikka ju täisgaasiga. Pigem ole ise gaasiga ettevaatlik.

Posted: Wed Mar 05, 2008 19:36
by Kuno
helista Raitsile -
Mul oleks soovi korral Super Tiger 46 ABC müüa,hind oleks 800.- eek-u
see mootor on just täpselt see,mida Gladiaator vajab!

Posted: Wed Mar 05, 2008 20:39
by seriff
Kuno wrote:helista Raitsile -
Mul oleks soovi korral Super Tiger 46 ABC müüa,hind oleks 800.- eek-u
see mootor on just täpselt see,mida Gladiaator vajab!
jah aga asi nagu mainisin et see mootor oleks kohe võtta,Ratis müüb küll aga hetke resurss ei luba seda lihtsalt selles ongi asi.seda mõtlesingi ise ka et ta müüb ja hind norm aga ... .

Posted: Wed Mar 05, 2008 20:58
by Raits
Moootori eest võib pool raha hiljem ka maksta.

Posted: Wed Mar 05, 2008 22:37
by andrias
Ma lendan enne sind enda omaga ära- raudselt tükid taga, siis saad minult mootori :lol:

Posted: Wed Mar 05, 2008 22:41
by silver
Andrias, ära ole selles kindel, et kobarasse paned, mina usun et sul läheb väga hästi, pead lihtsalt ise julguse kokku võtma :D . Pole muud kui pühapäeval kohale ja lind taevapoole saata, ruumi seal jagub :wink:

Posted: Wed Mar 05, 2008 22:45
by andrias
"Vaatame, vaatame", ütles pime, ja lükkas karu kaljult alla 8)

Sry OT pärast

Posted: Thu Mar 06, 2008 12:00
by seriff
andrias wrote:Ma lendan enne sind enda omaga ära- raudselt tükid taga, siis saad minult mootori :lol:
pole see asi üldse nii hull sul ju 1600 üla tiivaline mis peaks ikka suht rahulik masin olema.kui mina suutsin su-d nii kaua taevas hoida siis sina suudad nii kaua kui kütet paagis :D

pea asi et seda lund ei sajaks,kui nii edasi sajab siis peame kuhugi maandumis raja sisse lükkama või teine varjant ongi pehmem. :D

Posted: Thu Mar 06, 2008 12:30
by cuprum
seriff wrote: või teine varjant ongi pehmem. :D
Kahjuks mitte korraliku telikuga masinatele - need eriti "hange" maandumist ei armasta

Posted: Thu Mar 06, 2008 14:29
by seriff
see hange oli naljaga aga eks laupäeval saab käija üle vaadata mis seis on arvan ise et lageda peal pole seda lund nii palju et segaks maandumist.lagedal tuul puhub selle minema ja 1-2 cm se pole vast takistus,kui pole kõva koorik peal.

ja nüüdseks ka su jälle lennu valmis propp ette ja võib uuele katsele minna.kahjud kõrvaldatud sai kõik üle vaadatud ja selgus ka et tiiva servo oli kinnitusest lahti löönud või andis se lennu ajal järgi ning muutis juhitamatuks selle masina.

Posted: Fri Mar 07, 2008 22:32
by cuprum
Nuh, kuidas siis lood on? Mina igatahes hommikul auto lumelauda täis lastin ja homseks baaslaagri Tartusse sisse võttan. Et kas haaran paar õhusõidukit kah kaasa ning pühapa hommikul Trt-st stardib?

Posted: Fri Mar 07, 2008 22:40
by seriff
meil ikka kindel plaan minna lennutama.täna oli soe ilm mis sulatas hulga lund ja ega lagedal põllul polegi teda palju.
eelmine kord oli ikka suht udune ja sadas ka miskit aga lennutada sai.
pühapäevaks lubas norm ilma tuult 4-10m/s mis on täiesti reaalne lennutamine.

see kord tulen gladiaatoriga kohale homme vaatan raskuskeskme üle, su jätan lae alla.

Posted: Fri Mar 07, 2008 23:06
by cuprum
seriff wrote:meil ikka kindel plaan minna lennutama.
Ok, siis homme õhtupoole võtab kontakti. Hmm, kuis Raadi lennuvälja seis on?

Posted: Sat Mar 08, 2008 19:12
by seriff
homme kella 11.00 platsile siis.

Posted: Sat Mar 08, 2008 21:06
by cuprum
seriff wrote:homme kella 11.00 platsile siis.
Kui nüüd veel mõne kaardi või "pärismaalasele" sappa saaks ;)
Ega keski Tartust liigu? Hmm, siis miski 10 paiku oleks start?

Posted: Sat Mar 08, 2008 21:36
by andrias
Ma liigun ilmselt, a ma pean ise kah kaarti tsekkama. Võrupoolt olen käind küll, aga tartu poolt, hmm :roll:

Posted: Sat Mar 08, 2008 22:02
by seriff
mingi sugune on siin olemas aga kui siia poole jõuad siis võid helistada saan juhatada.
ise satrdin põlgastest.rohelisega märgistatud tee.tartu võru mnt ääres tammiku pubi juurest vasakule.
Image

Posted: Sun Mar 09, 2008 20:22
by andrias
Terv
Pidin täna ära liikuma, Sheriff, sai su Su lendu?

Tänud Cuprumile ja teistele, kes aitasid. Täna jah ebaõnn :?

Posted: Sun Mar 09, 2008 21:16
by seriff
kahjuks mitte,mootori häälestamisega ja hiljem selgus et ühe tiiva servo oli kinnitusest lahti tulnud,sai enne minekut kontrollitud oli kinni ju siis mitte piisavalt,hea et maas välja tuli kui pärast jälle lappida.
selle su-ga ongi nüüd nii et mina enam ei taha ühtegi taevasse viia hetkel,kui keegi targem vaatab üle ja teeb lennu et kuidas ta on võimeline lendama jne siis alles kunagi ise.
se gladiaatori kaotus tegi oma töö hetkel.
uurin nats kuidas ja mis,ja ehk läheks ka tallinna vaatama kuidas lennatakse võtaks su kaasa ja targemate juures ehk üritaks kui juhe puldile taha panna,et kui miskit kehvasti võtaks kohe juhtimise üle.

muidugi suured tänud cuprumile ka siit poolt kes oleks teinud proovi lennu aga servo viga sellega ei lendaks keegi.
ehk järgmine nädala vahetus kui cuprumil aega ja viitsib jännata,teeks uue katse.
kui olen veendunud et lendab ja suudab ka see isend rahulikult lennata siis proovin ehk ka ise.

hetkel kahtlustan ka puldis miskit mäda sest kui nats eksid keskosaga siis kohe ka liigutab kõrgus tüüri mis pole eriti meeldiv.

veelkord tänud cuprumile.

Posted: Sun Mar 09, 2008 22:30
by Raits
Mis Gladiaatoriga juhtus,kas jälle Andriase omaga?Sellest jutust ei saand küll suurt sotti seal toimunust.

Posted: Sun Mar 09, 2008 22:38
by seriff
gladiaator oli minu oma mis sai oma lõpu laupäeval,gaas maha ei tulnud ja täis laksuga maha.taastada pole midagi lihtsam on uus ehitada kui hakata lappima.
arvan et ka siit nüüd minu lennud natukeseks ajaks lennatud.

ainus mis on alles mootori kate ja goka.mootori kate kui kellelgi vaja siis teab kust saab.seal ridalis on mingi jama enamus lõhuvad omad masinad ära,kes kui palju on ise asi.

Posted: Sun Mar 09, 2008 22:42
by Raits
Mootor jäi ikka terveks või?

Posted: Mon Mar 10, 2008 9:33
by andrias
Raits wrote:Mis Gladiaatoriga juhtus,kas jälle Andriase omaga?
Terv kõigile.
Minuomast niipalju, ma ei saanud jälle lendu. Tigre kollektor, murdus jälle lahti. Sai küll korralikult keevitatud aga ju sis ei ole ikka päris alumiinium, ei jäänud ilusti pidama. Noh vähemalt jäi lennuk terveks.
Mootor kah ei jäänud käima ilusti, tea kas viga kütuses, sest ta nats aega seisnud kah. Tühikäigu kruvist polnud kah manuaalis eriti juttu.

Ühesõnaga Sheriff, kas sul jäi Tigre kolle terveks? Vähe usutav muidugi.
Et nüüd ei teagi kas sebida uus mootor või kolle, sest et mootori kollektori kontaktpind on kah deformeerunud veits, vaja lihvida jne.
Äkki kellelgi pakkuda siinsest "Lõunarahvast" on pakkuda .45 mootorit

Oeh :)