Page 2 of 2
Posted: Mon Aug 11, 2008 12:01
by mart63
Kas sul on futaba pult? Kas eleronid on miksitud "Wing" menüü alt? Seljuhul expo mõjub mõlemale. Isegi kui kasutasid vabat miksi peaks mõjuma.
Posted: Mon Aug 11, 2008 12:09
by seriff
enamus pultidel ikka mõjub mõlemale kui on miksitud kokku 1/6 kanal.
6 kanalit ei pea eraldi expo panema.
tüüri käike maha tahad võtta epa-ga siis pead eraldi ka 6 võtma.
Posted: Mon Aug 11, 2008 12:17
by MadDriver
Pult on jah Futaba T6EX. Mõtlesin kasutada sellist mixi nagu FLPR ehk siis flaperon mixing.
Posted: Mon Aug 11, 2008 12:22
by mart63
Siis mõjub expo mõlemale.
Posted: Mon Aug 11, 2008 12:30
by Ropka
kui flape on aktiveeritud, siis expo ja D/R mõjub mõlemale eleronile
Posted: Mon Aug 11, 2008 12:36
by MadDriver
Suur tänu kõigile!
Huvitav, milliseks kujuneb Karksi lennupäev 16.ndal? Kas võib loota, et kellelgi on aega mu lennukile profipilk peale heita või ka esmalend teha?
Ehk saan ta selleks ajaks kokku. Tundub, et viimase asjana on veel jäänud välja nuputada aku kinnitus.
Posted: Mon Aug 11, 2008 13:32
by lauri
Marek ju on olemas Karksis, Marek aitab
Posted: Mon Aug 11, 2008 13:36
by MadDriver
Paistab, et tekkis veel üks tõrge. Kuna algselt oli mul arvestatud 2S LiPo-ga siis olin vahepeal jõudnud unustada, et regu manualis on 3S LiPo puhul lubatud ainult 2 servot aga mul on ju 4. Nii, et esmalennuni jääb veel x päeva.
Posted: Mon Aug 11, 2008 21:53
by Võsalendur
kuna sul 6.kanal on miksitud 1. järgi käima, siis peaks 1.kanalile sätitud ekspo mõjutama vastavalt ka 6.kanalit
Posted: Mon Aug 18, 2008 12:44
by MadDriver
Tere.
Karksi lennupäevadel käis siis kogenud piloodi juhtimisel ka minu lennuk esimest korda õhus.
Tahaksin tänada kõiki, kes mulle häid nõuandeid jagasid.
Nüüd tuleb siis väga tõsiselt simule pühenduda.
Posted: Mon Aug 18, 2008 13:19
by Marek
No problemos! Edu ja pealehakkamist!!!
Posted: Mon Aug 18, 2008 15:02
by [J]
Tundub väga ilus lennuk olema. Hea meelega kuuleks sellise lendamisvõimekusest täpsemalt.
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=544877
Posted: Mon Aug 18, 2008 22:34
by MadDriver
Minu käest on seda natuke vara küsida. Ma olen ikka täitsa algaja alles aga ilus on ta küll.
Posted: Fri Dec 19, 2008 0:34
by tann200
kust te sellist rohelist depronit ostate? Kullost?
Posted: Fri Dec 19, 2008 8:49
by mart63
Key kaubamaja, Järve keskuses. 100x50cm leht 9.- Paksus 5~6mm ja üks pool sooneline. Pehmem kui "õige" depron.
Posted: Fri Dec 19, 2008 18:41
by MadDriver
Mina ostsin Viljandist Espak Grupi kauplusest. Müügil parketi alusmaterjalina kaks erinevat paksust - seesama Mardi poolt nimetatud 5~6mm ja teine poole õhem. Mõlematel üks pool sile ja teine sooneline. Tartus siis pood Turu 24.
Posted: Fri Feb 27, 2009 16:39
by saarlane
Väike vahust lennuk Vol 2.
Tegin ka siis omale ühe väikese vahust lennuki.
Õhus pole veel käinud aga üritan proovida, kohe kui õues vähegi kuivem ilm tuleb ja kuskile lennuplatsile ligi pääseb.
Iseenesest kaalu on tal 400g tiib on 33 tolli. Kuna mootoril on tõmmet üle 2 korra rohkem kui vaja peaks edukalt õhus püsima.
Ah jaa, tiiva profiil on kfm3, millel peaks (teoorias) olema tõstejõud suurem kui lihtsalt kumeral tiival.
Natuke küll muretsen sellepärast, et raskuskese on liiga ees (sellesmõttes, et nina on natukene liiga raske) ja kere ise ka pisut vildakas. Kuna sai asi põhimõtteliselt ilma plaanideta 2 õhtuga nö põlve otsas kokku liimitud. Eks siis annan teada kui edukas või mitteedukas esmalend tehtud saab.
Pilti kah.
Küsimused ja soovitused teretulnud.
Posted: Fri Feb 27, 2009 16:41
by tann200
Arvasingi, et see materjal. Vanasti oli bauhofis ka saada, aga enam pole näinud.
Posted: Fri Feb 27, 2009 16:47
by mart63
Saarlane, 400g on väga palju Blubaby33" 'le. Juba minu 250grammine tundus veits raske.. 400g on paras 40" versioonile.
Posted: Fri Feb 27, 2009 16:49
by saarlane
natuke raske jah. Sest tehnika peal on kõvasti suuremale lennukile mõeldud. Kere üksi kaalus vist alla 100grammi natuke.
Kui nüüd veel antuke faktidest rääkida, siis pinnakoormatus on 31.
Posted: Tue Mar 03, 2009 20:13
by saarlane
Esmaslend tehtud, kui seda saab nüüd lennuks nimetada.
Nupukamad mehed said juba ilmselt aru, et esmalend selle pisikese lennukiga polnud just õnnestunud. Mõned sekundid sain õhus olla. Sel ajal lendas väga ilusti, kuniks tahtsin järsemalt ülesse ronima hakata, aga kõrgustüüri
control horn'i (ei suutund eestikeelset vastet leida) kinnitus andis järgi kõva koormuse all ning tõmbas tüüri kohe otse alla ja lennuki vastu maad. Tagantjärele uurides oli ta tõesti väga nõrgasti kinni ja oli suhteliselt loogiline ning kindel värk, et ta sealt lahti tuleb. Vähemalt on nüüd tarkust juures, mis koht on esimene puruks minemas. Saab need järgmine kord tugevamad tehtud.
Õnneks jäi tiib terveks, ning uus kere valmib kiiresti. Nii et järgmiste katsetuste kohta kuulete ehk nädalapärast, kuna ootan ka uue, pisema mootori ära.
Posted: Mon Mar 16, 2009 12:59
by saarlane
Tundub, et esimene läheb alati aiataha. Sest teine lennuk juba lendas vägagi pädevalt kui mitte öelda, et hõljus väikse vastutuulega.
Seekord siis sai pandud väike 24g mootor 8x4,7 propiga ning 54g 2s 1500mah nosrami lipo aku. Kokku on kaalu 249g. Tiivapinda 16,8 dm3
Elerone tal hetkel ei ole ja kuna lennuk läheb kooliprojektiks eesmärgiga õpetada algaja lendama, siis ei näe mõtet ka asja esialgu keerulisemaks ajada, sest lennuk pöörab väga hästi ,ja kui vaja ka suhteliselt teravalt, ainult pöördetüüriga.
Posted: Thu May 14, 2009 20:03
by MadDriver
Huvitaks selline küsimus: kas keegi on Kyosho Citabria (või Cessna) originaalelektroonika millegi vastu välja vahetanud?