Page 2 of 2

Posted: Tue Oct 28, 2008 23:36
by mg3a1@hot.ee
Kullos SuperTig.... 40. 1400.- Ja no ma vaatasin netist et ikka jube kallid ja siis kui Kullo hinda kuulsin, kohe ei uskunud et nii odavalt saab kah. Vaatasin ka lisa tarvikute hinda(paak ja toide ja) siis sai ka otsus tehtud et lennuk tuleb kindlasti sisepõlekas.

Posted: Wed Oct 29, 2008 11:30
by mg3a1@hot.ee
Keegi oskab SuperTigeri kohta mõne hea sõna öelda? Endal puudub sisepõlekatega igasugune kogemus

Posted: Wed Oct 29, 2008 12:02
by pipercub
ST mootorid on head, ühtlase käiguga kogu pöörete ulatuses. Vähemalt oma 2 mootori järgi.

Teine asi on 0,40 kuuptolli (6,5cm3) töömaht. Sobib 1,6 - 1,9m treenerile.
Aga laialt levinud 1,4 - 1,6m sportlennukitele jääb nõrgaks. Tõmme maa peal ~2,5kg. Vigurlennukile loetakse vajalikuks tõmbejõu varu 1,2 kaalu ja 3D lennukile 1,5. Nii et 2,1 või 1,7kg. Selliseid mudeleid leiab, aga nad pole eriti levinud. Tiivaulatus 1,2 - 1,3m.

http://www.der-schweighofer.at/artikel/ ... arf_1300mm

Midagi viimase piiri pealt:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=48839

Posted: Wed Oct 29, 2008 16:08
by mg3a1@hot.ee
Tänud tõsiste, sisukate ja julgustavate vastuste eest. Alati on hirm saada kehva kraami omanikuks, teha valesid otsuseid ja ise kõike järgi proovida ka ei jaksa, eriti kui teemas võhik. Loodan lähiajal näpud nitro´seks saada.

Posted: Wed Oct 29, 2008 16:50
by silver
Ei taha nüüd küll ST mootorit maha teha ja see mootor muidugi töötab hästi, kuid toon esile vea, mis ei pruugi küll kôigil juhtuda kuid siiski.
Nimelt, kui ST-iga vastu maad "kihutada", siis tôenäoline on , et vaja vaadata uus sumbuti kinnitus ja vôib järgi anda ka karburaatori kinnitus.
Sellist asja on kogenud oma lennuki peal seriff, kevadel kui oma esimesest f3a lennukist lahti sai.
Ise soovitaks sulle OS max-i , kuna see mats mida see mootor minu Home Run-i peal välja kannatas oli päris tugev. Peale korraliku puhastust läks esimesest löögist käima, ja mingeid purunemise jälgi vähemalt silmaga küll ei näe.

Posted: Fri Nov 07, 2008 15:52
by mg3a1@hot.ee
Lindigeris siis pakutakse mootoreid:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=46630
ja
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=45553

Vahe pea 1 kuubik aga hind ja kaal on samad, minu loogika ütleb et suurem ikka parem juuu. Mis peaks olema põhjus et osta see 6,5ccm, mitte võimsam 7,5ccm. Kas asi kestvuses/vastupidavuses! Et kui kaal on sama siis kas 7,5ccm´il on ploki ja silindri seinad õhemad? Kas peale võimsuse veel miskit vahet on?

Posted: Fri Nov 07, 2008 16:21
by mart63
Mul on too .40, Kyosho nime all (GX40), aga sama asi. Super mootor, väga ökonoomne, võimas ja kergesti käivituv.

Posted: Fri Nov 07, 2008 22:07
by mg3a1@hot.ee
mg3a1@hot.ee wrote:Lindigeris siis pakutakse mootoreid:
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=46630
ja
http://shop.lindinger.at/product_info.p ... s_id=45553

Vahe pea 1 kuubik aga hind ja kaal on samad, minu loogika ütleb et suurem ikka parem juuu. Mis peaks olema põhjus et osta see 6,5ccm, mitte võimsam 7,5ccm. Kas asi kestvuses/vastupidavuses! Et kui kaal on sama siis kas 7,5ccm´il on ploki ja silindri seinad õhemad? Kas peale võimsuse veel miskit vahet on?
Et siis on peale võimsuse(ja kubatuur) miskit vahet vää?