Page 2 of 2
Posted: Sun Nov 23, 2008 20:31
by aero
Posted: Sun Nov 23, 2008 20:40
by matukaz
Päris hea hooverdamine, kõige parem oli maandumine
Posted: Sun Nov 23, 2008 20:57
by seriff
seal head polnudki muud kui maandumised aga eelmisi õnneks ei olnud sisse pandud
peale seda matsu lendas veel paar korda aga siis juba hendriku käes.
video veel kokku panematta aja puudus.
Posted: Tue Nov 25, 2008 19:15
by seriff
Posted: Tue Nov 25, 2008 22:09
by rallikas
Mis imemasin see vahepeal oli? (2.10)
Posted: Tue Nov 25, 2008 23:44
by tarts
Asi juba edeneb
jätkake samas vaimus. varsti tulevad sise F3P võistlused
Posted: Wed Nov 26, 2008 16:22
by seriff
see imemasin oli nii nimetatud ufo
Posted: Wed Nov 26, 2008 17:52
by Marek
muidu äge aga kuna prop kisub kere vastassuunas pöörlema siis juhtimine suht võimatu ju?
Posted: Wed Nov 26, 2008 17:58
by Keks
Ei ole Marek, seal sees sellised väiksed labad servodega juhitavad, mis tekitavad vastupöörlemisele õhuvoolu, nagu umbes kopteri saba!
Posted: Wed Nov 26, 2008 18:01
by Marek
hmm, mina näen neid ainult kallutavatena, eks sa muidugi lähemalt näinud...
Posted: Wed Nov 26, 2008 18:02
by Keks
Neid ei näe väljast, täitsa sees on need
Posted: Wed Nov 26, 2008 18:11
by seriff
need mis näha on liikumiseks parem-vasak edasi tagasi.
sees on kaks mis liiguvad nagu lennuki eleronid et tekitada vastu tuult pöörlemis suunale(toimib nagu kopteri saba).
selliseid on hulga ja isegi uav täiesti lendavad asjad.
http://www.youtube.com/watch?v=sdGVI7kJ ... re=related
Posted: Fri Nov 28, 2008 14:12
by seriff
hei.
homme,laupäeval 29.nov lennutamist ei toimu kuna saalis teine üritus.
lennutama läheme pühapäeval 30.nov kell 11.
Posted: Sun Nov 30, 2008 19:29
by seriff
Posted: Sun Nov 30, 2008 22:38
by villy93
No järjest paremaks läheb, edu
. A miks sellel lennukil ja üldse kõigil "sisekatel" peab niiii lai kere olema?
Posted: Mon Dec 01, 2008 9:26
by cuprum
villy93 wrote: A miks sellel lennukil ja üldse kõigil "sisekatel" peab niiii lai kere olema?
Arvaksin, et "sisekas" pole vist õige alamhulga nimetus siinkohal
Pigem 3D ja 4D lennukid kipuvad sellist laia proofiili omama. Põhjuseks see, et külililennus annab lai kerepind täiendava "kandepinna". Egas propelleri õhuvool aru saa, kas ta piki klassikalist tiiba või kerest "tiiba" voolab.
Posted: Mon Dec 01, 2008 14:41
by villy93
Aa ma arvasin et ainult saali jaoks sellised väikesed ja seal eriti külili ei lendaks
Posted: Fri Dec 12, 2008 20:35
by seriff
hei.
helistati ja kahjuks ei saa ka homme 14.dets lennutada nii et tuleb kodinad võtta ja kui ilma on siis ridalisse minna.
Posted: Sat Jan 10, 2009 23:28
by aero
Uuel aastal uue hooga!
käisime täna saalis, üks video kah:
http://www.youtube.com/watch?v=PMP8KM4uLKI
Posted: Sat Jan 10, 2009 23:42
by mart63
Offtopic, aga kas need videot võiks olla ilma "doktospiiledeta" ?
Meeldivam oleks vaadata. Kui panna muusika taustaks, siis vähemalt võiks miski neutraalsem olla. Lihtsalt arvamus.
Posted: Sat Jan 10, 2009 23:43
by [J]
Kui nii edasi läheb, hakkavad varsti Eestis toimuma F3P võistlused!
Kus nende lennukite raskuskese asub, jääb mulje, et väga taga?
Posted: Sat Jan 10, 2009 23:54
by aero
[J] wrote:Kui nii edasi läheb, hakkavad varsti Eestis toimuma F3P võistlused!
Kus nende lennukite raskuskese asub, jääb mulje, et väga taga?
raskuskese asub ikka tiiva esimesel kolmanikul
Posted: Sun Jan 11, 2009 0:03
by [J]
Selge selle raskuskeskmega!
Millal võistlusprogrammi teisi vigureid peale rippumise saab näha?
http://www.metacafe.com/watch/951158/in ... erobatics/
Edu!
Posted: Sun Jan 11, 2009 2:13
by Marek
Saalis lendamisest niipalju, et mul on võimalus saada Saku suurhalli lennuaega. Oodatud on ka nt demomine võistluste vaheaegadel!!!
Posted: Tue Oct 27, 2009 18:51
by Ervin2
Kas on aktuaalne veel !
Ilmad viletsad ja aega oleks ka,ka mudeleid.