Page 2 of 2

Posted: Tue Oct 20, 2009 10:29
by Kuno
Kuno Sulle meeldivad topelttiivulised.?Kas on nii et topelt ei kärise või miskit muu
ma arvan,et see on see "miski muu".Tegelikult,nagu elu näitab on topelt vähe keerulisem - tükke rohkem ja probleeme lahendada ka enam,ka põllul kokkupanemine keerulisem.Plussiks ehk väiksemad gabariidid - lihtsam transportida ja hoiustada,ning väiksem pinnakoormatus - ehk tõesti pisut parem manööverdusvõime.
Korrutad G-de arvu lennuki massiga, ning saadki vajaliku jõu == raskus, mis lennukile "kukile lappida".
krt,siis tuleks proovida vist mingi 100 kg-ga - jube karm!

Posted: Tue Oct 20, 2009 11:44
by Ervin2
Eks see topeltiivaliste värk on ka pisikese kiiksuga seotud,nostalgija ja muu taoline.
Mul on ka see nõrkus nende vastu täiesi olemas.
Minu teada peale Ultimat ja Pittsi vigurlennuks teisi kahetiivalisi eriti polegi,kui mudugi välja arvata Sebarti hirmkallid kahetiivalised F3A mudelid.
Tundub et manööverdamise suhtes on Kunol õigus,väike eelis neil on.

Posted: Wed Oct 28, 2009 17:19
by titan
Kuno wrote:"Taastulemine" ehk võiks aset leida kuu aja jooksul ja - lähme äkki jälle Haapsallu!
Kas siin ka maha hõigatakse taastulemisepäev? :wink:

Posted: Wed Oct 28, 2009 18:01
by cuprum
titan wrote: Kas siin ka maha hõigatakse taastulemisepäev? :wink:
Kurjad keeled rääkisid miskit laupäevast ;)
Ilm Kiltsil siis ilus - 2m/s vist tuuleks ei loeta, sooja ~4 kraadi, võimalike sademete kohta andmed puuduvad

Posted: Thu Oct 29, 2009 11:51
by Kuno
Kurjad keeled rääkisid miskit laupäevast
sihuke mõte korra sähvas peast läbi küll,kui eile Cuprum mulle propid tõi :idea:
Tegelikult üks tiivakinnituse detail veel puudu,kui selle täna välja mõtlen,muutub plaan juba konkreetsemaks.Veel tuleb suhelda Valeriga ja uurida,kas plats üldse vaba on - võibolla meie vaprad kaitsejõud ajavad seal omi tähtsaid asju.Võtaks konkreetse otsuse vastu homme lõuna paiku.

Posted: Fri Oct 30, 2009 16:56
by titan
Kuno wrote:
Kurjad keeled rääkisid miskit laupäevast
Võtaks konkreetse otsuse vastu homme lõuna paiku.
:?: :?: :?:

Posted: Thu Nov 26, 2009 14:51
by Ervin2
Kui suur peaks olema eleroni käik?
Juhend pakub minu Pittsi jaoks CA 8-10mm,on see reaalne?
Kas eleronile piisaks digiservost 2,7kg tõmmet 4,8V?

Posted: Thu Nov 26, 2009 20:11
by lauri
Miks pardaelektroonikat 4-purgi pealt jooksutada? See on olnud ja unustatud aeg ;) 5-cell NiMH või LiPo reguga 6V ja on kohe rohkem kiirust ning võimsust ja regu puhul seda ka stabiilselt kogu lennu ajal.

Posted: Thu Nov 26, 2009 21:59
by Ervin2
Pardaelektroonika saab laksu läbi ESC BEC'i,vähemalt esialgu nii plaanis.