Page 2 of 2
Posted: Tue Feb 24, 2009 14:29
by [J]
sest pole eraldi noorte ega vanade arvestust
Aga miks mitte?
See oleks noortele väga suur stiimul ja
vajalik lisatöö on NULL. Hinnata tuleb kõiki võistlejaid nagunii ja kogu lisatöö oleks üksikud olemasolevated numbrid sekundite jooksul veel kord reastada.
Termin "vanade arvestus" on tegelikult eksitav ja vajaks asendamist täpsemaga, näiteks "üldarvestus".
Äkki hoopis karikas, mitte paikapanev "sümboolne".
tiim wrote:utoopilise oletuseni, kus 10 või 12 aastane
Muuseas MM-võistlustel FAI programmi lennanud noorim piloot oligi 12-aastane, mis on MM senine rekord.
Posted: Tue Feb 24, 2009 16:54
by Marek
Asendamist kus? Reeglites pole ju sellist terminit???
Ja mis karikas? Kelle vahel??? (kuigi see noore auhind see aasta oligi nt tublima noore karikas, mille sai Mart Seger - kõik toimib
):D Ja nagu näha sinu FAI näitest ei olegi vanusel mingit tähtsust - vaid oskustel
Seda kõike eriti hetke seisus. Eestis võib ükskõik kes hea tahtmise juures omandada 3 kuuga parima Eesti lenduri oskused F3As.
Ja kedagi paika pannud ma ka pole, sorry kui mõnele selline mulje jääb.
PS! Minu arvates on suurem stiimul olla Eesti meister mitte juuioride Eesti meister. Eks see maitse asi aga hetkel ei ole Eesti mõtet sellel eraldamisel ja me anname noortele extra boonusena lihtsalt tublima noore auhinna ja minu arvates on see kõik siiani toimiv + kes asja armastab (nagu Mart Seger) võistleb ükskõik mis arvestuses. Kui keegi arvab, et tuleks teha kuidagi lisa kihutustööd siis aga palun!
Posted: Wed Feb 25, 2009 12:39
by tiim
Et 12-aastane võistles MM-l, on igati kiiduväärt tulemus. Paraku tuli siit täiesti vale järeldus, et vanusel ei olegi mingit tähtsust. Kui erandlik fakt võtta üldistava järelduse tegemisel aluseks, siis saabki see ainult vale olla. Üldse oma seisukohtade tõestamisel kasutatavad argumendid nagu "ei ole teema" ja "maitse asi" tunduvad kuidagi nigelatena. Samuti ei ole kuidagi tõestatud, et kolme kuuga võiks saada Eesti parimaks lenduriks, sest puudub fakt.
Samas on tõesti suurem stiimul olla Eesti meister kui juunioride meister, kuid seda teatud taseme saavutamise järel ,kus see eesmärk üldse reaalne hakkab tunduma. Ma millegipärast usun, et ka Mart Seger oleks tubli noore tiitli asemel, mille ta auga on välja teeninud, nõus kandma ka juunioride meistri tiitlit. Võiks temalt ehk küsida. Samas on võimalik, et tema tasemel piloot tahabki võistelda juba meestega. Kui üldarvestuses sobib kanda Eesti meistri tiitlit, mis on saavutatud 4-5 võistleja konkurentsis, siis sama ei tohiks noorte puhul olla suuremaks takistuseks. Platsidel on noori näha olnud, ehk julgevad nad ka rohkem võistlema tulla, kui saavad konkureerida oma vahel. Meistrivõistluste juhend võiks tõesti natuke kanda ka ala meisterlikkuse tõstmise ja kandepinna laiendamise ideed.
Posted: Wed Feb 25, 2009 13:02
by lauri
No aga paku siis omapoolsed konkreetsed reeglite punktid ja sõnastused välja. Siis saame ka täpselt aru, mida sa mõtled ja kuidas seda mõtet konkreetselt realiseerida saab. Mõni tore mõte ongi ainult tore mõte, kuid realiseemine keerukas, lausa võimatu või mõttetu.
Posted: Wed Feb 25, 2009 15:29
by Marek
tundub, et siin läheb asi isiklikuks ära ja seetõttu mina selle teemaga edasi ei lähe
päikest!
Posted: Wed Feb 25, 2009 15:52
by mart63
Kuidas saan olla Juunioride Meister, kui põhimõtteliselt olin ainuke 'juunior' kes üle ühe etapi kaasa tegi, auhind ilma seda välja teenimata ei tähenda midagi, vähemalt mulle mitte. Minu, kui tubli noore, tunnustamine tuli samuti üllatusena Dzingeli autasustamisgalal..
Posted: Wed Feb 25, 2009 16:02
by [J]
4.2. Juunioride arvestuses saab kaasa lüüa maksimaalselt kahel aastal, kolmandal aastal tuleb juba osaleda üldarvestuses.
... on eelnenud juttude põhjal osutunud täiesti mõttetuks ja selle võiks ära kustutada.
Parim noor on alati parim noor, hoolimata sellest, et ta on võistelnud juba kasvõi 5 aastat.
Posted: Wed Feb 25, 2009 16:22
by lauri
Isiklikuks pole vist küll midagi läinud, ei tasu kohe käega ka lüüa.
4.2. Juunioride arvestuses saab kaasa lüüa maksimaalselt kahel aastal, kolmandal aastal tuleb juba osaleda üldarvestuses.
Ilmselgelt tekitab see punkt küsitavusi. Käisin ka varasemalt selle punkti teemal ühe stsenaariumi ja ka parendamise jaoks ühe mõtte välja... võiks ehk tõesti hoopiski selle välja jätta. Marek otsustab.
Suht realistlik stsenaarium minumeelest. Üks point, miks 4.2 punkt hoopiski välja jätta või veidi mugandada, kui see ilmtingimata alles peab jääma:
lauri wrote:Kui tahta asja paremaks ja õiglasemaks, võiks tõepoolest punkti 4.2 sissemingi "tulemusklausli" kirjutada, alles mille puhul see reegel rakendub. Tõepoolest võib tekkida olukord kus 13-aastaselt osaletakse 2009. aastal ühel võistlusel. 2010. aastal osaletakse teisel võistlusel. 2011. aastaks on lennutamine juba selge, aga enam juunioride arvestus osaleda ei tohi.
Posted: Wed Feb 25, 2009 16:55
by tiim
4. Juuniorid
4.1. Juunioriks ehk nooreks loetakse võistlejat, kelle vanus on alla 18 eluaasta võistlusaastal.Saades võistlusaastal 18 aastaseks, kuulutakse ikkagi juunioride arvestusse, kui vähemalt ühest osavõistlusest antud aastal on alla 18 aastasena osa võetud.
4.2. Juunioride arvestuses esikoha võitnud sportlane saab F3A mudeliklassi Eesti meistriks, vastavalt tulemustele antakse välja ka teine ja kolmas koht.
4.3. Juunioride klassi sportlasel ei ole keelatud võistelda üldarvestuses. Enne võistlust tuleb oma soov edastada etapi korraldajale.
PS!Täpsustuseks Mardile ,et jutt käib ikka aastast 2009 ja edaspidi.
Isiklikuks ei lähe siin midagi. Minu eesmärk on lihtsalt pakkuda võimalusi noorte paremaks stimuleerimiseks. Kas ja kui palju neid noori tuleb näitab muidugi aeg.
Posted: Wed Feb 25, 2009 16:56
by Marek
on kaks asja: reeglid, kus seletatakse kes on noor ja juhend, kus seletatakse, et see aasta ei toimu eraldi arvestamist. Järgmine aasta äkki toimub - kui on vajadus ja mõte. Minu jaoks on asi selge ja vastuvõetav ning kui sama arvavad ka enamus teisi F3A inimesi, siis nii jääb - kui ei siis muudame ära - lihtne.