Page 2 of 4

Posted: Sun Mar 29, 2009 17:38
by motokrosser
Kaua nad posti panevad?
23. tellisin ja siiamaani pole.Ainult et: Warehouse person number 7, has double checked your items prior to packing.

Posted: Sun Mar 29, 2009 18:56
by saarlane
Rahu, küll nad varsti panevad.
Viimane tähendab, et asjad on üle vaadatud on ja on valmis teele panekuks. Ilmselt nad ta sul lähipäevil nüüd teele panevad.

Posted: Mon Mar 30, 2009 11:17
by -Ilmar-
Elou!

Minu kogemus selle lennuki tellimusega:
Tegin tellimuse Date: 1/1/2009
Lennuk hakkas Eestisse lendama: The item left Hong Kong for its destination on 9-Jan-2009
Maandus viljandis: 16.01.2009 5:36:00 Saabunud (Viljandi postivahetuspunkt)
Lendas koju: 17.01.2009 9:34:00 Väljastatud (Viljandi postkontor)

Parimat soovides,
-Ilmar-

Posted: Tue Apr 07, 2009 13:44
by motokrosser
Ega seda Air Parcelli träkkida ei saa?
Tolli pole sellel pakis hinnajärgi asja :)

Posted: Tue Apr 07, 2009 15:18
by saarlane
tracking töötab ainult ems-ga kahjuks jah.

Posted: Tue Apr 07, 2009 20:43
by motokrosser
Ja tuli siis papper, et pakk saatjaga: Hong Kong YUHENG WU ja kaaluga 4,16kg. 8päevaga kingokongost eestisse.
"Pole paha"
Homme järgi :)

Posted: Wed Apr 08, 2009 19:06
by motokrosser
Nii, ja läheb teema how-knowks ära.Päris palju asju vaja teada

1.Kas kiiruseregu signaal läheb vastuvõtjal BAT(battery?) kanalisse või mitte?

2.Kas saba(kõrgustüür,sabatüür) võib kinnitada tilga liimiga?Ei püsi ilma hästi kinni.

3.Kuramuse Japsid jätsid ühe asja kaasa panemata:
nimelt kui on plastikjunn mille külge läheb traat, aga plastikjunn kinnitub tüüri külge ja teisel pool on plast kinnitus mis kinni hoiab toda.
Millega seda asendada?

4.Puldil on trainer auk, aga kust saada usb kaablit simu jaoks?

edit: 5. Vastuvõtjal on ka eraldi antennikarp, kuhu see toppida?

Posted: Wed Apr 08, 2009 20:47
by JazZ
1. Kiiruseregu peaks ikka throttle kanalisse käima
2. Pole õrna aimugi
3. Pole õrna aimugi millest Sa räägid :)
4. Ehk saan midagi pakkuda, pean uurima natuke

Posted: Wed Apr 08, 2009 22:55
by saarlane
motokrosser wrote:Nii, ja läheb teema how-knowks ära.Päris palju asju vaja teada

1.Kas kiiruseregu signaal läheb vastuvõtjal BAT(battery?) kanalisse või mitte?

2.Kas saba(kõrgustüür,sabatüür) võib kinnitada tilga liimiga?Ei püsi ilma hästi kinni.

3.Kuramuse Japsid jätsid ühe asja kaasa panemata:
nimelt kui on plastikjunn mille külge läheb traat, aga plastikjunn kinnitub tüüri külge ja teisel pool on plast kinnitus mis kinni hoiab toda.
Millega seda asendada?

4.Puldil on trainer auk, aga kust saada usb kaablit simu jaoks?

edit: 5. Vastuvõtjal on ka eraldi antennikarp, kuhu see toppida?
2. Kas ta on sul plastist vms hingedega? Kui jah siis peadki liimi panema.
3. Ilmselt mõtled control horni(?) Selle saad ilmselt kellegi käest. Neid vedeleb vast igalühel.
4. Mina sain traineri juhtme hobikeskusest. paras kirves oli ligi 500 krooni vist.
5. antennikarp läheb loomulikult lennuki sisse :D

Posted: Wed Apr 08, 2009 23:12
by motokrosser
2.Ei, hingi pole ainult foam.

3.Manual ütleb, et puudu "fixin the ruder anger"
Ehk selle mille külge traat kinnitub teine pool :/

Posted: Thu Apr 09, 2009 0:24
by tulnuk
OT: Eesti keeles on täiesti kasutusel terminid igasuguste antud teemas käsitletud pudinate kohta.
Et möödarääkivusi vältida:
Image

Posted: Thu Apr 09, 2009 7:42
by saarlane
Vabandust mõtlesin siis tüüri õlga.
Aga minuarust on need eesti väljamõeldud väljendid kõik sellised prostad, niiet kasutan parem inglise keelseid.
Aga ühesõnaga ikkagi see jupp puudu mis ühendab pushroadi (tõukurit) ja tüüri? Tegelikult võid selle ise teha mingist vanast pangakaardist vms ka.

Mingi link ka. http://jugaadtech.blogspot.com/2008/05/ ... horns.html Aga peaksid panema epo või mõne muu tugeva liimiga ta kinni. Sest kui ta sul õhus tüüri küljest lahti tuleb on kaput.

Posted: Thu Apr 09, 2009 9:29
by cuprum
saarlane wrote: Aga ühesõnaga ikkagi see jupp puudu mis ühendab pushroadi (tõukurit) ja tüüri? Tegelikult võid selle ise teha mingist vanast pangakaardist vms ka.
Kõige lihtsam lahendus on tegelikult kahvel asendada lihtsalt Z-kujuliseks väänatud vardaotsaga 8) Tõsi, sellisel juhul kipub ülekande reguleerimine raskemaks muutuma (tsentreering). Aga samas, kui teine pool on reguleeritav, siis ma ei näe nagu probleemi. Mnjah, muidugi kui ei juhtu õlg olema juhtpinna külge liimitud ja varras vaja pikalt läbi mingi kere avavuse ajada.

Posted: Thu Apr 09, 2009 15:03
by motokrosser
Nüüd sain aru mis on puudu.Tüüri õla KINNITUS, ehk selle õla torkad läbi foami, aga teiselt poolt on se ekinnitus puudu. :)
Ja mõned küsimused endiselt lahtised...

edit:
Kuidas proppeller kinnitada?Praegu panin kummiga nende kruvide külge, kuid ta tundub sedasi veidi lahtine :/

Sorri, et niipalju küsin.Tahan lihtsalt kõiges kindel olla :)

Posted: Thu Apr 09, 2009 15:27
by pipercub
Z-painde tegemine näpitsatega, kaks painet ja vääne:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=769933

Enne viimast operatsiooni:
Image

Posted: Thu Apr 09, 2009 16:21
by saarlane
Ikkagi sain nüüd aru, et puudu on ainult see osa?
Image
Kui jah siis pole ju hullu. paned taha samamoodi krediitkaardist väikse jupi. puurid augud sisse ja kruvid läbi. Liimi kah.

Prop jäta jah kummiga. peabki olema nö lõdvalt peal. siis kui vasta maad paned jääb terveks. Samas kui sul mootor taga pole sellel nii suurt tähtsust.

Posted: Thu Apr 09, 2009 17:22
by artur
Propi kumm peaks olema siiski küllalt jäik,
nagu umbes kummirõngas (tihend).
Liiga pehme korral võib lihtsalt eest ära lennata :o

Posted: Thu Apr 09, 2009 18:36
by motokrosser
Mis kanalitesse asjad lähevad, keegi teab?
Aga kuhu panna gaas?Kas BAT auk on oluline?Et kust saab vastuvõtja voolu?
Ja saba vist läheb liimiga.Ilmar infi?

Posted: Thu Apr 09, 2009 18:47
by saarlane
ei ole bat auk oluline kui sul on escil bec sees ja paned selle throttle auku. Teiste kanalitega pead ise katsetama. Erinevatel tootjatel on erinevad kanalid erinevates kontaktides. Niiet katseta ja proovi millises augus milline servo liigub. Ilmselt on manualis ka kirjas.

Posted: Thu Apr 09, 2009 18:54
by motokrosser
Throttelit pole:D Et, lükkan siis gaasi suvalisse auku ja on vool olemas?
Ja manuali ka pole :/

Posted: Fri Apr 10, 2009 9:25
by -Ilmar-
Elou!

Ma peaks kah midagi tarka ütlema :)

Kindlasti ära koos propiga ESC kanalit katseta!
Või pista üks vaba servo suvalisse kanalisse ja leiad milline kang seda liigutab. Kindlasti peab ESC ka ühendatud olema, sealt tuleb surakas.

Nagu juba mainitud, bat auguga pole midagi teha, kui leiad ESC jaoks õige kangi siis sealt tuleb ka kogu surakas vastuvõtjale.

Propi ühendamine:
http://www.webx.dk/rc/prop-saver.htm
Vaata propiga oli kaasas ka erinevad adapterid mootorivõlli jaoks, sellega kaotad loksumise. Kuna propeller on mõeldud puller(tõmbav) mitte pusher(tõukav) siis see mootorivõlli adapter jääb väljapoole. Ma igaks juhuks lisasin liimi, et see lennu ajal ära ei lendaks.

Servo õla otsas on "Pushrod Snap Connectors", sellega saab reguleerida. Ja Z on juba traadi otstes olemas.
Image

Selle servo sarve puudu oleva(minul midagi puudu ei olnud), kinnituse asendust ei oska pakkuda. Võib olla lõikad plastmassist uue, puurid augud ja paned liimi...

Üks asi veel mis ma tegin, eleroonid, sabatüür, kõrgustüür, käisid väga raskelt. See vaht ei lasknud korralikult liikuda. Mina lõikasin nad osaliselt läbi ja teipisin läbipaistva teibiga kõigepealt risti pealt/alt ja siis pealt pikki murdekohta. Ehk tegijad seletavad täpsemalt.

Sabakiilu ja (mul on vähesed teadmised lennukiterminitest) sabatiiva :) peab liimima. Võib juhtuda, et natuke pead vahtu natuke lõikama, et sobiks.

Üks asi veel:
Tiivad ei tahtnud ka päris hästi lukustuda:
RCgroups foorumis soovitati sedasi
http://www.rcgroups.com/forums/showthre ... st11968749
Mina mõõtsin selle paksuse kus ristid peal, panin tiivad omavahel kokku(lennukist väljas). Lõikasin tiiba nii palju kui vaja.

Parimat soovides,
-Ilmar-

Posted: Fri Apr 10, 2009 12:03
by motokrosser
Veits hädas elektroonikaga nüüd.
Bindimis õpetus:

1. Batteries in transmitter, switch off.
2. Connect one side of the bind plug to the BAT slot on the receiver.
3. Connect an ESC (with battery attached) to one of the channels. Black line (-) goes to the far right. You will see a red LED blinking.
4. Push and hold down the bind button on the transmitter while switching on. Keep the bind button held down until the red LED stops blinking. You are now ready to enjoy your wonderful new 2.4GHz TX.

Teisest punktist ei saa aru.Bind plug?

Posted: Fri Apr 10, 2009 12:10
by mart63
Tegu 2.4ghz süsteemiga? Bind plug enamasti midagi sellist:
http://k3rjb.com/area51/images/EFLH1022-250.jpg

Posted: Fri Apr 10, 2009 12:34
by motokrosser
mart63 wrote:Tegu 2.4ghz süsteemiga? Bind plug enamasti midagi sellist:
http://k3rjb.com/area51/images/EFLH1022-250.jpg
2,4ghz on jah.Aga signaali kuidagi ei saa lennukisse.Nagu binditus peaks ka olema.Oskab keegi midagi pakkud?jummala out of ideas praegu :roll:

Posted: Sat Apr 11, 2009 16:48
by motokrosser
sorry for duubel

2,4GHZ pult ei lase wifil töötada läpakal :lol:
Enivei, lennuk koos tuju hea homme kui tuult pole lendama :)

Posted: Sat Apr 11, 2009 17:26
by lauri
Sarnaselt nagu su 2.4GHz süsteem ei lase WiFil töötada võib ka vastupidine olukord olla. Niiet mine bindima ja testima kenasti WiFist eemale :wink:

Posted: Sun Apr 12, 2009 16:39
by motokrosser
Esmalennud tehtud:)
Üks 2-3min puhast lennuaega.
Kaks lendu, maandumised enamvähem, ainult et viiimasel korral tuli tüüri õla kinnitus lahti.Nüüd lennuk terve jälle ja homme jälle.

edit: ja simu tellisin ka just ära. :)

Posted: Mon Apr 13, 2009 19:10
by motokrosser
Ja tuli nina ees alla.Tulemus- Tiivad mõlemad(ees ja taga) jumala terved.
Aku tuli sellise hooga, et purustas nina.Lapitav.
Aku tegi sealsamas paugu ära.Kohe tellin uue.
Ja aku purustas ka vastuvõtja teise antenni korpuse.
Ja saba on katki.Kuidas lappida?varsti pilte.

Homme lähen toon lipo ära.
Ja nüüd mõtlen kas uus vastuvõtja ka osta.

Posted: Mon Apr 13, 2009 21:33
by motokrosser
Saba on praguline :(

Start vastutuult, ei jõudnud eriti kõrgust koguda(meibi 5-6m) keerasin eleronidega vasaku poole alla sabaga juba sain keeratud kuid ei saanud keerisest välja ja vastu maad tuli.Täis gaas oli ka kuna kogusin kõrgust.homme pilte

Posted: Tue Apr 14, 2009 20:19
by motokrosser
Image
Image
Image
Image
Purunes vastuvõtja teiseantenni korpus..Teadmata kadunud
Image
Lennupilt ka.
Kuidas siis saba parandada?