Thunder Tiger / ACE DS1015 servot olen 2 hooaega kasutanud, kestab, loks (mitte külgsuunaline, vaid pöördsuunaline) läks suhteliselt kiirelt suureks.
Futaba BLS351 olen 1+ hooaja kasutanud, kestab. Vatti on saanud nii offroad roolil, piduril/gaasil kui onroad autol. Onroad autol kusjuures ilma servo saverita ja on saanud ka ~50km/h x 1400g auto vastu palki lööke otse esirattaga. Korra lõi lausa servo ülemise korpuse kinnituskõrvad katki. Tellisin uue 9.90$ korpuse. Töötab endiselt. 1 hooaega = hinnanguliselt 20-30h kasutust.
Futaba BLS451 olen paar kuud kasutanud, kestab.
Autodel saavad servod meeletut vatti. Vett, õli, vibratsiooni, igast suunast meeletuid kiirendusi. Gaasi/piduri servo töötab pidurdades tihtipeale täisvõimsusel "blokeeritult". Rooliservo omab küll servo saverit, kuid saab pidevalt rataste kaudu "lööke".
Odavamad on tõenäoliselt selle kätte ära surnud, et mootor või elektroonika ei kesta koormust/võimsust ära. Ise olen ära tapnud 3-4 500kr hinnaklassi servot ja mitte ühtegi kallist. Küll aga on teised sellega hakkama saanud
Näiteks talvel lume/jää sees sõites soojeneb servo, peale sõitu jahtub maha. Selle käigus imeb ka veekindel servo niiskust ja vett enda sisse ning sureb. Ka on servo mootoreid trükiplaadilt lahti saadud, kui maandutakse pauguga kõvale pinnale 2-3m kõrguselt
Hetkel ei näe põhjust midagi muud peale Futaba BLS tarbida. JR tuleb ka oma brushless servodega välja, kuid esmapilgul tundusid vähemalt sama kallid olema - seega ei näe väga pointi. 2008-2009 aastal enam servo suremiste pärast muretsema ei pea, kui vähegi oskad neid "säästa" ja õigeid asju kasutad. Paar aastat tagasi oli see veel täitsa probleem.