Page 2 of 2

Miks Te olete nõus raiskama aega , närve ja raha

Posted: Thu Dec 09, 2010 8:02
by aviaator
Olen mõelnud lugedes foorumi postitusi , et vahest poetakse või nahast välja et soetada asi mis võib olla töötab võibolla mitte?

Võib olla on tähtis materiaalne asja külg , ei tea.
Pigem ikka eelistada töökindlaid marke , olgu või pruugituid ja hästi hoituid.

Lugeda et sain 15 dollariga ja tuli välja antenn katki .

Mudel millega olete vaeva näinud ja armastama hakanud ei vääriks vast sellist kohtlemist ?

Aivar

Posted: Thu Dec 09, 2010 13:35
by Kiku
Jah, ma tean ja saan isegi aru, et asi oli "odavalt saadud" ja kui rahakott kannataks siis ostakski vaid kalleid kuid töökindlaid marke kuid selleks mul võimalust ei ole nii et vahetevahel olen nõus riskima.

Kui ma panin selle vastuvõtja oma lennukisse olin ma täiesti teadlik, et suure tõenäosusega pean ma võtma liimipurgi kätte kuid oli ka võimalus, et saan ilusasti lennata, mida ma ka sain teha päris pikalt. Lennukist on muidugi kahju kuid see oli minu valik ja järgmine kord ma mõtlen ma pikemalt kui satun samasuguse valiku ette. Sel päeval oli mul valik kas lennata või ainult vaadata kuidas teised lendavad, mina valisin lendamise. Parem proovida ja kõrbeda kui mitte midagi teha kuid iga üks vaadaku oma võimed ja tahtmised üle ja tehke ise omad otsused!

Posted: Thu Dec 09, 2010 14:22
by cuprum
Nu ma juba olen kuulutanud, et on vähemalt kaks võimalust "odavlennul":
1. Odav "brandikas" - millest ei tea mitte miskit isegi karta/kahtlustada
2. Teadlik ost. Ostu sooritamise hetkel juba tead, et asi ei ole "originaal".

Mis valimisse ja "Sinu lennuk väärib parimat" puutub, siis jah - ühele ja ainsale silmarõõmule loomulikult parim võimalikest saada olevatest, et oleks kindel. Aga ka reaalses elus on kohti, kuhu panna justnimelt odav (loomulikult ennem testitud ja piirid teada) süsteem. Näiteks võiks tuua R/C aircombati, kuhu kogenumad soovitavad minna *vähemalt* n-1 lennukiga (n on siin ringide arv - 5..6). Kui nüüd võtta arvesse, et hinnavahe odaval ja kallil on miski 10 korda (OrangeRC "noname" $7.95 versus AR6250 brand(?!?) $79.99 - hobbyking katalogist), samas antud konteksti tööulatusega ei tohiks nigu probleeme tulla (odava otsa vastuvõtjad siiski testid enne lendama minemist) siis kulutused "kulumaterjalidele" tasuvad end igati ära. Loomulikult ei saa tulemust "lineaararvutustega" kätte. Iga "alla tulistatud" lennuk ei tähenda veel vastuvõtja hukku, kuid hinnavahe on ikkagi väga piisav. Nagunii tuleb ka "allatulistatud" brand vastuvõtjat enne uuesti lendu lubamist ju testida.

PS. Eeldan (sinisilmselt?), et odav/kallis vastuvõtja on mõlemad seaduslikud. Piraatluse teemal jaurame mujal 8)

Posted: Thu Dec 09, 2010 15:31
by Ropka
kusjuures minul lennuki allakukkumisest pole ükski vastuvõtja katki läinud, rikki läks ainult see, mis laua pealt põrandale kukkus

mul ka muidugi 35 MHz aparaadid, seal kristallid õrnad asjad, 2,4GHz peal pole vist neidki

aga mulgi kasutusel enamus süntesaatoriga karbikesed ja lennukid on nad ilusti porolooni sees, mitte jäigalt kere küljes

Posted: Thu Dec 09, 2010 17:08
by cuprum
Ropka wrote: muidugi 35 MHz aparaadid, seal kristallid õrnad asjad, 2,4GHz peal pole vist neidki

aga mulgi kasutusel enamus süntesaatoriga karbikesed ja lennukid on nad ilusti porolooni sees, mitte jäigalt kere küljes
Kusjuures minulgi enamus 35 sünte - aga elu on näidanud, et kõikse nõrgem lüli on pikk antennisaba - lisaks lihtlabasele läbilõikumisele saab vasruvõtja ka selle kaudu päris vägivaldseid väljasikutamisi. A see selleks

Posted: Mon Dec 20, 2010 11:34
by Riff
Selle teema puhul on üks eriti kurb ja väga negatiivne lisa. Samal lehel kus antud vastuvõtjat reklaamitakse on ka õpetus, kuidas teha ümbris, mis näeb välja täpselt nagu Spektrumi oma. Isegi on toodud ära kõik vajaminevad tööriistad jne

Positiivne on aga see, et antud lehel ei väidetagi, et tegemist on originaaliga vaid ühilduva tootega.