Page 2 of 2

Posted: Sun Jun 12, 2011 9:21
by [J]
Eespool on väga ilus pilt Belgia märklauast õhutõrje rakettidele. Planexil oli tegelikult samuti selline automaatpiloodiga "riistapuu" olemas. Tehnilise ülesnde kohaselt pidi lennuk 20 km kauguselt lähenema "rünnatavale objektile" ründenurgaga 6 kraadi ja kiirusega 300 km/h:
Image
Image

Mudellennus sponsoreeris Planex paljude Eestile kuuluvate maailmarekordite püstitamist ja on FUN-FLY klubi asutaja.

Posted: Sun Jun 12, 2011 10:53
by prosper
Väga Super mehed siis . Tänapäeval vist raske selliseid leida .

Lennuk juhitav ilma saba tüürita? Ega see vist erilisi vigureid ei teinud ja tal oli kindel eesmärk täita ?
Aga vahest isegi ei näpi saba peaaegu üldse.

Posted: Tue Jun 14, 2011 8:58
by Ets
Taani suurtüki ja õhutõrje koolis õppides nägin kogu protsessi pealt ja võin lisada, et nemad harjutasid allatulistamist soojuse peale lendavate rakettidega. Lennuki esiosa oli plekist ja seal sees omakorda oli gaasipõleti.Enne katapuldiga õhku lennutamist süüdati gaasipõleti ja nina läks tulikuumaks siis õhkutõus ja ainult ohvitseridele teadaolevat marsruuti pidi ta lendu läks. Sõdurid siis ootasid ja sobival hetkel andsid tuld. Pärast põhjalik analüüs kiirustest, kõrgustest jne.

Posted: Thu Jun 23, 2011 9:34
by [J]
Naabrite kunagist toodangut, seekord mootoritega O.S. MAX 1.08:
Image
Tiiva peal pole lendurikabiini imitatsioon, vaid kehtiva sertifikaadiga kevlarist langevari maandumiseks.

Posted: Thu Jun 23, 2011 22:02
by prosper
Huvitav kas oleks sellise langevarju kasutamine otstarbekas ka tava lennutamise juures. Muidugi kui miskit juhtub. Korra on meil juttu olnud lennuki päästmisest hädaolukorras. Me ei teadnud siis kuidas selline asjandus toimib. Kuidas toimib see antud lennukite juures? Ja ehk oleks see abiks suuremate õnnetuste ärahoidmisel ?

Posted: Fri Jun 24, 2011 19:50
by [J]
prosper wrote:Huvitav kas oleks sellise langevarju kasutamine otstarbekas ka tava lennutamise juures.
Mina usun siiralt, et ei :!: Kui see oleks otstarbekas, oleks see juba ammu kasutusele võetud. Logule lennukile teeb see lihtsalt veel üle lonkava elemendi juurde ja igasugu nöörid on paljudele olnud suurte jamade allikaks.

Posted: Fri Jun 24, 2011 23:01
by prosper
Selge :) .Kuidas need antud lennukil avanesid ? Kas automaatselt pihta saades? Või kütuse lõppedes ? Või piloodi käsul? Oli ka abi sellest?

Posted: Sat Jun 25, 2011 10:26
by [J]
Kuidas need lennukil avanesid ?
Ikka lülitist ja vajadusel automaatselt pole probleem. Selline lennuk peab suutma ühes tükis maanduda kõikjal, ka seal, kus normaalset maandumisrada pole. Pole ju kena kui 5kg raskused jurakad 150 km/h kiirusega taevast suvalises kohas pähe võivad sadada. Õigesti tehtud, toimivast langevarjust, on ikka abi. Selleks need toimimist tõestavad sertifikaadidki, et langevari ei saaks olla "pabernööridega voodilina"!