Page 2 of 2

Posted: Sat Feb 18, 2012 13:00
by aviaator
--------------------------------------------------------------------------------

Mina olen homme Anne kanalil või Raadi mõisa juures.
Kunagi arvatavasti 12 ja 1 aeg.
Keegi ühineb? Aviaator - kuidas tervis?

Paranen, kui vähegi võimalik siis tulen küll pühapäeval

Aivar

Posted: Thu Feb 23, 2012 10:24
by Marek
Kes reedel Tartus pidupäeva tähistab, paraadi vaatab ja ehk ka veidi lennutab, siis vaadake, et Fantomidele ette ei jää!
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/e ... d=63954619
Kui IK turbiinid juurde arvestada, siis on homme mingil hetkel Tartu piirides kokku 6 turbiinmootorit. Tsiviillennukitest turbiinidega Tartus hetkel vist keegi ei käi - turbopropid ka vist enam ei käi või siiski? 8)

Posted: Thu Feb 23, 2012 10:34
by Kpe
Tõsijutt!!! Homme on Tartu kohal lennuliiklus tihe. Lennuilma korral on plaanitud paraadil osalema 2 x F-4F Phantom, 2 x L39, L410, 2 x Robinson 44 ja Agusta Westland 139. Nii et pöidlad pihku, pilk taevasse ja kaamera näkku :)

Posted: Thu Feb 23, 2012 10:50
by Marek
Ahh sa Mait! Siis ju lausa lennushow :) Turbiine jalaga segada.

Tallinnas plaanime Anduga ksukil Raptorite formatsioonlendu :) Loodame, et on selge taevas.

Posted: Thu Feb 23, 2012 11:31
by Sven
Kui enamvähem terveks saan, katsu vaatama minna ja ehk väikse video ka teha, kui just pilved väga madalal pole.


sven

Posted: Thu Feb 23, 2012 13:05
by Võsalendur
Turboproppe ikka lendab Tartu kandis.

Posted: Fri Feb 24, 2012 15:16
by Sven
Lennukitest polnud paraadil haisugi kahjuks :(

Posted: Fri Feb 24, 2012 18:42
by Marek
Meie tegime oma õhuparaadi Tallinnas, vähemalt 4 lennukit oli vahepeal korraga õhus ja formatsioonis...varsti väike video...

Paraad

Posted: Fri Feb 24, 2012 18:43
by aviaator
Jah , muidu oli tore paraad aga Luftwaffe on tõsiselt oma taseme alla lasknud minu silmis :cry:

Aivar

Posted: Fri Feb 24, 2012 20:21
by taevataat
Minu teada võib Eestis lennata minimaalselt 1000 jala kõrgusel. Arvata võib, et nendele lennukitele jäi tänane nähtavus siiski takistuseks, sest paraadil lennatakse ikkagi vist madalamalt. Asi oleks vist liiga ohtlikuks läinud.
2011 aasta suvel Riia vigurlennu võistlustel jäeti viimane freestyel-i esinemine samuti ära. Põhjuseks linnuparved ja ilmselt ka see, et varematel võistlustel hakkasid Ässad sildade alt lennukitega läbi panema.
Aga eks hiljem pressist saab teada mis Tartus takistuseks sai.

Posted: Sat Feb 25, 2012 0:31
by Kpe
Kuna tegu oli väga erinevat tüüpi lennuvahendite ülelennuga ja pealegi veel grupeeritud formatsioonides, siis oli pilvekõrguse miinimumiks seatud 1500 jalga. Kahjuks tingimused ei vastanud nõuetele seekord. Loodetavasti järgmine kord.

Arusaadav

Posted: Sat Feb 25, 2012 7:48
by aviaator
Arusaadav, ohutus eelkõige.

Aivar