Posted: Tue Nov 27, 2012 10:13
Mõõtsin paadi kiirust ja gps näitab paadi kiiruseks 40 kmh.
Sõiduaeg 5000mah lipoga 48min.
Sõiduaeg 5000mah lipoga 48min.
3s ja 50c kaal 480gpriitom wrote:Sa kasutad ju 3S akut, 30C? 50 minutit sõitu on jõhkralt palju, mis on muidugi hea.
kergema aku puhul jääb vist paat juba liiga kergeks ja ebastabiilseks?varustaja wrote:3s ja 50c kaal 480g
Sõidab kerge akuga ka edukalt aga suure aku eelis on jah see, et paat istub sügavamal vees ja kruvi ei tõmba pinnalt õhku vahele. Kui aku peal siis on raskusjaotus vööri ja ahtri vahel enam vähem keskel. kaalu on paadil koos suure akuga 1,4kg. Aku on ahtris mootor koos regu ja jahutussüsteemiga on ees. Vahetasin 35mm kruvi suurema 40mm kruvi vastu.Oehh wrote:kergema aku puhul jääb vist paat juba liiga kergeks ja ebastabiilseks?varustaja wrote:3s ja 50c kaal 480g
Nagu lennukil, nii ka paadil on raskuskese oluline.
Ja liiga kerge paat ei istu piisavalt vees -eriti veel kiirust arendades.
Palju paat kaalub? Ja kuhu see CG jääb?
Paadi CG asupaik on vist küll rohkem katse-eksitus meetodiga seotud kui lennukil? Või on siiski mingeid reegleid?
Seda tüüpi paatidel, millel kruvi põhja all asub, pole raskust vaja. Mul endal sama süsteem ja kergema akuga on isegi parem sõita, sest masin on vilkam/kiirem (35C lipo-ga).Oehh wrote:kergema aku puhul jääb vist paat juba liiga kergeks ja ebastabiilseks?varustaja wrote:3s ja 50c kaal 480g
Nagu lennukil, nii ka paadil on raskuskese oluline.
Ja liiga kerge paat ei istu piisavalt vees -eriti veel kiirust arendades.
Palju paat kaalub? Ja kuhu see CG jääb?
Paadi CG asupaik on vist küll rohkem katse-eksitus meetodiga seotud kui lennukil? Või on siiski mingeid reegleid?
48 minutit üsnagi agressiivset sõitupriitom wrote:Seda tüüpi paatidel, millel kruvi põhja all asub, pole raskust vaja. Mul endal sama süsteem ja kergema akuga on isegi parem sõita, sest masin on vilkam/kiirem (35C lipo-ga).Oehh wrote:kergema aku puhul jääb vist paat juba liiga kergeks ja ebastabiilseks?varustaja wrote:3s ja 50c kaal 480g
Nagu lennukil, nii ka paadil on raskuskese oluline.
Ja liiga kerge paat ei istu piisavalt vees -eriti veel kiirust arendades.
Palju paat kaalub? Ja kuhu see CG jääb?
Paadi CG asupaik on vist küll rohkem katse-eksitus meetodiga seotud kui lennukil? Või on siiski mingeid reegleid?
Raskust on vaja neil paatidel, millel kruvi(d) paadi põhjaga tasapinnal- need, mis tohutult vett üles pritsivad.
Mulle jääb hetkel mõistmatuks, kuidas on võimalik 50C akuga 50 minutit sõita, 40mm kruviga.......
See peaks sul 10-20 minutiga tühi olema. Sa seisad paadiga 30 minutit kohapeal ja 20 minutit sõidad?
Võimendad siis mida? Paadi kere sees ringi huitavat müra vääää?varustaja wrote:Aga kas mingit võimendiga antenni pole saada, mis võtaks toite vastuvõtjast? Süsteem on mul 40mhz
Toetan Ropkat, sest ka madalatel sagedustel toimib signaali polarisatsioon nagu ikka. Väga vales suunas antenni osad saateantenni suhtes pole efektiivsed.ropka wrote:antenn võiks ainult ühtepidi sirgu olla
Mis paadist jutt käib?varustaja wrote:Selge siis ikka teen ikka uue vertikaalse antenni!
Ei tea. Vbl punasestRiho wrote:Mis paadist jutt käib?
Mõlemast paadist tegelikult hetkel saab punane uuenduskuuri.Riho wrote:Mis paadist jutt käib?varustaja wrote:Selge siis ikka teen ikka uue vertikaalse antenni!
Nu see toimubgi nii, et lased gaasi maha aga mootor töötab veel mingi aeg,varustaja wrote:Mis võib põhjustada 2,4ghz süsteemil viivitust?
ma usun et on raadioga/vastuvõtjaga midagi viga, äkki hakkab ära surema ? Proovi äkki mõnd muud saatjat.varustaja wrote:Mis võib põhjustada 2,4ghz süsteemil viivitust? St. kui lasen throttle kangi nulli siis paat sõidab julgelt 5 sek täisgaasil edasi. Servo pööramine on ka kuidagi nihkesse läinud viimasel ajal. Kui servo juhe keskelt pooleks läheb ja ma need otsad omavahel kokku joodan, kas see võib servo reaktsiooni aeglustada?
Kas sama asi võib tuleneda sellest, et samal ajal läks saatja aku indikaatortuli kollaseks?Climatix wrote:ma usun et on raadioga/vastuvõtjaga midagi viga, äkki hakkab ära surema ? Proovi äkki mõnd muud saatjat.varustaja wrote:Mis võib põhjustada 2,4ghz süsteemil viivitust? St. kui lasen throttle kangi nulli siis paat sõidab julgelt 5 sek täisgaasil edasi. Servo pööramine on ka kuidagi nihkesse läinud viimasel ajal. Kui servo juhe keskelt pooleks läheb ja ma need otsad omavahel kokku joodan, kas see võib servo reaktsiooni aeglustada?
See viitas saatja aku tühjenemisele mis võib mõjuda ja võib ka mitte mõjuda .varustaja wrote:Kas sama asi võib tuleneda sellest, et samal ajal läks saatja aku indikaatortuli kollaseks?Climatix wrote:ma usun et on raadioga/vastuvõtjaga midagi viga, äkki hakkab ära surema ? Proovi äkki mõnd muud saatjat.varustaja wrote:Mis võib põhjustada 2,4ghz süsteemil viivitust? St. kui lasen throttle kangi nulli siis paat sõidab julgelt 5 sek täisgaasil edasi. Servo pööramine on ka kuidagi nihkesse läinud viimasel ajal. Kui servo juhe keskelt pooleks läheb ja ma need otsad omavahel kokku joodan, kas see võib servo reaktsiooni aeglustada?
See pole uudis mida see tuluke näitab.ufo wrote:See viitas saatja aku tühjenemisele mis võib mõjuda ja võib ka mitte mõjuda .varustaja wrote:Kas sama asi võib tuleneda sellest, et samal ajal läks saatja aku indikaatortuli kollaseks?Climatix wrote: ma usun et on raadioga/vastuvõtjaga midagi viga, äkki hakkab ära surema ? Proovi äkki mõnd muud saatjat.