Page 2 of 3
Posted: Wed May 01, 2013 13:15
by Ervin2
Jahutamine ei tee kunagi paha
Posted: Wed May 01, 2013 15:03
by [J]
Posted: Wed May 01, 2013 15:41
by cuprum
[J] wrote:Vihm ehk vesi ei mõju ESC-le soodsalt
Samas, vanasarvilise vanaema seda teab, kas "avatud" või "suletud" ESC on rohkem "vesine".
See, kui vihmaga lendama minnakse, või lennukit "ujutatakse" on enamasti näha. Suletud kohas tekkiv kondentsvesi aga võib rünnata täiesti salalikult. Mina isiklikult eelistaksin esmalt korralikku jahutust, ja alles seejärel hakkaksin niiskusele mõtlema (NB! See ei tähenda, et ma sellele üldse ei mõtleks).
Posted: Wed May 01, 2013 16:42
by [J]
cuprum wrote:Samas, vanasarvilise vanaema seda teab, kas "avatud" või "suletud" ESC on rohkem "vesine".
Just
Mina kasutan seetõttu kõvasti üle lakitud juhtivate pindadega ESC-sid oma korralikumatel lennukitel. Lakkinud olen ka vedela vaiguga Larit 285.
Paadimeeste tehase ESC-de pealt õppisin.
Posted: Mon May 20, 2013 0:10
by musträhn
Värvitud ja ilma mootoriteta lennuk tegi esimese katselennu jällegi auto katusel. Sileda tiivaga tõstis rattad õhku 75 km/h ja tagatiibadega 65km/h.
Posted: Mon May 20, 2013 0:16
by Scoop
Ütleks, et kõige huvitavam projekt siin foorumis
Posted: Mon May 20, 2013 8:09
by pohjakas
jubeilus ikka
Posted: Mon May 20, 2013 8:23
by musträhn
Pildil näibki ilusam ja siledam
Posted: Tue May 21, 2013 22:54
by Ufonaut22
Millal siis mootorite jõul rattad maast lahti saab?
Pilte võiks veel panna
Posted: Wed May 22, 2013 14:12
by Kuno
Sileda tiivaga tõstis rattad õhku 75 km/h ja tagatiibadega 65km/h
tavalistel mudelitel sellise 40 km/h juures - väga karm pill saab olema jutimise poole pealt - ehk väga pikka rada vaja.Tuleb esimesteks startideks päris lennuväljale minna
Posted: Thu May 23, 2013 19:54
by musträhn
Mootorid on finantsi tõttu veel kusagil Hiinas ilmselt. Kogu kupatus läheb maksma umbes 550 euri. Vaja raha koguda veel.
Järgmised pildid tahaks teha juba disainitud lennukist, aga ei suuda otsustada, milliseks teha.
Posted: Thu May 23, 2013 20:11
by Climatix
Posted: Thu May 23, 2013 20:53
by kyylik
väga sünge lennuk võiks olla nende märkidega mis pannakse autodele millega tehakse neid crash teste jne jne
st.esma lennu puhul vähemalt:D
Posted: Thu May 23, 2013 22:08
by musträhn
Leidsin koha, kus saab ise B747 disainida.
https://designyourown.newairplane.com/
Posted: Sun May 26, 2013 12:05
by musträhn
Andke abi! Pean tagateliku servo välja vahetama, aga uus servo töötab vastupidi. Kas servo põõrlemissuunda on võimalik muuta? (ei pea silmas siis puldil olevat reversit) Mootori otsad ringi tõsta?
Posted: Sun May 26, 2013 12:58
by mart63
Tõstma pead ringi mootori otsad ja kindlasti ka potentsiomeetri äärmised otsad. Toimiv lahendus.
Posted: Sun May 26, 2013 13:11
by musträhn
Nii on
Posted: Sun May 26, 2013 20:07
by Ufonaut22
Kus sa nii suurt lennukit hoidma hakkad? Ehitad miniatuurse täieliku koopia angaarist ka ehk juurde, siis oleks täis mäng
Posted: Sun May 26, 2013 22:35
by musträhn
Peab vist terve lennuvälja ehitama
Posted: Sun May 26, 2013 23:32
by musträhn
Oleks vaja servost välja tulevat võlli mõni millimeeter pikendada. Kas on olemas selliseid pikendusi kusagil?
Posted: Wed Dec 11, 2013 17:02
by zamka
Kuidas edeneb projekt? Äkki saan varsti Kuressaare kohal seda lendamas näha?
Posted: Fri Dec 13, 2013 12:54
by musträhn
Pole vist alates juuni kuust ehitamisega tegelenud. Nüüd võtsin asja uuesti käsile. Ehitan teliku kahe servoga, üks jäi siiski nõrgaks. Ja mootorite raha kogun ikka veel.
Posted: Sat Jan 18, 2014 17:25
by FlyAirPlaneGuy
Kaugel see elukas juba on? Vaatan et sa pole siia kaua kirjutanud.
Posted: Mon Jan 05, 2015 22:30
by musträhn
HAPPY NEW ENGINES!
Posted: Tue Jan 27, 2015 23:41
by vombat80
lisame siis väikse video ka,tõestamaks ,et need sinised vurrid käivad ringi ka,tegu siis esimese mootorite katsetusega peale lahtipakkimist. Nüüdseks teised propid ja hääl vähe teine,aga eks sellest oskab rähn ise rohkem rääkida
https://www.youtube.com/watch?v=f8g3WkurYK8
Posted: Thu Jan 29, 2015 19:49
by ulmeKulgur
Üliäge projekt. :) Soovin edu!
Posted: Sat Feb 14, 2015 19:02
by musträhn
Täna 14. veebruaril toimus siis esimene motoriseeritud katselend, mis sujus üllatavalt edukalt
Lennuk tõusis õhku ja maandus edukalt. Kuna ma ei uskunud oma silmi, siis proovisin kaks korda veel ja sama jama
Kui sündmust pealt näinud inimestelt asitõendid kätte saan, siis näitan teile ka.
Head sõbrapäeva kõigile!
a380
Posted: Sat Feb 14, 2015 19:38
by särts
Tase!Ruttu asitõendid uurimisele esitada!Milla avalik esmalend tuleb?Seda PEAB oma silmaga nägema.
Posted: Sat Feb 14, 2015 20:29
by kyylik
kus pileteid osta saab? avad uue liini nt kui hiiumaal lennutamine jälle toimub.
Posted: Sat Feb 14, 2015 21:07
by prosper
Kas see lennuk porgandi ka pardale võtab?
Head Sõbrapäeva !