Endast väga kauge lennuki puhul pole näha isegi tiibu, mingitest märkidest tiival rääkimata. On mingi rohkem täpi sarnane asi.
Kui mul on kauge lennuki pidisusega probleeme, annan veidi tüüre ja lennuki liigutuse järgi on asi hetkega selge. See nõuab ilmselt teatud vilumust, aga seda, kui hästi see töötab, olen imestanud.
See kuumuse jutt on asjakohane meeldetuletus.
Kui tume tiib kuumeneb päikese käes pealt 50C- ni ja alt on maapinna tõttu jahe, siis suure tõenäosusega tõmbub ta ka miskit pidi kõveraks. Timmist ära lennukiga aga võistlusi ei võida. Soojuskiirguse tagasipeegeldamine on kindlasti üks heledate lennukite põhjus. Kuumuse eest kaitsmiseks kasutatakse startide vahel ka metalliseeritud kilest kaitsekotte.
Kumb on lennus paremini nähtav, kas kajakas või vares?
Milline plaaner?
Kaasajal käib kõik arvutiga:
http://www.airplanecolor.com/aircraft/rv-9/index.htm
Kes viitsib, see testib - kas nali või tõsine abivahend.
http://www.airplanecolor.com/aircraft/rv-9/index.htm
Kes viitsib, see testib - kas nali või tõsine abivahend.
Natuke algsesse teemasse tagasi tulles.
Nimelt sattusin Multiplexi kodulehel ühe päris huvitava produkti otsa.
2,6m elektriplaaner "Cularis", kaalu lubatakse täislastis suts alla 1700g.
Kõikse sürrim selle lennuki juures on see, et tegu on nelja-servo tiivaga ja kogu kupatus on samast matsukindlast vahust nagu senised multiplexi mudelid.
4 tervoga tiib annab võimaluse kasutada butterfly pidurdamist(klapid alla, eleronid üles), mis on võistlema tulles üsna suur eelis ja üldse on selline tiib "paindlikum" (muudetav profiil jms.)
Pakkuda suudetakse seda alates märtsist ja hind on nende endi kodulehel 159,9€
http://www.multiplex-rc.de/
Natuke, "osta-kohe-ja-saad-reisikoti-tasuta-kaasa" stiilis tekst tuli, aga produkt tundub siiski paljulubav.
Nimelt sattusin Multiplexi kodulehel ühe päris huvitava produkti otsa.
2,6m elektriplaaner "Cularis", kaalu lubatakse täislastis suts alla 1700g.
Kõikse sürrim selle lennuki juures on see, et tegu on nelja-servo tiivaga ja kogu kupatus on samast matsukindlast vahust nagu senised multiplexi mudelid.
4 tervoga tiib annab võimaluse kasutada butterfly pidurdamist(klapid alla, eleronid üles), mis on võistlema tulles üsna suur eelis ja üldse on selline tiib "paindlikum" (muudetav profiil jms.)
Pakkuda suudetakse seda alates märtsist ja hind on nende endi kodulehel 159,9€
http://www.multiplex-rc.de/
Natuke, "osta-kohe-ja-saad-reisikoti-tasuta-kaasa" stiilis tekst tuli, aga produkt tundub siiski paljulubav.
Elipsoid kindlasti kergem ja ilmselt ka termikaomadused paremad ja se 20cm pikem tiib ka.
Culuaris rohkem nagu vigurlennu jaoks,kõva tiib,raske mudel.
Mida rohkem selle Elipsoidiga tegelen seda rohkem hakkab meeldima.
Ilmselt tuleb kogu aparatuuri,servode ja akude paigutus ringi teha,õigemini ise uus teha,enne aga tugevdan kere ära siis tiivad ,stab külge,mootor ka,siis keskpunkt paika ja akude,servode kohti otsima.
Culuaris rohkem nagu vigurlennu jaoks,kõva tiib,raske mudel.
Mida rohkem selle Elipsoidiga tegelen seda rohkem hakkab meeldima.
Ilmselt tuleb kogu aparatuuri,servode ja akude paigutus ringi teha,õigemini ise uus teha,enne aga tugevdan kere ära siis tiivad ,stab külge,mootor ka,siis keskpunkt paika ja akude,servode kohti otsima.