Posted: Thu Feb 22, 2007 19:29
Endast väga kauge lennuki puhul pole näha isegi tiibu, mingitest märkidest tiival rääkimata. On mingi rohkem täpi sarnane asi.
Kui mul on kauge lennuki pidisusega probleeme, annan veidi tüüre ja lennuki liigutuse järgi on asi hetkega selge. See nõuab ilmselt teatud vilumust, aga seda, kui hästi see töötab, olen imestanud.
See kuumuse jutt on asjakohane meeldetuletus.
Kui tume tiib kuumeneb päikese käes pealt 50C- ni ja alt on maapinna tõttu jahe, siis suure tõenäosusega tõmbub ta ka miskit pidi kõveraks. Timmist ära lennukiga aga võistlusi ei võida. Soojuskiirguse tagasipeegeldamine on kindlasti üks heledate lennukite põhjus. Kuumuse eest kaitsmiseks kasutatakse startide vahel ka metalliseeritud kilest kaitsekotte.
Kumb on lennus paremini nähtav, kas kajakas või vares?
Kui mul on kauge lennuki pidisusega probleeme, annan veidi tüüre ja lennuki liigutuse järgi on asi hetkega selge. See nõuab ilmselt teatud vilumust, aga seda, kui hästi see töötab, olen imestanud.
See kuumuse jutt on asjakohane meeldetuletus.
Kui tume tiib kuumeneb päikese käes pealt 50C- ni ja alt on maapinna tõttu jahe, siis suure tõenäosusega tõmbub ta ka miskit pidi kõveraks. Timmist ära lennukiga aga võistlusi ei võida. Soojuskiirguse tagasipeegeldamine on kindlasti üks heledate lennukite põhjus. Kuumuse eest kaitsmiseks kasutatakse startide vahel ka metalliseeritud kilest kaitsekotte.
Kumb on lennus paremini nähtav, kas kajakas või vares?