Page 2 of 2
Posted: Sat Jul 27, 2013 1:40
by Oehh
Kas see oli "boksi tagurdamine"?

Posted: Sat Jul 27, 2013 11:32
by trebla
Plaan täna Viljandi lennuväljale minna, taevas on lauspilves ja sellise ilmaga ehk mehitatud lennuvahendid ei lenda, on rohkem ruumi mudelite jaoks

Keegi kohalik lööb ka ehk kampa?
Posted: Sat Jul 27, 2013 12:05
by coolix
Mis kellast plaan minna on ?
Posted: Sat Jul 27, 2013 12:11
by trebla
coolix wrote:Mis kellast plaan minna on ?
Hetkel on plaan seatud 13 paiku kohal olla
Posted: Sat Jul 27, 2013 12:41
by coolix
Tulen ka siis sinna :=)
Posted: Sat Jul 27, 2013 15:33
by Riff
4 akut tühjaks lennatud...
Harjutasin täna saba ees liikumist, lennukõrgus 0,5-1m.
Posted: Sat Jul 27, 2013 17:19
by kyylik
M hetkel ready to go:) lasen veitc õues jahedamaks minna,siis kh vist speedyga tiirutama.
Posted: Sat Jul 27, 2013 18:08
by trebla
Viljandis lennutamine oli väga lõbus, vahel korraga isegi kolm mudelit õhus

aga kõik mahtusid kenasti ära. Kahjuks kuskil 14 paiku läksid pilved ära ja hakkasid saabuma mehitatud õhusõidukid ning seejärel ka parmud
Minul lagunes Align
originaal regu ära, tegi cutoffi ja sadasin trex250-ga parajalt kõrguselt alla, jalased kõik purud. Seda Algni kraami ei saa ikka usaldada, peab Turnigy Plushi peale panema jälle, tunduvalt kuivem tunne
Kokkuvõttes oli regu cut-offe kaks- esimene oli siis Ilmari droonil,
rataste purunemisi oli ka kaks- üks coolixi lennukil ja teine minu nitrokal jälle

Posted: Sat Jul 27, 2013 20:14
by coolix
Väga meeldiv oli teiega lennata. Kahjuks pidin varakult lahkuma.
Posted: Sun Jul 28, 2013 11:46
by trebla
Asutan ennast täna ka Viljandi lennuväljale minema, tõenäoliselt ka kuskil 13 paiku. Suuri lennukeid täna arvatavasti rohkem lendamas aga ehk mahub vahele kuidagimoodi

Posted: Sun Jul 28, 2013 12:52
by coolix
Olen täna platsil. Võtan kaasa ühe algaja veel.
Posted: Sun Jul 28, 2013 22:34
by Riff
Õhtune lend tehtud. Olen viimasel ajal proovinud piiratud ruumiga hakkama saada - distsiplineerib hästi.
Väga "huvitav" on olukord, kus oskad teatud manöövrit, kuid liialt mõtlema jäädes kisub nagu kahtlaseks. Väga huvitava tunde saab, kui lendad pikalt ning aeglaselt kopteriga ~1,5-2m kõrgusel (silmade kõrgusel) otse enda suunas (nina ees) ning siis hakkad mõned meetrid enne takistust (pilooti) suunda muutma vasakule v paremale - pinge kasvab ja kasvab

Posted: Mon Jul 29, 2013 9:06
by trebla
Riff wrote:Väga huvitava tunde saab, kui lendad pikalt ning aeglaselt kopteriga ~1,5-2m kõrgusel (silmade kõrgusel) otse enda suunas (nina ees) ning siis hakkad mõned meetrid enne takistust (pilooti) suunda muutma vasakule v paremale - pinge kasvab ja kasvab

Peretüli üleskiskumisega saaks adreka arvatavasti veelgi kiiremini lakke

Posted: Mon Jul 29, 2013 14:00
by Riff
Soovid ehk sellest lähemalt rääkida

Posted: Mon Jul 29, 2013 14:14
by kyylik
Lisaks saaks ju ehk köögis taldrikuid hõljutada:)