Page 2 of 2

Posted: Tue Sep 24, 2013 10:19
by [J]
prosper wrote:kuidas pääseda peale mitut tundi lendu kaelavaludest
Kaelalihased on kõige kergemini arendatavad lihased. Kui käia nädalas paar korda lendamas läheb asi ise korda. Kodus võib ju maadlejate "silda" ka teha jne.
F1 võidusõiduautode piloodid samuti väidavad, et parim kaelalihaste trenn on sõit ise ja kael on neil, oi kui jäme!
Aitab ka kõrge seljatoega kokkukäiv tool kuhu saab kukalt toetada.
Silmi tuleb tegelikult samuti harjutada. Treenimata silmad hakkavad heleda taevaga poole tunniga vett jooksma ja lennuk kaob virvenduste kätte ära.
Probleemide püstitus on nii täpne, et Hiiumaalt on vist Pika lennu võistlustele peagi häid lendajaid tulemas :?:
http://mudellend.eu/protokollid/plaaner ... i_2013.pdf
Viimasel Pikal lennul oli lendajaid tegelikult palju rohkem aga kõik ei registreerinud enda lende ära.

Posted: Tue Sep 24, 2013 11:54
by prosper
See on jah südamelähedane olnud juba jupp aega. Ja vaatan protokollist, et aja järgi mida lennanud oleme saame kah tabelisse ja mitte kohe viimasteks :) No lennukid pole ka just võistlemise omad :oops: lihtsad vahukad :(
Meil seal Linnumäel on olnud merikotkad kes termika ette näitavad. :) Ja eks võistlusolukord erineb suuresti treeningust. Mingi võistlusnärv on ikka sees ju. Nagu kodus miljonimängu vaadates. Aga stuudios jookseb juhe kokku :(

Posted: Tue Sep 24, 2013 12:14
by [J]
Pikal lennul starti ei kutsuta. Igaüks lendab, millal tahab ja tihti kõik endi lende ei registreerigi kohtunike juures.
Mis lennuaega puutub, siis kõval mullil on kama, kas temas lendab tunni kallis tippmudel või üliodav pisikene vahukas.
Sellel võistlusel otsustab termika tabamise õnn ja oskus, lennuk pole määrav.
Kotkaid kahjuks pole aga kulle ja kajakaid ja pääsukesi leidub. Head "jänesed" on teised lennukid ja neid on alati korraga mitu.

Posted: Fri Sep 27, 2013 19:02
by kyylik
NAPIKAS!!!! käisin siis proowimas oma speedyt 4500mahise akuga.ok kõik super,aind et alla jõudes selgus et mootori kruvid pikutasid aku juures.Ainult üks kruvi hoidis mootorit kinni.(napilt oleks küljest kukkunud)aga selle lennu katkestas aku lahti tulemine ja cg muutumine õhus,hea et aku tagasi vajus.lennuk tahtis end väga kohe ära tappa.

http://www.youtube.com/watch?v=elOdlBWk ... e=youtu.be

Posted: Sat Sep 28, 2013 14:27
by kyylik
täna siis sai käidud ühel kõrgemal mäel lennutamas,maandumine oli kohutav seal,tuul,tühi aku jne.ei jõudnud künka tipuni:D kaldapealt avanes selline pilt,lennuk oli jäänud õnnex mingi põõsa külge kinni:D

Image

Posted: Sat Sep 28, 2013 20:29
by Riff
Täna sai hoovis üle krundi diagonaalis FFF lende tehtud, labad tekitavad üsna omapärast häält kiirete pöörete juures. Ing keeles on hea väljend "blade fart" :lol:

Peaks järgmisena U kujundit harjutama.